Als hij gaat bingen kan het wel gevaarlijk worden iddquote:Op woensdag 11 december 2013 23:30 schreef waxmask het volgende:
Die valt binnen een paar jaar dood neer door een openklappende maagband...
Elflettering de Jonge, dames en heren!quote:Op woensdag 11 december 2013 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had gehoopt op iets met kilosjuul in de topictitel.
Kijk Sipmans eens creatief zijn mensen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering de Jonge, dames en heren!
Ik geef een rondje azijn!quote:Op woensdag 11 december 2013 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kijk Sipmans eens creatief zijn mensen.
Kabeljauw is meer van het bruggen slaan.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:32 schreef waxmask het volgende:
Zou Kabeljauw straks met Joentje in de parkeergarage gaan vozen? Schijnt dat dat haar favoriete plek is.
Maar als die afvalt naar zeg 90kg...is het een paar wandelende oren.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:32 schreef Specularium het volgende:
Hij is nog steeds net zo dik als Sjek.
Sjek is vies dik.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:32 schreef Specularium het volgende:
Hij is nog steeds net zo dik als Sjek.
Dat geeft Paradijs ook toe...operatie met risico's, maar als de operatie lukt win je 10 jaar in je leven. De kleine kans ( <5% ?) dat het misgaat, moet je dan maar op de koop toenemen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:34 schreef waxmask het volgende:
Ik heb het er niet op, een achterneef heeft die maagband niet overleefd, en die was er ook door artsen in Eindhoven aangebracht.
Ik snap zijn punt wel. Het woord "homogeweld" klopt gewoon niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat fragment van Kees van Kooten is niks zonder context.
Kees van Kooten is wel.
Ik heb hem vorige week aan de telefoon gehadquote:
Had je je contributie nog niet betaalt?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb hem vorige week aan de telefoon gehad
MARTIJN heeft geen leden meerquote:Op woensdag 11 december 2013 23:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Had je je contributie nog niet betaalt?
Beginnend pijpbekje.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
De voorlip van Yolanthe ziet er omhooggetrokken uit.
Dat gebit past er gewoon niet in.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
Een voorzitter zonder leden.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
MARTIJN heeft geen leden meer
Dat was altijd al zo, alleen ze heeft facings (tanden over haar eigen tanden) en die zijn wat groot en daardoor valt haar gebit zo op.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
Onder of boven?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
Is hij weggestemd door de leden?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja
En Ad is geen voorzitter meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft een tijdje vastgezeten en is net weer vrijquote:Op woensdag 11 december 2013 23:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Is hij weggestemd door de leden?
Hij is zelf waarschijnlijk vroeger ook gerouleerd als schandknaap op het klein seminarie.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:41 schreef tralalala het volgende:
Roderick voelt zich ongemakkelijk.
In Deventer is nog wel een flat vrij. 5 hoog.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij heeft een tijdje vastgezeten en is net weer vrij
twitter:LarsDuursma twitterde op woensdag 11-12-2013 om 23:42:25"Humberto heeft alwéér betere kijkcijfers. Wat nu?!""Laten we Yolanthe uitnodigen""Topidee! En Sjuul, die doet het ook altijd goed!" #penw reageer retweet
Operatie was in Brazillië goedkoper misschien?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:45 schreef groenen het volgende:
Bij die presentatie had ze nog een iets bredere neus.
Er komt nog steeds poep uit.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:45 schreef groenen het volgende:
Ze heeft nu een smaller wipneusje.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:45 schreef groenen het volgende:
Ja, het aziatische deel van Turkije. Overkant Bosporus (of hoe het heet).quote:
Alleen die haarlijn was toen wat minderquote:
Jammer dat kalkoenennekjes niet strak te trekken zijnquote:Op woensdag 11 december 2013 23:49 schreef luxerobots het volgende:
Ik kan op m'n vijftigste nog acteren, ben benieuwd hoe ze er dan uitziet.
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:49 schreef luxerobots het volgende:
Ik kan op m'n vijftigste nog acteren, ben benieuwd hoe ze er dan uitziet.
This nose is sponsored by Adidas!quote:Op woensdag 11 december 2013 23:48 schreef marcodej het volgende:
Haar neus is een soort skischansje.
Ze ziet er nog niet zo nep uit als ze is, ze moet nog even Joan Rivers style doorgaan.quote:
What happened to Gert?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:50 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ze ziet er nog niet zo nep uit als ze is, ze moet nog even Joan Rivers style doorgaan.
Als ze dan ook het gevoel van zelfspot van Joan erbij laat transplanteren, is het nog amusant,quote:Op woensdag 11 december 2013 23:50 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ze ziet er nog niet zo nep uit als ze is, ze moet nog even Joan Rivers style doorgaan.
Jammer dat ie geen Comic Sans heeft gekozen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:51 schreef Pandaplint het volgende:
De stagiair mocht een filmpje maken
Of wordArtquote:Op woensdag 11 december 2013 23:52 schreef alors het volgende:
[..]
Jammer dat ie geen Comic Sans heeft gekozen.
Deze valt nog mee.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:52 schreef Mansjester het volgende:
De paus en charismaOuwe seniele vent is het
Deze Paus doet aan goedkoop scoren.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb als atheïst totaal niks met religie, dus ook niet met de katholieke kerk en al helemaal niet met het Vaticaan. Maar ik moet toegeven: deze paus doet het uitstekend. Hij slaat de juiste toon aan. Na die twee sukkels voor hem, herstelt hij knap de schade.
Ik vind zijn verkiezing tot 'persoon van het jaar' terecht.
Hij herstelt de schade. Kindermisbruik komt niet meer voor, excuses worden gemaakt aan de slachtoffers en ze krijgen tevens een ruimhartige schadevergoeding.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb als atheïst totaal niks met religie, dus ook niet met de katholieke kerk en al helemaal niet met het Vaticaan. Maar ik moet toegeven: deze paus doet het uitstekend. Hij slaat de juiste toon aan. Na die twee sukkels voor hem, herstelt hij knap de schade.
Dat had Snowden moeten zijnquote:Op woensdag 11 december 2013 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
Dat is Tijs.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ] <- Wat is deze?
Ik doelde meer op de imagoschade die de RK-kerk heeft opgelopen. Het leed dat slachtoffers is aangedaan, kan uiteraard niet ongedaan worden gemaakt.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hij herstelt de schade. Kindermisbruik komt niet meer voor, excuses worden gemaakt aan de slachtoffers en ze krijgen tevens een ruimhartige schadevergoeding.
Wel een beetje duidelijk zijn, Elfletterig.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de imagoschade die de RK-kerk heeft opgelopen. Het leed dat slachtoffers is aangedaan, kan uiteraard niet ongedaan worden gemaakt.
30cm komt hard aan.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de imagoschade die de RK-kerk heeft opgelopen. Het leed dat slachtoffers is aangedaan, kan uiteraard niet ongedaan worden gemaakt.
Wat minder eng dan die vorige, maar net zo goed ook gewoon een oelewapper met een mijter.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:52 schreef Mansjester het volgende:
De paus en charismaOuwe seniele vent is het
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
Zeer terechte opmerking van Paradijs. Weg met die conservatieve sukkels. Je zou hier in Nederland eigenlijk mensen moeten hebben zitten die nog een tandje progressiever / milder zijn dan deze paus. In plaats daarvan zitten er norse conservatievelingen.
Not sure if serious...quote:Op woensdag 11 december 2013 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je spreekt uit ervaring, begrijp ik?
Fijn...als ik vannacht een nachtmerrie krijg, kom ik bij jou verhaal halenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:58 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
"Volgende keer kom ik het wel uitleggen."
Bodar pakt jou hoor.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Fijn...als ik vannacht een nachtmerrie krijg, kom ik bij jou verhaal halen
Ik ben te oud en te vrouwelijk...val niet in de doelgroep.quote:
Vooral wat hogerop in de hiërarchie inderdaad. Dat hele conservatieve heb ik eigenlijk nooit ervaren in de RK omgeving waar ik in ben opgegroeid.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
Zeer terechte opmerking van Paradijs. Weg met die conservatieve sukkels. Je zou hier in Nederland eigenlijk mensen moeten hebben zitten die nog een tandje progressiever / milder zijn dan deze paus. In plaats daarvan zitten er norse conservatievelingen.
Eensquote:Op woensdag 11 december 2013 23:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat minder eng dan die vorige, maar net zo goed ook gewoon een oelewapper met een mijter.
Nee ik heb er meerdere.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het vuur is weg? Kritisch keerpunt na vier maanden NWS modden?
Met die UI ben je nu wel tot een ultiem dieptepunt gezaktquote:
Waarvan aktequote:Op donderdag 12 december 2013 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
Nou, dat was het weer. Dan gaan we ons nu nog even ergeren aan de reclames van Almhof en Peugeot.
Die Wim Eijk mogen ze wegsturenquote:Op donderdag 12 december 2013 00:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vooral wat hogerop in de hiërarchie inderdaad. Dat hele conservatieve heb ik eigenlijk nooit ervaren in de RK omgeving waar ik in ben opgegroeid.
Als je het mij vraagt is de neus toch echt operatief veranderd. Voor de rest is het gebit witter en inderdaad afgevallen.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:43 schreef Kenju het volgende:
Zit de herhaling te kijken. Zo erg is dat toch niet met Yolanthe? Niet chirurgisch strakgetrokken iig. Je hebt een ding onder die bekende wijven (of iig vrouwen met geld) om een soort van modellook aangemeten te krijgen. Sylvie heeft dat ook. Waarschijnlijk eerder iets van crème om de boel strak te trekken met een slag makeup.
Minder vet in haar gezicht wel. Misschien kunstmatig weg, of misschien gewoon met bewegen. Als je ouder wordt verdwijnt het ook...
Tot zover show-gay-Kenju
Wittere tanden ok. Maar dat valt voor mij niet onder de noemer van operatieve ingrepen. Kwa neus zie ik eigenlijk niet zo'n verschil...quote:Op donderdag 12 december 2013 01:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt is de neus toch echt operatief veranderd. Voor de rest is het gebit witter en inderdaad afgevallen.
Hopelijk heeft hij in de gaten dat hij gast is en geen presentator....quote:Op donderdag 12 december 2013 16:09 schreef luxerobots het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk is vanavond te gast.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)uw-en-Witteman.dhtml
Ik denk dat mensen haar vooral dom willen noemen. Maar wanneer je daadwerkelijk luistert naar wat ze allemaal zegt, is ze dat zeker niet. Of het de juiste persoon is door wie je hierover geïnformeerd wil worden is een tweede, maar ze heeft wel meer in haar hoofd dat de meeste van die andere jongere BN-ers.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Victoria Koblenko wil wel heel graag intelligent gevonden worden.
Matthijs.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze begint vast weer over het feit dat ze aan het afstuderen is als politicoloog.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Victoria Koblenko wil wel heel graag intelligent gevonden worden.
Wokkel.quote:
10 kilo aangekomenquote:Op donderdag 12 december 2013 23:05 schreef Specularium het volgende:
Wat heeft Victoria nou weer gedaan?
Ik herkende haar niet eens.
Smerige lippenstift.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Viktoria is er niet knapper op geworden
En die moedervlek lijkt ook groterquote:Op donderdag 12 december 2013 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Viktoria is er niet knapper op geworden
En toch zou ook jij geen nee zeggen.quote:
Dat dan weer nietquote:Op donderdag 12 december 2013 23:06 schreef OProg het volgende:
[..]
En toch zou ook jij geen nee zeggen.
Ja dat is ook wel zo natuurlijk.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:06 schreef OProg het volgende:
[..]
En toch zou ook jij geen nee zeggen.
Fantaseer een vlek daar....quote:Op donderdag 12 december 2013 23:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
En die moedervlek lijkt ook groter
Je vraagt je af wat daar over te zeggen valt. De redenen zijn allang bekend.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:06 schreef Max23 het volgende:
[..]
Praten over dat DWDD naar Nederland 1 gaat en van tijd veranderd
Jammer kerel, ik kan er ook een kunstje op.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:07 schreef tralalala het volgende:
Ik dacht dat ik één van de weinige was die Koblenko wel een geil wijf vond.
De Oekraïne verwijst naar de voormalige Russische regio. Oekraïne (zonder de) is de naam van het huidige land.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:07 schreef luxerobots het volgende:
Je mag niet meer zeggen de Ukraïne, het is nu: het land ten oosten gelegen tussen Europa en Rusland.
ze zit niet op je bezemsteel dus?quote:Op donderdag 12 december 2013 23:08 schreef marcodej het volgende:
Ik vind deze hekslook niet aantrekkelijk.
Pauw ook hoor. Hij is al aan het NLP'en.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:08 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Jammer kerel, ik kan er ook een kunstje op.
Het is niet erg CDA nee.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:08 schreef marcodej het volgende:
Ze is tenminste naturel; zonder nosejobs...quote:Op donderdag 12 december 2013 23:08 schreef marcodej het volgende:
Een kilometer make-up jaquote:Op donderdag 12 december 2013 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze is tenminste naturel; zonder nosejobs...
De overeenkomst houdt wel op bij een matig kapsel.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch heeft ze wel wat van Mona.
KLB / FOK!kers die zeggen dat ze seks hebbenquote:Op donderdag 12 december 2013 23:08 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Jammer kerel, ik kan er ook een kunstje op.
Ook een lekker toetje?quote:Op donderdag 12 december 2013 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch heeft ze wel wat van Mona.
quote:Op donderdag 12 december 2013 23:11 schreef Paul het volgende:
[..]
KLB / FOK!kers die zeggen dat ze seks hebben
goed topic
Jij bent gewoon te traag.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:14 schreef arjan1112 het volgende:
Heb maar de helft van haar verhaal gehoord , ze praat te veel en te snel
Nu praat er een overduidelijke VVD'erquote:Op donderdag 12 december 2013 23:14 schreef arjan1112 het volgende:
Heb maar de helft van haar verhaal gehoord , ze praat te veel en te snel
NAARquote:Op donderdag 12 december 2013 23:14 schreef arjan1112 het volgende:
Die man praat goed.
Daar luister je op de een of andere manier na
Bij mij was het andersom.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:14 schreef arjan1112 het volgende:
Die man praat goed.
naquote:Op donderdag 12 december 2013 23:14 schreef arjan1112 het volgende:
Die man praat goed.
Ja. Nummer 845quote:Op donderdag 12 december 2013 23:15 schreef Specularium het volgende:
Dat is toch het top 2000 jasje?
Slippendrager van de grootvorst.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:15 schreef Specularium het volgende:
Dat is toch het top 2000 jasje?
Het valt me nog mee dat ze het niet als "400 jaar" vertaald hebben.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
"For hundreds of years to come" wordt vertaald als "voor de komende honderd jaar"...
Niks mis mee.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:22 schreef waxmask het volgende:
Mathijs zou zo maar in zijn jasje bij je op de verjaardag zitten. Die man kan zich echt niet kleden zonder die DWDD muts Diewke...
Uh, oke..quote:Op donderdag 12 december 2013 23:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
JA maar jij bent dat gewend, Amsterdamse penoze en motorbendes trekken nooit hun leer uit...
Gewoon een keiharde dandyquote:Op donderdag 12 december 2013 23:23 schreef OProg het volgende:
In de zomer heeft hij dan ook nog een bijpassende baard.
Precies wat ik dacht, een magere Jensenquote:
Alleen nog die Twittertosti en het is hetzelfde.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
P&W aapt dat programma van Tan nu wel na.
Hij kijkt alsof hij zijn bril niet op heeft of lenzen niet in heeft en niet goed kan bepalen welke stukjes men laat zien -en het ook niet erg vertrouwd.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:28 schreef alors het volgende:
Haha volgens mij vind Mathijs het helemaal niet leuk om zichzelf te zien
Vergeet Carice niet!quote:Op donderdag 12 december 2013 23:31 schreef OProg het volgende:
Net als Sylvana, Halina en Jan natuurlijk.
quote:Op donderdag 12 december 2013 23:32 schreef waxmask het volgende:
Omdat jullie al veelvuldig een soort rechtbank hebben gehouden waarin alle ballen op 1 persoon worden gegooid met Frenk en die enge kale als pestkoppen.
quote:
Er zijn meisjes die van paarden houden, hoe gehandicapt ze ook zijn...quote:Op donderdag 12 december 2013 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die hinnikt vooral keihard.
En de heil Samsom showquote:Op donderdag 12 december 2013 23:33 schreef arjan1112 het volgende:
Emiel Roemer was echt kapot gemaakt bij DWDD
dat programma is echt extreem pro-pvda
Martijn van Dam ook om Samsom geen stemmen te laten ontnemen. Zelfs binnen de PVDA wordt de DWDD gebruikt om elkaar af te maken. Heel ziek eigenlijk.quote:
Nu je het zegt. Inderdaad een beetje kinderachtig. Maar het waren geloof ik allemaal actuele fragmenten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |