Wat een mooie collumn.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben erg realistisch en daarmee gewoon niet zo'n supporter kennelijk.
Ajax was vandaag dramatisch en liet zich veelte makkelijk uitlokken door Milan waardoor ze nooit in de wedstrijd konden groeien.
Slim gedaan van Milan, onervarenheid bij Ajax. Al is het wel heel zuur omdat ik er toch wel een beetje in geloofde.
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn mede NSB'ers scanderen het dan ook uit volle borst mee.
[..]
Rustig maar. Op het internet zijn er geen vrouwen.
AL WIL JE ZO DOORGAAN OKE MILAANquote:Op donderdag 12 december 2013 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Balotelli, die zwarte, moeten ze doodschoppen!111!
Je bent zelf een golem xDquote:
Dit is het moment dat ik om bewijs zou moeten vragen maar dat doe ik niet.quote:
had je toch wel gezien in mijn foboquote:Op donderdag 12 december 2013 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zelf een golem xD
[..]
Dit is het moment dat ik om bewijs zou moeten vragen maar dat doe ik niet.
Die staat allang in de privécollectie ja. De vraag is, ben je het ook werkelijk?quote:Op donderdag 12 december 2013 00:34 schreef supersof het volgende:
[..]
had je toch wel gezien in mijn fobo
Ik nietquote:
ja expresquote:Op donderdag 12 december 2013 00:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je geef antwoord op een deel van de vraag
Koop een vliegtuig.quote:
voeg me toe op wa (L)quote:Op donderdag 12 december 2013 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die staat allang in de privécollectie ja. De vraag is, ben je het ook werkelijk?
Al is TC toch moeilijker te vervalsen dus bij deze krijg je de voorkeur van de twijfel.
[..]
Ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |