Als hij gaat bingen kan het wel gevaarlijk worden iddquote:Op woensdag 11 december 2013 23:30 schreef waxmask het volgende:
Die valt binnen een paar jaar dood neer door een openklappende maagband...
Elflettering de Jonge, dames en heren!quote:Op woensdag 11 december 2013 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had gehoopt op iets met kilosjuul in de topictitel.
Kijk Sipmans eens creatief zijn mensen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering de Jonge, dames en heren!
Ik geef een rondje azijn!quote:Op woensdag 11 december 2013 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kijk Sipmans eens creatief zijn mensen.
Kabeljauw is meer van het bruggen slaan.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:32 schreef waxmask het volgende:
Zou Kabeljauw straks met Joentje in de parkeergarage gaan vozen? Schijnt dat dat haar favoriete plek is.
Maar als die afvalt naar zeg 90kg...is het een paar wandelende oren.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:32 schreef Specularium het volgende:
Hij is nog steeds net zo dik als Sjek.
Sjek is vies dik.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:32 schreef Specularium het volgende:
Hij is nog steeds net zo dik als Sjek.
Dat geeft Paradijs ook toe...operatie met risico's, maar als de operatie lukt win je 10 jaar in je leven. De kleine kans ( <5% ?) dat het misgaat, moet je dan maar op de koop toenemen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:34 schreef waxmask het volgende:
Ik heb het er niet op, een achterneef heeft die maagband niet overleefd, en die was er ook door artsen in Eindhoven aangebracht.
Ik snap zijn punt wel. Het woord "homogeweld" klopt gewoon niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat fragment van Kees van Kooten is niks zonder context.
Kees van Kooten is wel.
Ik heb hem vorige week aan de telefoon gehadquote:
Had je je contributie nog niet betaalt?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb hem vorige week aan de telefoon gehad
MARTIJN heeft geen leden meerquote:Op woensdag 11 december 2013 23:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Had je je contributie nog niet betaalt?
Beginnend pijpbekje.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
De voorlip van Yolanthe ziet er omhooggetrokken uit.
Dat gebit past er gewoon niet in.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
Een voorzitter zonder leden.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
MARTIJN heeft geen leden meer
Dat was altijd al zo, alleen ze heeft facings (tanden over haar eigen tanden) en die zijn wat groot en daardoor valt haar gebit zo op.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
Onder of boven?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
Is hij weggestemd door de leden?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja
En Ad is geen voorzitter meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |