Dat zou ik écht niet durvenquote:Op donderdag 12 december 2013 02:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. En anders helpt blind gaan ook nog wel. Genoeg graaiers die hun extra kaartje niet kwijt konden en het daarom maar voor de aankoop prijs bij de ingang verkopen.
si siquote:
Dus?quote:Op donderdag 12 december 2013 02:07 schreef Elan het volgende:
O god ik moet morgen naar de Wallen voor een werkafspraak.
Nee. Daar is de reis te lang voorquote:Op donderdag 12 december 2013 02:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zou ik écht niet durven. Ik bedoel.. zonder kaartje gewoon gaan en dan maar afwachten
. Jij wel dus?
Jij werk, ja leuk man.quote:Op donderdag 12 december 2013 02:07 schreef Elan het volgende:
O god ik moet morgen naar de Wallen voor een werkafspraak.
Voor aanschafprijs weer verkocht toen?quote:Op donderdag 12 december 2013 02:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Daar is de reis te lang voorWel een keer zelf gedaan overigens, maar dat kwam door een late afzegging toen de kaartjes al bestelt waren
Nou.quote:
Jaquote:Op donderdag 12 december 2013 02:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Voor aanschafprijs weer verkocht toen?
Sorry. Ik probeer een opdracht af te krijgen tussen het Fok!ken door.quote:
Hmm, valt nog mee jaquote:Op donderdag 12 december 2013 02:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JaAl was dat kaartje "maar" 60 euro.
[..]
Sorry. Ik probeer een opdracht af te krijgen tussen het Fok!ken door.
Maar gaat Tchock niet mee dan?quote:
Oh je moet echt naar een bordeel toequote:Op donderdag 12 december 2013 02:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou.
Ga met een maat mee die airco's installeert. Hij had het erover dat het in een of andere peeskamer zou zijn van het grootste bordeel in die straat.
Mag wel even dat GPS-appie uitzetten dat volgt waar je allemaal komt anders heb ik weer wat uit te leggen
Ja en ik heet ook Koosquote:Op donderdag 12 december 2013 02:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Hey niet iedereen werkt fulltime, Fok-it is ook werkeloos las ik net
ik ben binnenkort ook werkeloos karma dit dat.quote:Op donderdag 12 december 2013 02:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Hey niet iedereen werkt fulltime, Fok-it is ook werkeloos las ik net
Geen idee. Ik wil in elk geval nog geen ticket kopen met twee echt leuke namen op het affiche.quote:
Ahhhhhhhhhhhh het zijn er al tweeeee!quote:Op donderdag 12 december 2013 02:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen idee. Ik wil in elk geval nog geen ticket kopen met twee echt leuke namen op het affiche.
Nee dat zei ik ook al tegen d`rquote:Op donderdag 12 december 2013 02:15 schreef Tchock het volgende:
Crack wil alles altijd een half jaar van te voren plannen of langer als dat kan en ik niet.
crack is schattigquote:Op donderdag 12 december 2013 02:15 schreef Tchock het volgende:
Crack wil alles altijd een half jaar van te voren plannen of langer als dat kan en ik niet.
Franz/pixies/black keys zijn samen één echt leuke naam.quote:Op donderdag 12 december 2013 02:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhhhh het zijn er al tweeeee!
Doet dit nou geen pijn dat hij geeneens voor jou mee wil.quote:Op donderdag 12 december 2013 02:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhhhh het zijn er al tweeeee!
Lachen manquote:Op donderdag 12 december 2013 02:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh je moet echt naar een bordeel toe![]()
Dan lijkt het me helemaal niet chill. Vroeg het me af omdat iedereen altijd zo paniekerig doet over de wallen terwijl de meeste straten doodnormaal zijn. Mijn universiteit zit ook op de Wallen maar heb al eeuwen geen bordeel gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |