Hier idem, maar daarom kunnen andere mensen dat toch nog wel met plezier volgen?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:28 schreef DaMook het volgende:
Ik hou niet van voetbal, alleen het NLse elftal interesseert me tijdens de toernoeien
.
Graag zelf, meer rust voor mijquote:Op woensdag 11 december 2013 22:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier idem, maar daarom kunnen andere mensen dat toch nog wel met plezier volgen?
Zekerquote:Op woensdag 11 december 2013 22:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier idem, maar daarom kunnen andere mensen dat toch nog wel met plezier volgen?
Alleen lusiter ik momenteel geen 3FM (eigenlijk nooit 's avondsquote:Op woensdag 11 december 2013 22:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zeker.
Maar SC leek de enige 3fm luisteraar te zijn op het moment dat ik het vroeg.
Tssssssquote:Op woensdag 11 december 2013 22:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alleen lusiter ik momenteel geen 3FM (eigenlijk nooit 's avonds)
Ik vraag me af of hij luisterdequote:Op woensdag 11 december 2013 22:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zeker.
Maar SC leek de enige 3fm luisteraar te zijn op het moment dat ik het vroeg.
Slaap ze!quote:
Zal wel veranderen de komende weekquote:Op woensdag 11 december 2013 22:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij luisterde
Sowieso rustig hier in de avond.
Ja vast, mooi zonder mij ook!quote:Op woensdag 11 december 2013 22:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zal wel veranderen de komende week.
Waarom dat dan ?quote:
Niet de moeite om in te schakelen?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:35 schreef Pino112 het volgende:
Rita Ziporedinges te gast! Flopsjow
Eefje de Visserkloonquote:Op woensdag 11 december 2013 22:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet de moeite om in te schakelen?
Veel te druk, hou het niet bij via mobiel/tablet. Voorheen zat ik op school en had ik opdrachten te maken, toen was het vooral in de nachten een leuke afleiding om hier mee te posten.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zal wel veranderen de komende week.
Jammerquote:Op woensdag 11 december 2013 22:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Veel te druk, hou het niet bij via mobiel/tablet. Voorheen zat ik op school en had ik opdrachten te maken, toen was het vooral in de nachten een leuke afleiding om hier mee te posten.
Afgelopen jaar heb ik sowieso amper iets meegekregen van SR.
Lolaquote:
Ach nee joh, boeiend. Genoeg ander volk hier en ik kom hier na SR gewoon weer wonenquote:
Ik weet nog niet eens hoe ik moet werken tijdens SRquote:
Daar ben ik ook niet bang voorquote:Op woensdag 11 december 2013 22:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach nee joh, boeiend. Genoeg ander volk hier en ik kom hier na SR gewoon weer wonen
Precies, je bek houden en slapen gvd!!quote:Op woensdag 11 december 2013 22:40 schreef SilentChaos het volgende:
Ik doe met je mee Minthy... Als dit topic weer gekaapt wordt door onbekenden met SR ben ik ff weg hoor, mij te druk, teveel bijlezen etc.... geen zin in
En NU ga ik echt slapen
Ik ben geen onbekendequote:Op woensdag 11 december 2013 22:40 schreef SilentChaos het volgende:
Ik doe met je mee Minthy... Als dit topic weer gekaapt wordt door onbekenden met SR ben ik ff weg hoor, mij te druk, teveel bijlezen etc.... geen zin in
En NU ga ik echt slapen
En ik ook nietquote:
Doe eens even normaal!quote:Op woensdag 11 december 2013 22:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies, je bek houden en slapen gvd!!
Kan ik bij jou vandaag nog iets goeds doen/zeggen??quote:
Luf yaquote:Op woensdag 11 december 2013 22:43 schreef minthy het volgende:
Joh, er komt gewoon een buslading volk op visite, geen probleem ook! Ik ben alleen enorm mensenschuw en duik dan liever onder
Je moet hem gewoon negeren, dat is het beste.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan ik bij jou vandaag nog iets goeds doen/zeggen??
Daar heb ik geen problemen mee hoorquote:Op woensdag 11 december 2013 22:43 schreef minthy het volgende:
Joh, er komt gewoon een buslading volk op visite, geen probleem ook! Ik ben alleen enorm mensenschuw en duik dan liever onder
Dat gaat wel erg ver voor iemand waarmee je wel eens via Internet hebt gekletst hoorquote:
Misschien kom ik eens onder m'n dekentje vandaan als ik zin hebquote:Op woensdag 11 december 2013 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar heb ik geen problemen mee hoor
\oh wacht
onderduiken
Als een idioot switchen tussen die twee en dan in het 3fm topic roepen 'op 2 zijn nu The Beatles!' en vice versa, en op oudjaarsdag je afvragen of je überhaupt nog iets anders hebt gedaan dan dat de afgelopen week.quote:
Mehquote:
Mjah, maar ik blijf meestal toch wel bij de Top 2000 hangen. TOP SR is niet echt hoogstaande kwaliteit.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Als een idioot switchen tussen die twee en dan in het 3fm topic roepen 'op 2 zijn nu The Beatles!' en vice versa, en op oudjaarsdag je afvragen of je überhaupt nog iets anders hebt gedaan dan dat de afgelopen week.
Corry en de Rekels en dat soort platenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mjah, maar ik blijf meestal toch wel bij de Top 2000 hangen. TOP SR is niet echt hoogstaande kwaliteit.
De onderste regionen van de TOP SR zijn toch vaak wel erg okee.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mjah, maar ik blijf meestal toch wel bij de Top 2000 hangen. TOP SR is niet echt hoogstaande kwaliteit.
Da's waar. In top 2000 staat nog wel een hoop spul dat ik niet ken, valt nog wat te ontdekken en ik houd van die sentimentele flutverhaaltjes van Sjoerd die samen met z'n vader aan brommers sleutelden terwijl ze luisterden naar Cuby and the Blizzards.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel gezellig andersquote:Op woensdag 11 december 2013 22:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Na een paar nachten is de schifting toch al duidelijk, welke onbekenden blijven de hele week en welke niet. Met die blijven is het 6 dagen genoeg plezier.
Voordeel is dat Bohemian Rhapsody deze keer op 3FM waarschijnlijk pas láter wordt gedraaid dan op 2... want de Top Serious Request gaat dit jaar 3 dagen langer door (tot 3 januari dus).quote:Op woensdag 11 december 2013 22:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Als een idioot switchen tussen die twee en dan in het 3fm topic roepen 'op 2 zijn nu The Beatles!' en vice versa, en op oudjaarsdag je afvragen of je überhaupt nog iets anders hebt gedaan dan dat de afgelopen week.
Precies dit. Ik heb vorig jaar eigenlijk pas voor het eerst de hele week geluisterd en er kwamen veel voor mij nieuwe tracks langs.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's waar. In top 2000 staat nog wel een hoop spul dat ik niet ken, valt nog wat te ontdekken en ik houd van die sentimentele flutverhaaltjes van Sjoerd die samen met z'n vader aan brommers sleutelden terwijl ze luisterden naar Cuby and the Blizzards.
Tot of tot en met?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voordeel is dat Bohemian Rhapsody deze keer op 3FM waarschijnlijk pas láter wordt gedraaid dan op 2... want de Top Serious Request gaat dit jaar 3 dagen langer door (tot 3 januari dus).
Waarom gaat de top SR zo lang door in vredesnaamquote:Op woensdag 11 december 2013 22:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voordeel is dat Bohemian Rhapsody deze keer op 3FM waarschijnlijk pas láter wordt gedraaid dan op 2... want de Top Serious Request gaat dit jaar 3 dagen langer door (tot 3 januari dus).
Je kan dus ook de Top2000 luisteren en alsnog de laatste 750-ofzo platen van de Top SR meepakken.
Je zei tracks.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Precies dit. Ik heb vorig jaar eigenlijk pas voor het eerst de hele week geluisterd en er kwamen veel voor mij nieuwe tracks langs.
En natuurlijk de tune
Oh?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan dus ook de Top2000 luisteren en alsnog de laatste 750-ofzo platen van de Top SR meepakken.
Tot en mét. Komt omdat je anders zo'n rare gebroken week krijgt, en op deze manier kunnen Domien en Michiel mooi op maandag met hun nieuwe programma's beginnen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tot of tot en met?
Waarom eigenlijk?
Het zijn er sowieso al meer dan 2000quote:Op woensdag 11 december 2013 23:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Je zei tracks.
[..]
Oh?Dat is best tof. Gaan ze langere nummers draaien of stoppen ze in de nacht met uitzenden van de 2000?
De lijst wordt waarschijnlijk simpelweg een stuk langer, eerder een top 3000 ofzo dus (afhankelijk van wat er aangevraagd gaat worden natuurlijk).quote:Op woensdag 11 december 2013 23:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Je zei tracks.
[..]
Oh?Dat is best tof. Gaan ze langere nummers draaien of stoppen ze in de nacht met uitzenden van de 2000?
Michiel in de ochtendquote:Op woensdag 11 december 2013 23:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tot en mét. Komt omdat je anders zo'n rare gebroken week krijgt, en op deze manier kunnen Domien en Michiel mooi op maandag met hun nieuwe programma's beginnen.
T/m 3 januari staat het programmaschema hier ook alvast ingevuld: http://www.3fm.nl/programmaschema/2013-12-30 (heb ik me gister het schompes om geklikt om alles in te voeren)
Timur en Ramon zijn d'r maar 2 ochtenden hoor (2 en 3 januari, de overige dagen zit op dat tijdstip Domien of Annemieke)quote:Op woensdag 11 december 2013 23:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Michiel in de ochtend
Vier dagen Timur en Rámon
Thijs op 1-1 om 0u
Inclusief programmaschema van SR13.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
T/m 3 januari staat het programmaschema hier ook alvast ingevuld: http://www.3fm.nl/programmaschema/2013-12-30 (heb ik me gister het schompes om geklikt om alles in te voeren)
TOR?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Timur en Ramon zijn d'r maar 2 ochtenden hoor (2 en 3 januari, de overige dagen zit op dat tijdstip Domien of Annemieke)
Ah, op die fiets. Ik zat alleen binnen de Top SR te kijken... en daar zijn ze maar 2 dagen te horen.quote:
06 - 10: Gielquote:Op woensdag 11 december 2013 23:05 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Inclusief programmaschema van SR13.Veenstra doet de preshow.
Sander en Domien doen die show.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:07 schreef wolfrolf het volgende:
Dat Coen en Sander nog een C&S show doen op de 18e!
Dan moet Coen aardig planken naar leeuwarden toe!
Stomme nacht-DJ's.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:08 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wie de fuck zijn trouwens Harm en Thijs en waarom heb ik er nog nooit van gehoord?
Mirandaquote:Op woensdag 11 december 2013 23:08 schreef Pino112 het volgende:
Om 21.30u begint Miranda (![]()
) al aan de Top SR, dat is vroeg.
Had nog vroeger gemogen..quote:Op woensdag 11 december 2013 23:08 schreef Pino112 het volgende:
Om 21.30u begint Miranda (![]()
) al aan de Top SR, dat is vroeg.
De programmering staat d'r nog maar t/m 3 januari in, de rest moet nog worden ingevoerd.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:10 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
http://www.3fm.nl/programmaschema/2014-01-06
Dit klopt toch niet? Ik mis @Work MetMichiel.
Ja en 'Dit is Domien' ook.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:10 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
http://www.3fm.nl/programmaschema/2014-01-06
Dit klopt toch niet? Ik mis @Work MetMichiel.
Ja heel graag, maar eerst moeten er natuurlijk allerlei bands optreden.quote:
Ik wil de graveyards volgen.quote:
Ik ga dan slapenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wil de graveyards volgen.
DIe gaat met zijn lul in de vakanantiechampagne hangen denk ikquote:Op woensdag 11 december 2013 23:12 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Overigens geen Ekdom tijdens de Top SR.
Geen Bingoquote:Op woensdag 11 december 2013 23:12 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Overigens geen Ekdom tijdens de Top SR.
Precies..quote:Op woensdag 11 december 2013 23:14 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Dan kan je eens een keertje de Top SR doen...
Wat was er dan in Breda gebeurd?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:19 schreef themauster het volgende:
Hopelijk gaat Paul nog een hakkuhnacht doen zonder dat Giel hem dit keer gaat verpesten.
Top SRquote:Op woensdag 11 december 2013 22:51 schreef Cee het volgende:
[..]
is eigenlijk al bekend wie Ingrid Perez gaat opvolgen?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De programmering staat d'r nog maar t/m 3 januari in, de rest moet nog worden ingevoerd.
Dan luistert er geen kip joh.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is eigenlijk al bekend wie Ingrid Perez gaat opvolgen?
en weer geen oliebollenradiodat moet Roos en Michiel een jaar of 3 geleden was echt hilarisch.
tis pownedzendtijd....ben benieuwdquote:Op woensdag 11 december 2013 23:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan luistert er geen kip joh.
Zal wel één van die twee nachtjocks zijn dan.
Giel zat steeds flauw te doen en steeds die bellers er door heen was gewoon kut.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:19 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Wat was er dan in Breda gebeurd?
Gaat Ingrid weg dan?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en weer geen oliebollenradiodat moet Roos en Michiel een jaar of 3 geleden was echt hilarisch.
Nee, is nog niets over bekendgemaakt. Heb ook geen idee wie ze daarvoor in gedachten hebben of hoe dat verder gaat lopen. We zullen 't binnenkort wel merken.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, contract wordt niet verlengd of zoiets. is al een tijd bekendquote:
misschien wel Freekquote:Op woensdag 11 december 2013 23:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, is nog niets over bekendgemaakt. Heb ook geen idee wie ze daarvoor in gedachten hebben of hoe dat verder gaat lopen. We zullen 't binnenkort wel merken.
Boeiend.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, contract wordt niet verlengd of zoiets. is al een tijd bekend
ik ga de fax show presenteren samen met silentchaosquote:Op woensdag 11 december 2013 23:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, is nog niets over bekendgemaakt. Heb ook geen idee wie ze daarvoor in gedachten hebben of hoe dat verder gaat lopen. We zullen 't binnenkort wel merken.
Giel zei daarna "holy shit wat een festival". Toen moest ik een beetje lachen.quote:Op donderdag 12 december 2013 07:12 schreef Pino112 het volgende:
Racoon, Jett Rebel, De Staat, Tim Knol, Nielson, Caro Emerald, Krystl, Alain Clark en Kensington.
Typische namen weer
Had je anders verwacht?quote:Op donderdag 12 december 2013 07:12 schreef Pino112 het volgende:
Racoon, Jett Rebel, De Staat, Tim Knol, Nielson, Caro Emerald, Krystl, Alain Clark en Kensington.
Typische namen weer
je had liever Kane er tussen zien staan?quote:Op donderdag 12 december 2013 07:12 schreef Pino112 het volgende:
Typische namen weer
quote:Op donderdag 12 december 2013 07:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je had liever Kane er tussen zien staan?
Hij is al eens eerder slaapgast geweest toch? Lijkt me wel een leuke gast in ieder geval.quote:
#104: 'weer'quote:Op donderdag 12 december 2013 07:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij is al eens eerder slaapgast geweest toch? Lijkt me wel een leuke gast in ieder geval.André Kuipers ook, ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken.
Alain Clarkquote:Op donderdag 12 december 2013 07:56 schreef DeLuna het volgende:
Sowieso dat ik naar dat eindfeest ga![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met muts en al!quote:
twitter:
Als ie niet aangevraagd wordt niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:18 schreef Bronson het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Giel dit nummer eindeloos gaat draaien tijdens SR.
Dan nog.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als ie niet aangevraagd wordt niet.
Jaquote:Op donderdag 12 december 2013 08:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die veilingtv met dat poedersuiker toen
2010 was een bazeneditie.
quote:
Lekker, mag ik ook een bakkie?quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 09:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lekker, mag ik ook een bakkie?
Suiker en melkquote:Op donderdag 12 december 2013 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]* LovelyLady schenkt bakkie in....
Heb je er nog iets in, behalve koffie?
quote:Op donderdag 12 december 2013 09:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Suiker en melk
Cry me a river
Ik mag'm welquote:Op donderdag 12 december 2013 09:49 schreef Pandaplint het volgende:
Ik vind Weening maar een nare vent
Ja idd, als je drie weken moet leren faal je echt hard.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:35 schreef DeLuna het volgende:
Aanstellende student. Je hebt verdomme 27/28/29/30 december ook nog.
Dat houdt een normaal mens niet eens volquote:Op donderdag 12 december 2013 10:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, als je drie weken moet leren faal je echt hard.
John Lennon - So this is Christmasquote:Op donderdag 12 december 2013 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat het een kerstnummer is en normaliter ben ik niet van de kerstsongs
Aha.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat het een kerstnummer is en normaliter ben ik niet van de kerstsongs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 december 2013 10:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
John Lennon - So this is Christmas
quote:Op donderdag 12 december 2013 10:55 schreef Bronson het volgende:
[..]
Aha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja die zijn ook wel oke![]()
quote:Op donderdag 12 december 2013 10:55 schreef Bronson het volgende:
[..]
Aha.Ik vind Last Christmas echt een kutnummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoor nog liever Mariah Carey
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Ik ook. Maar toch zing ik elke keer weer mee.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind Last Christmas echt een kutnummerIk hoor nog liever Mariah Carey
Dat is dan wel weer heel herkenbaar jaquote:Op donderdag 12 december 2013 11:07 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik ook. Maar toch zing ik elke keer weer mee.
Dat is idd wel de ultieme gp for kerstmis jaquote:Op donderdag 12 december 2013 11:12 schreef alors het volgende:
Ultieme kerst guilty pleasure
Last Christmas en All I Want For Christmas vind ik gewoon goed.
AAAARHHquote:Op donderdag 12 december 2013 11:12 schreef alors het volgende:
Ultieme kerst guilty pleasure
Last Christmas en All I Want For Christmas vind ik gewoon goed.
Goedemorgen vrouwtje azijnzuurquote:Op donderdag 12 december 2013 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Fijn dat vriesweer 's nachts, ik kan weer niets beginnen met mijn haar.
Is het alweer lente?
quote:Op donderdag 12 december 2013 11:39 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Goedemorgen vrouwtje azijnzuur
Potje azijnzuur is nu wel leeg hoor...quote:Op donderdag 12 december 2013 11:39 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Goedemorgen vrouwtje azijnzuur
Scheer het af.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Fijn dat vriesweer 's nachts, ik kan weer niets beginnen met mijn haar.
Is het alweer lente?
Adje gedaan?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Potje azijnzuur is nu wel leeg hoor...
Fijne Kerstplaat
Het was maar een klein shotje vandaag...quote:
Vrouwen met kaal haarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Racoon op dit moment.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:45 schreef minthy het volgende:
Is Beast of burden erop? (Zendercheck)
Dat maakt niet zoveel uit, want er is nog wel watquote:
Ik zou hem kopen mits Lara een audio cameo heeft op de plaat.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
Lucratieve business, zo'n kersthit
Ook maar eens een goede kerstkraker schrijven dan
Evers staat op.quote:
Ik hoorde dat ook. Wat gaan ze dan bekend maken?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:57 schreef themauster het volgende:
''Gaan we dat maandag bekend maken?'' ''Ja dat gaan we maandag bekend maken'' Waarom ga je dat open op zender bespreken?
Neu die was er al even.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:17 schreef Bronson het volgende:
Gerard heeft weer een nieuwe jingle? BJ die hiiiii zegt.
Nee, verschrikkelijk. Sowieso alle kerstmeuk maar dit vind ik helemáál niksquote:Op donderdag 12 december 2013 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je houdt niet van de kerstezel?
SMITH & BURROWSquote:
Wat heb je níet live gezien?quote:Op donderdag 12 december 2013 12:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
SMITH & BURROWS
live gezien
hun eerste concert ooit zelfs
genoegquote:
quote:
is dat een regiovraag?quote:
ho!quote:
Een beetje zoals jouw posts dus.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:55 schreef Iwanius het volgende:
Oh..maar bereid je dan maar voor op wat er nog meer zit aan te komen.
Bagger is meer regel dan uitzondering op 3FM...
Je hoeft hier ook niet mee te postenquote:Op donderdag 12 december 2013 13:55 schreef Iwanius het volgende:
Wij luisteren de hele dag, we weten wel wat er gaat komen.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:55 schreef Iwanius het volgende:
Uh, oké.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:55 schreef Iwanius het volgende:
Knop topic.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:55 schreef Iwanius het volgende:
Echt? Dat wist ik niet...quote:Op donderdag 12 december 2013 14:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vergeet de radio niet. Die kan óók uit.
Doe de groetjes dan ff aan DJ-Free?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:55 schreef Iwanius het volgende:
slechts bier.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:04 schreef MarijeH het volgende:
Wie heeft er pizza ingekocht voor de bier en pizza avond van MetMichiel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |