Jezusquote:
Haha, ja het is eigenlijk nog heel ver weg jaquote:Op donderdag 12 december 2013 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JezusNog zo ver weg
Kans dat ik ook op vakantie ben.
Vraag het over paar maandjes nog maar eensmaar klinkt leuk
Het is zó weer juli. Over een weekje worden de dagen alweer langerquote:Op donderdag 12 december 2013 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JezusNog zo ver weg
Kans dat ik ook op vakantie ben.
Vraag het over paar maandjes nog maar eensmaar klinkt leuk
Ik hou niet van lange-termijn plannenquote:Op donderdag 12 december 2013 02:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, ja het is eigenlijk nog heel ver weg ja.
Gelukkig wel zeg. Winterquote:Op donderdag 12 december 2013 02:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is zó weer juli. Over een weekje worden de dagen alweer langer
Oh echt niet?quote:Op donderdag 12 december 2013 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hou niet van lange-termijn plannen
Waarom denk je dat ik m`n vliegticket naar Azie pas een week van te voren boektequote:Op donderdag 12 december 2013 02:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh echt niet?Ik soms, ligt er aan..
Hahaha, ohjaquote:Op donderdag 12 december 2013 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik m`n vliegticket naar Azie pas een week van te voren boekte
Snel uitverkocht?quote:Op donderdag 12 december 2013 02:03 schreef Crack_ het volgende:
Maar ik heb nu al zoiets van.. ik MOET naar rock werchter.
Niet. Sinds enkele momenten heb ik hem op wa dus hij is van mijquote:
Tot nu toe:quote:
Zitten wel paar aardige namen bij ja.quote:Op donderdag 12 december 2013 02:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tot nu toe:
placebo
skrillex
major lazer
Metallica
Arctic monkeys
Franz Ferdinand
Pixies
Jack Johnson
Triggerfinger
mijn broer is best wel weg van triggerfingerquote:Op donderdag 12 december 2013 02:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tot nu toe:
placebo
skrillex
major lazer
Metallica
Arctic monkeys
Franz Ferdinand
Pixies
Jack Johnson
Triggerfinger
Valt meequote:Op donderdag 12 december 2013 02:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snel uitverkocht?
Ik overwoog dit jaar Wacken, daar waren alleen binnen paar dagen alle 80k 3 daagse kaartjes van weg. Gek genoeg maakte dat de afweging wel makkelijker.
[..]
Niet. Sinds enkele momenten heb ik hem op wa dus hij is van mij![]()
En Rock Werchter zelf is heel leukquote:Op donderdag 12 december 2013 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zitten wel paar aardige namen bij ja.
Dat is erg leuk voor je broer!quote:Op donderdag 12 december 2013 02:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
mijn broer is best wel weg van triggerfinger
Ah. En anders helpt blind gaan ook nog wel. Genoeg graaiers die hun extra kaartje niet kwijt konden en het daarom maar voor de aankoopprijs bij de ingang verkopen.quote:Op donderdag 12 december 2013 02:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Valt mee.
Vorig jaar een maand oid van te voren gekocht. Waren wel écht de laatste kaartjes.. Op twitter postte RW al dat de laatste 100 kaarten in de verkoop zijn gegaan en we konden ze al niet meer bestellen.. maar door betalingen die geannuleerd werden enzo komen er dan toch nog tickets vrij en omg
.
In Belgenland toch?quote:Op donderdag 12 december 2013 02:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En Rock Werchter zelf is heel leuk.
[..]
Dat is erg leuk voor je broer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |