Placeboquote:Op donderdag 12 december 2013 02:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Franz/pixies/black keys zijn samen één echt leuke naam.
zo aandoenlijk ditdatquote:Op donderdag 12 december 2013 02:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hou jij nou eens op met dat schattig!
Achja, geef het wel weer voor zn verjaardag.quote:Op donderdag 12 december 2013 02:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doet dit nou geen pijn dat hij geeneens voor jou mee wil.
stoken in relaties
Jij hebt hier nog een prima baan tenminste.quote:Op donderdag 12 december 2013 02:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben binnenkort ook werkeloos karma dit dat.
Jij geeft ons je nummer niet.quote:
Hij heeft mijn naakte vrouwen moeten verwijderen en moet de notes nog bij iemand kwijt. Ik ben geen optie meer na onze nieuwe innige band.quote:
Zal ik jou anders NU bellen?quote:Op donderdag 12 december 2013 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij geeft ons je nummer niet.
Daar gaan uiteindelijk consequenties aan zitten.
Whut?quote:Op donderdag 12 december 2013 02:17 schreef Crack_ het volgende:
Fokkie, Tchock kwam Skrillex een keertje tegen op een station in Amsterdam. En toen kletsen, knuffelen alles (echt).
Is goed.quote:
Nouja, knuffelen is misschien een verkeerd woord maar dat klinkt leuker. Gewoon een arm om 'm heen geslagen voor de foto. Maar het ziet er nogal weird uit omdat die gast kei klein is en een heel raar lachje heeft.quote:
Nee. Want dan lieg je.quote:Op donderdag 12 december 2013 02:17 schreef Elan het volgende:
Tjacka als ik nou zeg dat ik je een goede modje vind hier op GC wil je me dan een keer een positieve note geven
Ik weet niet eens hoe hij eruit zietquote:Op donderdag 12 december 2013 02:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja, knuffelen is misschien een verkeerd woord maar dat klinkt leuker. Gewoon een arm om 'm heen geslagen voor de foto. Maar het ziet er nogal weird uit omdat die gast kei klein is en een heel raar lachje heeft.
Skrillex niet?quote:Op donderdag 12 december 2013 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe hij eruit ziet
quote:Op donderdag 12 december 2013 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe hij eruit ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |