Zet maar weer terug..lijstje voor mij wordt veel te kort zoquote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:40 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Zet maar weer terug..lijstje voor mij wordt veel te kort zo![]()
Skips, van harte met jullie mooie meisje! Leuke naam ook!
En rond 14uur! Soempie we houden je in de gaten hoorquote:Op woensdag 11 december 2013 21:50 schreef flowerbox het volgende:
Even gespeurd: soempie heeft vandaag om 12u nog gepost.
Big sista's are watching you, soemp..quote:Op woensdag 11 december 2013 21:55 schreef ikke_84 het volgende:
[..]
En rond 14uur! Soempie we houden je in de gaten hoor
Ach we weten nu dat zelfs een meld een grote om-de-tuin-leid-actie kan zijnquote:Op woensdag 11 december 2013 21:52 schreef ikke_84 het volgende:
Soempie heeft zich al gemeld vandaag![]()
Purple fijn dat t goed gaat, tot snel in t andere topic
Ik deel het plekje met Wups. 7-2quote:Op woensdag 11 december 2013 21:46 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]Mooi niet! Ik kan niet wachten om in de top 10 te komen.
Wat was ook alweer jouw ud? Ergens in februari toch?
Ben jij nou gewoon al bijna 32 weken joh?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:09 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik deel het plekje met Wups. 7-2
Wauw wat goed! Trek je het allemaal nog een beetje of wordt het al wel zwaar?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:09 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik deel het plekje met Wups. 7-2
Door Skips wordt iedereen achterdochtig.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:55 schreef ikke_84 het volgende:
[..]
En rond 14uur! Soempie we houden je in de gaten hoor
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:16 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ben jij nou gewoon al bijna 32 weken joh?![]()
wát een mijlpaal! wat onwijs goed![]()
Seksquote:Op woensdag 11 december 2013 23:22 schreef Kwisted het volgende:
Sethiwe probeer je de weeen al op te wekken? Daar zijn trucjes voor weet je dat
Oh jeetje, ik voel me echt schuldig!quote:Op woensdag 11 december 2013 22:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Door Skips wordt iedereen achterdochtig.
Maar als het begint zal ik heus posten (of Wiebel).
Die krijgen vandaag weer onderzoek door de kinderarts en fysio dus die gillen nog genoeg!quote:Op donderdag 12 december 2013 06:59 schreef Soempie het volgende:
En de tweeling meegillen natuurlijk.
Ja daaag...come over to the dark side..quote:Op donderdag 12 december 2013 07:33 schreef ProjSkippy het volgende:
Hihi, ik had vannacht de hele nacht kunnen roddelen eigenlijk.. Ik was toch wakker.
En awww, niet serieus misschien, maar ik voel me toch lullig dat ik jullie zo lang heb moeten laten wachten. Jullie zijn allemaal zo lief geweest de afgelopen maanden (en nog steeds trouwens).
Iedereen heel erg bedankt voor de felicitaties. Het is echt heel leuk om allemaal te kunnen lezen! Ook namens Kix bedankt! Iedere keer dat zijn 'naam' hier ook valt geeft toch een extra-éxtra warm gevoel.
--
Ik blijf nog wel even een beetje hangen hier.
Yes! We have mother cookies!quote:Op donderdag 12 december 2013 07:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja daaag...come over to the dark side..😈
Hihi, mwahhhhhhhhh. Op een gegeven moment weet je niet zo goed meer wat je nog kunt doen om je mini rustig te krijgen en weet je ook niet waarom ze zo onrustig blijft. Dat laatste is 'eng-ig'. Het eerste kan me op zich niet zo veel schelen, ik slaap later wel weer ofzo.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:16 schreef ikke_84 het volgende:
Soempie succes bij de vk!
Gm wat leuk dat je het aan je vriendin gaat vertellen. Speciaal moment!
Skips niet schuldig voelen. Wat chanty zegt, tis niet meer dan logisch dat je het eerst de mensen om je heen persoonlijk inlicht.
Hopelijk kan je vandaag nog wat bij slapen. Maar wat klinkt tom zo wakker te liggen
Skip! Jullie doen het goed! De eerste nacht zijn ze vaak nog aan het bijkomen van de bevalling en vanaf nacht 2 is het onrustig. Ze moet gewoon zo erg wennen dat ze nu zo open is in deze wereld. De laatste ander halve maand zat ze zo 'krap' in je buik dat ze dat open gewoon erg eng vind. Idd lekker bij je houden en hopelijk gaat het snel bij dr overquote:Op donderdag 12 december 2013 08:36 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Hihi, mwahhhhhhhhh. Op een gegeven moment weet je niet zo goed meer wat je nog kunt doen om je mini rustig te krijgen en weet je ook niet waarom ze zo onrustig blijft. Dat laatste is 'eng-ig'. Het eerste kan me op zich niet zo veel schelen, ik slaap later wel weer ofzo.
We zijn van 20.00 uur tot 05.30 uur met d'r bezig geweest en uiteindelijk heeft ze zich toen bij me in een coma gezopen.
Dat zullen ze leuk vinden!quote:Op donderdag 12 december 2013 10:31 schreef DJMomo het volgende:
oh, en compleet off topic, ik ga naar Robbie én Justin,![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hopelijk ben je stripbaar! Hier was twee keer strippen net het zetje wat nodig was om aan een inleiding te ontsnappen, de eerste zwschap.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:14 schreef Sethiwe het volgende:
41 weken vandaag![]()
Af en toe heb ik wel last van iets gerommel, maar zit geen regelmaat in en zet niet door.
Ben het zwanger zijn nog niet zat, maar hoop dat ik niet ingeleid hoef te worden. Vandaag even bellen of ze de mogelijkheid hebben om te strippen.
Soempie heel veel succes bij de verloskundige.
Gm veel plezier met vertellen.
Linda ik hoop dat je 10 januari haalt, krijg je wel hulp na de bevalling, want je krijgt geen kraamzorg toch?
Ja, dat is echt luxe. Je krijgt 67% van je gemiddelde loon over de 12 maanden voor de bevalling. Maar voor een tweeling geldt een bonus van 300¤ en bij twee kinderen onder de 6 (wat we hebben) krijg je ook nog extra geld. Uiteindelijk lever ik dit keer dus maar rond de 50¤ pm op mn salaris in en R. nog geen 10¤ geloof ik...quote:
Ik zie gelijk twee leuke potentiële namen voor Japie voorbij komenquote:Op donderdag 12 december 2013 10:31 schreef DJMomo het volgende:
oh, en compleet off topic, ik ga naar Robbie én Justin,![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt afgrijselijk zo'n verhaalquote:Op donderdag 12 december 2013 11:47 schreef Soempie het volgende:
Dat is wel goed geregeld, Linda.
Ik las vanmorgen dit:
http://www.volkskrant.nl/(...)e-dagen-verlof.dhtml
En toen moest ik huilen.
Ha, ha, dat had ik ook. En ook zo'n gevoel als ze weer wegging op het eind van de middag. Ik was gewoon erg onzeker bij Julian en ik denk dat ik nu bij de tweede meer ga genieten doordat het allemaal eens is meegemaakt.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:56 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oh Skips, zo herkenbaar van toen m'n dochter geboren was!
Op een gegeven moment heb je wel echt slaapgebrek en is het wel schattig en poepig om met zo'n kleintje op je borst te liggen, maar als het dan 4 uur 's nachts was zat ik al de uren af te tellen tot de kraamhulp weer kwam.... *ontaarde moeder*
Las het net ook op Facebook, belachelijk zeg!quote:Op donderdag 12 december 2013 11:47 schreef Soempie het volgende:
Dat is wel goed geregeld, Linda.
Ik las vanmorgen dit:
En toen moest ik huilen.
Oh, jasses, dat vind ik ook echt helemaal niks. Vreselijk verhaal zoiets, komt veel te dichtbij. Bah.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:47 schreef Soempie het volgende:
Ik las vanmorgen dit:
En toen moest ik huilen.
quote:Op donderdag 12 december 2013 11:28 schreef Limone het volgende:
[..]
Jij weet niet wat er bij mij in de vriezer ligt.,
Gelukkig is je urine schoonquote:Op donderdag 12 december 2013 14:27 schreef ikke_84 het volgende:
[..]iiie baaahhhh
![]()
Hoe is het met jullie Limone, hilz en GotC?? En hoe is het met jullie kleintjes? Komen jullie hier nog een keer een foto spammen?
coco dat schaapjeWerkt dat echt ja??
Fazz nog steeds niet helemaal beterWel fijn dat jullie bij de vk goed gekeurd zijn.
Bij mij voelde het net alsof er onderin mijn buik iets zwaars heen en weer schoof. Pas later voelde ik schopjes.
Soempie wat fijn dat je al zo snel terecht kan! Hopelijk zet de ontsluiting zich in deze dagen nog verder door. Spannend hoor!!
Sethiwe ook al gestript!! Spannenddddd!!!!
Dot fijn dat de jas past!! Maar oud zweet en dan ook nog van iemand anders![]()
Ik zou heel hard naar de stomerij rennen![]()
Linda wat fijn dat jullie met zijn 2e zo lang verlof hebben![]()
LL dat is nog eens leuk shoppen!! Wat voor een kinderwagen heb je gekocht?
cholula gefeliciteerd en welkom![]()
Vk is hier vanmorgen aan huis geweest. Bloeddruk is nog steeds 120/90, urine blijft wel schoon. Zaterdag komen ze weer aan huis en maandag moet ik naar de praktijk voor controle
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een mooi koopjequote:Op donderdag 12 december 2013 13:02 schreef LaLouchi het volgende:
Ben zo.blij!!! Net naar de tweedehands winkel geweest, gewoon om ff te snuffelen en daar heb ik mijn droom kinderwagen gevonden! Had al op marktplaats gekeken, daar was hij gemiddeld zo'n 250 a 300 euro, maar deze heb ik voor 80 euro op de kop kunnen tikken!! Ziet er nog helemaal nieuw uit, en alles zit erbij, inclusief autostoeltje!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Gelukkig is je urine schoonspannende tijden meid!
U vraagt, wij draaienAlles gaat hier fantastisch, het is zo leuk
! En hij doet het zo goed. Wel koning van de gekke bekken en poseren
Wat een cutieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik vraag me dan af of ze in de buik ook al van die gekke bekken aan het trekken zijn of dat dat echt iets is van na de geboorte.
In de badkamer hangen en laten stomen door douchebeurt?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:44 schreef Dot. het volgende:
De jas pastAlleen hij stinkt! Gisteren rook ik niks, maar nu ik hem een ochtend heb aangehad stinkt hij (en ik
) echt enorm naar oud zweet
. Maar 50% wol, dus nu moet hij naar de stomerij
Oh, wat fijn dat je mag doorschuiven! Gefeliciteerd! Jij komt ook nog uit mijn tijd! 'Hete saus' toch?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:22 schreef Cholula het volgende:
Ik kom hier voorzichtig binnen schuiven. Net een afspraak gemaakt met de dokter om alles te bespreken. Daarna kan ik hopelijk een afspraak maken met een verloskundige. Ik vind het best een beetje eng eigenlijk.
Beetje spuit elf, maar skip gefeliciteerd met je lachebekje!
Fijn! Hopelijk niet nodigquote:Op donderdag 12 december 2013 13:41 schreef Soempie het volgende:
Maandag voor controle en afspraak gyn naar het ziekenhuis.
Mijn man neemt drie weken vakantie op als baby geboren isquote:Op donderdag 12 december 2013 19:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
Twee dagen is niks. M'n partner heeft vorige keer dan ook nog wat vakantiedagen opgenomen toen.
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:19 schreef Ongeduldig het volgende:
ProjSkippy wat is ze mooooooi!
En wat gaat dit topic snel, dat kan ik nooit bijhouden en dan zo'n massapost maken waarin ik heel attent tegen iedereen iets zeg
Saar slaapt er nu nog steeds mee. Al zetten we 'm niet meer aan. Was tof toen ze 'm zelf aan kon zetten ookquote:
Deze week weer aan het werk gegaan. Was uiteindelijk vooral griep die me dwarszat. De extreme maagzuur zou wellicht iets te maken gehad kunnen hebben met de twee netjes mandarijnen die ik in twee dagen tijd had weggewerktquote:Op donderdag 12 december 2013 13:17 schreef Soempie het volgende:
Coco hoe is het nu met jou? Weer aan het werk?
Nou, ik vond/vind het verhaal eromheen wel heel logisch. Baby's hebben al die tijd al die geluiden om zich heen gehoord, en ineens zouden ze in zo'n stil kamertje/bedje moeten liggen. Dat ís ergens ook raar natuurlijk. Saar sliep in ieder geval primaquote:Op donderdag 12 december 2013 14:27 schreef ikke_84 het volgende:
coco dat schaapjeWerkt dat echt ja??
Vk is hier vanmorgen aan huis geweest. Bloeddruk is nog steeds 120/90, urine blijft wel schoon. Zaterdag komen ze weer aan huis en maandag moet ik naar de praktijk voor controle
Het komt van www.rudolphsbakery.nl en dan even zoeken op "slagroomtruffels". Het is echt heel simpel en snel klaar maar wel héél lekker. Wel met roomboter maken zegt manlief.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:20 schreef Burdie het volgende:
Nikki! Heb je een recept?
Ik denk dat onze schuur te koud is/was om de verf te laten drogen.
Dank je! Ik ga ze morgen maken denk ikquote:Op donderdag 12 december 2013 20:32 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Het komt van www.rudolphsbakery.nl en dan even zoeken op "slagroomtruffels". Het is echt heel simpel en snel klaar maar wel héél lekker. Wel met roomboter maken zegt manlief.![]()
Ik heb net de spuitzak uitgelepeld.![]()
Hoi mamaatje, hoe is het met je knappe ventje?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:00 schreef Mabawa. het volgende:
KimWat fijn dat het goed met je gaat. Is je meisje gedraaid? Dat kan ook zorgen dat je haar minder voelt.
Oh, dat zou ik dan inderdaad ook niet durven, ondanks dat er niet echt veel gewicht aan hangt. Anders eventueel een voedingskussen met aankleedkussenhoes er overheen en dan tussen jullie kussens inleggen. Aankleedkussen zelf is niet geschikt, omdat die vaak van plastic zijn..quote:Op donderdag 12 december 2013 21:10 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Hoi mamaatje, hoe is het met je knappe ventje?![]()
het zou goed kunnen dat ze gedraaid is. In plaats van schopjes voel ik nu vaker een soort geschuif tegen m'n buikwand. Alsof er een harde buik zich langs de oppervlakte beweegt, maar dan zonder harde buik haha. Kan zomaar het ruggetje zijn, denk ik?
Linda, we vertrouwen de plafonds niet zo. Dit hele huis zit vol kalk, en das niet het sterkste materiaal. Dus das een beetje jammer. De kinderwagen past wel bij het voeteneind, maar ik geloof Dat ik dat ondanks aerosleepmatrasje niet echt een optie vind voor snachts. Misschien is ze zoveel wakker die eerste nachten dat ze meer bij ons ligt/aan de borst hangt, dan zou het misschien wel kunnen. Maar echt slapen slapen? Dat durf ik niet echt denk ik
Het gaat helemaal goed. Het is zo ontzettend mooi en geweldig dit. Hij is zo lief en maakt van die schattige geluidjes. Ik kan soms naar m kijken en ineens in huilen uitbarsten van intens geluk. Dit jongetje zat in mijn buik en ik probeer (nu al!) terug te gaan naar het moment dat ik m aan kon pakken en op mijn buik legde, ik vraag me af wat ik allemaal tegen hem heb gezegd maar dat was zoooo emotioneel. Een moment waar ik als zwangere zo vaak over droomde en me (met tranen) afvroeg hoe het zou zijn. Het was gewoon echt zo emo als ik me voorstelde, zo ontzettend mooi.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:10 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Hoi mamaatje, hoe is het met je knappe ventje?![]()
het zou goed kunnen dat ze gedraaid is. In plaats van schopjes voel ik nu vaker een soort geschuif tegen m'n buikwand. Alsof er een harde buik zich langs de oppervlakte beweegt, maar dan zonder harde buik haha. Kan zomaar het ruggetje zijn, denk ik?
quote:Op donderdag 12 december 2013 22:03 schreef Kimpossible het volgende:
Wat klink je heerlijk verliefdJullie hebben het verdiend! Van ver gekomen (
) en nu zo gelukkig met z'n drietjes. Geweldig!
Mijn man neemt direct na de bevalling zijn 2 wettelijke verlofdagen, en gaat daarna terug naar kantoor om zijn werk zo af te ronden/over te dragen dat hij er drie weken tussenuit kan. Dat zal een dag of twee in beslag nemen, denken we, en daarna is hij dus drie weken thuis. De kraamzorg hier zei dat het handig is om iig naast die twee wettelijke verlofdagen nog minimaal een of twee dagen te hebben waarop zowel kraam als man thuis zijn, zodat de man ook dingen van de kraam kan leren (baby in bad doen, buidelen, etc.)quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:44 schreef NoBoNo het volgende:
Goedemorgen dames! Een mooie dag voor verse babies!![]()
Even een vraagje, hoe doen de heren van de dames dat, die 2 weken vrij? Ik ben dat ook van plan, maar is dat meteen aansluitend op die 2 dagen? Of nadat de kraamhulp weg is?
Ja, dat is het voordeel bij een eerste. Mijn partner weet het nog wel van vorige keer, of heeft alleen even een 'opfrisser' nodig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijn man neemt direct na de bevalling zijn 2 wettelijke verlofdagen, en gaat daarna terug naar kantoor om zijn werk zo af te ronden/over te dragen dat hij er drie weken tussenuit kan. Dat zal een dag of twee in beslag nemen, denken we, en daarna is hij dus drie weken thuis. De kraamzorg hier zei dat het handig is om iig naast die twee wettelijke verlofdagen nog minimaal een of twee dagen te hebben waarop zowel kraam als man thuis zijn, zodat de man ook dingen van de kraam kan leren (baby in bad doen, buidelen, etc.)
Dat lijkt me ook jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 08:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, dat is het voordeel bij een eerste. Mijn partner weet het nog wel van vorige keer, of heeft alleen even een 'opfrisser' nodig.
Nu bij een tweede lijkt het me ook leuker samen te genieten als de baby ietsje ouder (maandje of twee-drie tegen die tijd).
Maar we zien het wel.
Wat een gedoe zeg. Kan die overdracht niet telefonisch op of een andere manier? Andere plaats, of dat ze naar jou toe komen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:45 schreef RunForrestRun het volgende:
Skips, hopelijk mogen jullie vandaag naar huis!
Wat betreft vaderschapsverlof, met een beetje pech (of juist geluk, het is maar hoe je het bekijkt) heeft lief helemaal geen baan als de baby geboren wordt dus is hij sowieso thuis. Anders was het plan zo snel mogelijk verlof aan te vragen, tussendoor misschien nog twee of drie dagen te werken totdat de werkgever vervanging heeft en dan twee weken thuis te blijven.
Weet iemand of dit mag: Mijn laatste werkdag is 27 december. Toch wil mijn werkgever dat ik op 30 december nog even langskom voor een overdracht. Mijn beide directe collega's zijn namelijk in de week van kerst met vakantie en zij moeten weten wat er in die laatste week is gebeurd en wat er moet gebeuren. Ik moet alleen voor die overdracht 5 kwartier (enkele reis) rijden naar het desbetreffende kantoor en ben dus toch sowieso tweeënhalf uur voor het werk bezig.
Iemand een idee? Ik hoorde ergens dat het niet is toegestaan vanwege verzekering o.i.d.?
Precies! Via skype ofzo, vervelend dat het zo moet zeg je hebt niet voor niets verlof!quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat een gedoe zeg. Kan die overdracht niet telefonisch op of een andere manier? Andere plaats, of dat ze naar jou toe komen?
Mijn partner doet ook wel eens overleggen via een webcamprogramma, is zoiets misschien een idee?
nee want volgens mn moeder was die al bijna penioensrijp.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:08 schreef NoBoNo het volgende:
De 30ste is de eerste dag van je verlof? Of je laatste werkdag voor je verlof?
Als het de eerste dag van je verlof is mag/hoef je helemaal niks!
Volgens mij mag je ook echt niet al zou je willen, dus moet men/jij ervoor zorgen dat het op een andere manier goed geregeld is.
gewoonmezelf87: Als jij van 87 bent, zou het dezelfde gyn ook nog kunnen zijn!![]()
Kan een van je collega's niet even naar kantoor komen op de 27e? Of wonen zij ook heel ver weg?quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:45 schreef RunForrestRun het volgende:
Skips, hopelijk mogen jullie vandaag naar huis!
Wat betreft vaderschapsverlof, met een beetje pech (of juist geluk, het is maar hoe je het bekijkt) heeft lief helemaal geen baan als de baby geboren wordt dus is hij sowieso thuis. Anders was het plan zo snel mogelijk verlof aan te vragen, tussendoor misschien nog twee of drie dagen te werken totdat de werkgever vervanging heeft en dan twee weken thuis te blijven.
Weet iemand of dit mag: Mijn laatste werkdag voor mijn zwangerschapsverlof is 27 december. Toch wil mijn werkgever dat ik op 30 december (dus de eerste verlofdag) nog even langskom voor een overdracht. Mijn beide directe collega's zijn namelijk in de week van kerst met vakantie en zij moeten weten wat er in die laatste week is gebeurd en wat er moet gebeuren. Ik moet alleen voor die overdracht 5 kwartier (enkele reis) rijden naar het desbetreffende kantoor en ben dus toch sowieso tweeënhalf uur voor het werk bezig.
Iemand een idee? Ik hoorde ergens dat het niet is toegestaan vanwege verzekering o.i.d.?
Serieus?quote:Op donderdag 12 december 2013 19:08 schreef RunForrestRun het volgende:
Ik ben trouwens blij met het voornemen om het vaderschapsverlof uit te breiden. Wat ontzettend jaren '50 om vaders maar twee dagen met hun nieuwe kind te gunnen. En als je in het weekend bevalt heb je nog pech ook.
Ik hoorde al dat de werkgevers het er weer niet mee eens zijn, want "er is al zo veel te regelen buiten officieel verlof om". Nou, vanuit mijn werk heb ik te maken met een groot aantal klanten, ik ken er bijna geen die de papa's meer verlof geven dan de twee dagen die ze verplicht zijn. Ik hoorde onder andere al excuus "Hij heeft het verlof niet twee weken van tevoren aangevraagd" of "Het komt niet uit in de planning".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu: 20 dagen vrij![]()
![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door Chanty op 14-12-2013 18:16:56 ]Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Oh, iets te veel geknipt van de quote via mobielquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:04 schreef Musique het volgende:
Dot eerste pakje voor ArieIk ben er ook mee bezig, twijfel nog tussen maatje 44 en 50. Welke maat heb
quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:33 schreef ProjSkippy het volgende:
Mega-ego:
WE MOGEN NAAR HUIS!
Ennnnnn.... Daar zijn de kraamtranen.
Ja, raar is dat eigenlijk van NL. Als de bevolking terugloopt dan zouden ze toch maatregelen moeten nemen. En het vaderschapsverlof van 2 dagen vind ik echt het toppunt van bekrompenheid. Volgens mij is dat in bijna ieder land beter geregeld als in Nederland.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zo Musique, dat zijn goede regelingen van de Franse overheid. Daar loopt de bevolking toch al jaren zo terug he?
Hier in NL worden ook steeds minder baby's geboren, maar zie de overheid hier niet zo snel maatregelen nemen. Eerder het tegenovergestelde eigenlijk.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:33 schreef ProjSkippy het volgende:
Mega-ego:
WE MOGEN NAAR HUIS!
Ennnnnn.... Daar zijn de kraamtranen.
Ja hoor, dat kan, ik had ze ook al vroeger (vanaf 12 weken denk ik? Misschien nog wel eerder? Maar dan eigenlijk alleen bij seks). Het schijnt dat harde buiken bij de tweede nog eerder en vaker voorkomen dan bij de eerste.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:18 schreef Take_A_Picture het volgende:
Pfff kun je met bijna 18 weken al harde buiken hebben? Soms voelt t zo opgeblazen, niet echt fijn :/ nouja het zal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt allemaal trouwens voor het meeleven met mijn verfdrama. Ik heb alle onderdelen van het bankje in de badkamer gelegd gisteren, en inmiddels zijn ze goed droog. Hopelijk lukt het me om morgen nieuwe verf te halen (of manlief nieuwe verf te laten halen) en dan ga ik weer met frisse moed verder. Heb toch nog wat meer dingetjes om te verven
.
Hoe ver zijn jullie eigenlijk allemaal al met de babykamer? Er komen zo weinig updates voorbij in het babykamertopic. Mijn hormonen plagen me momenteel met het commodeplankje. Die. Moet. Er. Zo. Snel. Mogelijk. Komen. Alleen ze zijn of nergens te vinden, of compleet niet mijn smaak
. En uiteraard ziet mijn man de urgentie niet, dus die helpt niet actief mee met zoeken I don't blame him, we hebben namelijk nog wel even
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat de dingen nu droog zijn!!
Wij hebben de kamer van dochter nu bijna leeg, daar moeten alleen nog plinten in en ff een muurtje verven en dan gaan we eens orienteren op meubeltjes. Haar kamer wordt dan gewoon weer babykamer, ander kleurtje op de muur. En ja, ik heb ook nog niet zo'n haast hier
Hier eigenlijk sinds ik die griep heb gehad af en toe nog last van een hoest die ineens opkomtAlsof er nog wat zit te broeien wat ik er niet uit krijg gehoest. Mja. Misschien moet ik idd ook niet zo hard werken
En gewoon mn rust nemen. Nouja, zal vast wel weer over gaan.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:11 schreef Enfermera het volgende:
Burdie;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat de dingen nu droog zijn!!Nat werkt bij ons veel beter!!!
![]()
quote:
Dan heb je het langer volgehouden dan ik! Na de kerst"borrel" van Noahs opvanggroep, doorgegaan naar het diner van mn werk, maar kort na 10en was ik netjes thuisquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:30 schreef _NIKKI_ het volgende:
P8 gefeliciteerd!
Ik kom echt net thuis van de kerstborrel van mijn werk die om 16:00 uur al begon. Traditiegetrouw zijn we in de lokale kroeg nog wat gaan drinken. Maar mèn ik heb nu echt zere voeten en ben blij dat ik zit. Morgen eens kijken of ik een dagje rustig aan kan doen met de peuter.
Het bandenpijngedoe is vanmiddag gelukkig weggetrokken.Scheelt weer, want dat was echt even niet lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Mie voor in de soep.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.--
P8, gefeliciteerd!
Er zijn foto's te vinden via google.quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
Vorige bevalling geen slijmprop gezien voor of tijdens de bevalling. Zou niet weten hoe het er uitziet eigenlijk.
Ik was ook echt snotverkouden in mn 5e en 6e weekquote:Op zaterdag 14 december 2013 10:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ik voel me zo zwanger zeg!![]()
ik ben kotsmisselijk, heb rugpijn en koppijn en ben lekker hormonaal labiel![]()
en ik wordt ook nog verkouden ( v/h eerst in jaren)
maar he ik ben n ukkie aan het bakken![]()
morgen ben ik 5 weken dus dat klopt welquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:09 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik was ook echt snotverkouden in mn 5e en 6e week![]()
Soempie en Sethiwe, succes!
Gekeken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er zijn foto's te vinden via google.![]()
![]()
![]()
Hopelijk kun je dan morgen uitgerust aan de gang.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:17 schreef Sethiwe het volgende:
Soempie, succes ik hoop dat het strippen wat oplevert voor je.
Morgen moet ik even bellen om te kijken of er dan een mogelijkheid is om te strippen. Ze wilde er nu nog niet aan, omdat ik al veel gerommel had en ze bang was dat ik al uitgeput ben voor de bevalling echt begint. Vandaag dus een rustdagje met veel slapen.
Ja euh, mijn nacht was kort.quote:
Ik vond die overleden moeder ook zo heftig....quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:54 schreef Kimpossible het volgende:
Slijmproppenik heb er 3, denk ik. 2 in m'n neus en 1 downunder
![]()
Soemp en sethiwe ik hoop dat jullie kleintjes zich vlug aandienen!
Enf uitgeslapen aan de kerstcadeaus![]()
GM![]()
Nik, ik vind je echt een bikkel. Onvoorstelbaar wat jij nog allemaal uitspookt met jouw tweelingtermijn. Ik kan dat echt niet meer hoor![]()
P8 van harte!
Ik heb gisteravond alle afleveringetjes van 'ik word moeder' teruggekeken op de iPad. Met hormonen is dat gegarandeerd brullen geblazen. En dat iedere geboorte.wel stuk voor stuk aardige bevallingen (zowel natuurlijk als de vrouwvriendelijke sectio's) die getoond werden. Zo kan ik dat baren ook wel aan! Aflevering over cameroen vond ik wel heftig. Wat een verschil!
Oh, die staan natuurlijk gewoon online! Ik ga ook ff kijkenquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:54 schreef Kimpossible het volgende:
![]()
Soemp en sethiwe ik hoop dat jullie kleintjes zich vlug aandienen!
Enf uitgeslapen aan de kerstcadeaus![]()
GM![]()
Nik, ik vind je echt een bikkel. Onvoorstelbaar wat jij nog allemaal uitspookt met jouw tweelingtermijn. Ik kan dat echt niet meer hoor![]()
P8 van harte!
Ik heb gisteravond alle afleveringetjes van 'ik word moeder' teruggekeken op de iPad. Met hormonen is dat gegarandeerd brullen geblazen. En dat iedere geboorte.wel stuk voor stuk aardige bevallingen (zowel natuurlijk als de vrouwvriendelijke sectio's) die getoond werden. Zo kan ik dat baren ook wel aan! Aflevering over cameroen vond ik wel heftig. Wat een verschil!
Ja! Überhaupt vind ik dat bijzonder, een vent die thuis wil. Ik ken alleen maar mannen die dat gedoe en een zootje en vies vinden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:16 schreef Dot. het volgende:
[..]
Oh, die staan natuurlijk gewoon online! Ik ga ook ff kijkenIk verbaasde me wel over die vent van dat stel uit Eindhoven trouwens. Hij had het telkens over 'wij willen thuis bevallen' en toen de vk vroeg aan haar of ze het thuis wilde proberen of niet gaf hij ook antwoord. Ik zou toch denken dat haar mening leidend is in zoiets...
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:54 schreef Kimpossible het volgende:
![]()
'Wij' willen thuis bevallen. 'Ze' zijn zeker ook zwanger ofzo? Brrrr.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:16 schreef Dot. het volgende:
[..]
Oh, die staan natuurlijk gewoon online! Ik ga ook ff kijkenIk verbaasde me wel over die vent van dat stel uit Eindhoven trouwens. Hij had het telkens over 'wij willen thuis bevallen' en toen de vk vroeg aan haar of ze het thuis wilde proberen of niet gaf hij ook antwoord. Ik zou toch denken dat haar mening leidend is in zoiets...
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:54 schreef Kimpossible het volgende:
![]()
Ik denk dat het bij mij wel verschilt per vk, maar ze zijn allemaal wel gewoon erg aardig. Ik zou alleen wel gaan gillen als een van hen zoals in 1 van die afleveringen tegen me praat alsof ik een kleuter ben. En dan ging het niet perse om wat ze zei, maar de toon..quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:28 schreef Kimpossible het volgende:
Ik vond die vrouw die zelf verloskundige was ook zulke leuke verloskundigevriendinnetjes hebben. De liefdevolle begeleiding die ik overigens in alle afleveringen terug zag vond ik heel mooi. Ik geloof niet dat hier in de omgeving verloskundigen zijn die ruimte geven voor zo'n oprechte klik, ofzo. Ze zijn eerder een beetje neplief
Ja, zo stelden sommige mannen zich ook voor bij de yoga. Brrr..quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
'Wij' willen thuis bevallen. 'Ze' zijn zeker ook zwanger ofzo? Brrrr.
Bij Mediterrane mannen, vooral Turkse vond ik altijd zo grappig, die vertrokken bij de eerste wee naar de gang, dan kwam er een zus, vriendin, nicht en die steunde de vrouw. Vaak was dat iemand die al tig bevallingen vrouwen ondersteunt had, heel prettig, heb je aan een half woord genoeg. Die mannen zag je dan weer terug als mevrouw gehecht en al in bed lag. Schreeuwen bij je bevalling is dan ook normaal, degenen op de gang moeten wel weten hoe zwaar je het hebt gehad.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:03 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij mij wel verschilt per vk, maar ze zijn allemaal wel gewoon erg aardig. Ik zou alleen wel gaan gillen als een van hen zoals in 1 van die afleveringen tegen me praat alsof ik een kleuter ben. En dan ging het niet perse om wat ze zei, maar de toon..
Vriend ziet de bevalling trouwens niet echt zitten, die zou het liefst ouderwets op de gang wachten volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Ik vond het juist ontzettend goed dat ze dat zo deden! Heel fijn om het ook een keer zo te zien.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:21 schreef Kimpossible het volgende:
K vond dat stel ook bijzonder Nik. En het niet willen van een vijfde kindje is 1 ding, maar nu vond ik het wat lang de boventoon voeren. Zonde, vond ik dat. Je kunt er wel in blijven hangen, maar als het dan toch komt laat het dan welkom zijn, ofzo. Dat gevoel kreeg ik bij hen pas een beetje toen ze bevallen was. En idd die lekkage, ik geloof dat mijn hormonen het toch even op vuurwerk uit zouden laten lopen
hehe, nouja ik heb geen placenta gezien volgens mij?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:39 schreef Kimpossible het volgende:
Mignonne, daarom juist vond ik het inderdaad erg heftig. De dingen waaraan daar vrouwen en kinderen sterven zijn hier gevat in standaardprocedures en zorgen 9 vd 10 keer volgens mij niet eens voor paniek, laat staan overlijden![]()
Ik vind dat je ook wel gelijk hebt over dat stel, het is goed dat ze eerlijk zijn, maar het is voor mij zo'n ver van mijn bed show dat ik er niet het meeste medeleven voor op kan brengen. Hoewel het voor hen ook heel heftig zal zijn geweest, heb ik vanuit mijn eigen referentiekader dan gemakkelijk het gevoel dat ze ook maar een beetje bleven hangen in dat niet-willen. Zoals oudere mensen soms kunnen blijven hangen in gemopper over het een of het ander. Ik ben meer van de positieve benadering, zeker als het iets betreft dat zo'n forse impact heeft. Het is kut, maar laten we er het beste van maken en het komt wel goed, dat idee.
Waren de bevallingen in hun combinatie overigens een beetje representatief voor een reguliere werkweek in het vak? Ik vond het echt allemaal vrij gemakkelijk lijken, namelijk. Ik heb geen knippen of kunstverlossingen gezien. Al denk ik dat scheurtjes en evt. Hechtingen gewoon niet in beeld gebracht zijn, want de uitdrijving ging soms wel zo verrekte snel dat ik het knap vind als dat zonder kleerscheuren gaat. Maar ik heb er verder natuurlijk geen verstand van.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:25 schreef mignonne het volgende:
[..]
Bij Mediterrane mannen, vooral Turkse vond ik altijd zo grappig, die vertrokken bij de eerste wee naar de gang, dan kwam er een zus, vriendin, nicht en die steunde de vrouw. Vaak was dat iemand die al tig bevallingen vrouwen ondersteunt had, heel prettig, heb je aan een half woord genoeg. Die mannen zag je dan weer terug als mevrouw gehecht en al in bed lag. Schreeuwen bij je bevalling is dan ook normaal, degenen op de gang moeten wel weten hoe zwaar je het hebt gehad.no joke overigens
En Kameroen ja, heftig. Maar vergeet niet dat dit geen uitzonderlijke complicaties zijn, het zijn dingen die in NL ook gewoon voorkomen, vrij vaak ook. Alleen in NL is het hoogst uitzonderlijk om eraan te overlijden. Het bloedverlies waar die vrouw aan is overleden bijvoorbeeld kan vaak met kennis, een infuus met vocht en een medicijn al heel goed bestreden worden. Hetzelfde geldt voor kinderen die overlijden door langdurige uitdrijvingen etc. Dat kan vaak met een kiwi, zo'n soort kleine handvacuumpomp, al verholpen worden. Ik vind het een vreselijk idee dat vrouwen en kinderen daar overlijden aan complicaties die met minimale middelen te voorkomen zijn.Ik zei ook al tegen hem dat hij gewoon op een stoel bij mn hoofd moet gaan zitten en daar dan ook moet blijven. Ik wil hem er gewoon bij hebben hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
groot gelijkquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:49 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik zei ook al tegen hem dat hij gewoon op een stoel bij mn hoofd moet gaan zitten en daar dan ook moet blijven. Ik wil hem er gewoon bij hebben hoor
Placenta, wasda?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:48 schreef mignonne het volgende:
[..]
hehe, nouja ik heb geen placenta gezien volgens mij?en idd hechten schmechten blijkbaar. Dus het waren wel een beetje televisie-bevallingen wat dat betreft. In een vloek en een zucht van niets naar baby is ook niet heel representatief, daar gaat wel behoorlijk wat werk aan vooraf. Hoewel als het niet je eerste is kan het idd echt zo snel gaan. De vrouwen die hun eerste kind binnen 10 minuten eruit persen zijn al zwaar in de minderheid, laatste onder die tijd.
ik heb altijd het idee dat dingen een beetje met golven gaan?in mijn stageziekenhuis hebben we net een hele rits prematuren gehad in november, die wilden meedoen met world-prematurity day geloof ik. In juni/juli waren er bovenmatig veel kindjes die met hun schouder bleven hangen en in augustus veel dames die naar OK moesten voor een placenta die niet kwam.
De afgelopen maand hoor ik het woord fluxus opvallend vaak vallendus ik hoop dat iedereen in januari weer gewoon ff normaal kan doen
Ik had de keus om te bevallen in Delft of in Den Haag.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Guttegut, mijn man was zich aan het inlezen op bevallen in het ziekenhuis hier in de buurt, en omdat wij op het randje van Rotterdam met Capelle wonen is voor ons het ijsselland ziekenhuis het dichts bij, goed ziekenhuis, en wat ik lees over de verlos/kraamafdeling is positief, Maar nu heeft manlief gelezen dat ZIJN kind dat een capellenaar wordt ipv een Rotterdammer...en vind hij dat ik eigenlijk toch maar naar een ziekenhuis moet wat veel verder weg is... Die is gek hoor!
Maar hoe zit dat nou als je onder behandeling bent bij de gyn, in het ene ziekenhuis, dan kun je toch niet zomaar bevallen in t andere? want dan ga ik gewoon vanaf 30 weken bij mn ouders slapen, dan wordt het een gouds kindquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:33 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik had de keus om te bevallen in Delft of in Den Haag.
En ik wilde geen hagenees dus heb ik voor Delft gekozenno joke
![]()
Voor straf sta ik nu al anderhalf jaar babies op de wereld te helpen in Den Haag en straks 20 weken in het ziekenhuis wat ik afwees met mn belachelijke reden. Karma is een bitch
In principe is dat niet de bedoeling nee.Tenzij je verhuisd ofzo natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Maar hoe zit dat nou als je onder behandeling bent bij de gyn, in het ene ziekenhuis, dan kun je toch niet zomaar bevallen in t andere? want dan ga ik gewoon vanaf 30 weken bij mn ouders slapen, dan wordt het een gouds kind
Een knip is altijd groter als dat je op.natuurlijke wijze uitscheurd. Ik wil.absoluut geen knipquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:37 schreef Dot. het volgende:
Oh op de gang blijven zitten kan hij ook niet zegt ie. Gewoon overslaan die hele bevalling. Als dat nou eens kon
Dat vroeg ik me nog wel af, als je vliezen gebroken zijn, mag je dan thuis in bad of geeft dat teveel infectiegevaar? Zo'n baarkruk lijkt me natuurlijker aanvoelen dan het bed, maar ik krijg denk ik ook liever een knip dan dat ik uitscheur.
Ikazia doet badbevallingen maar dat is miss net te ver voor je..quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ik was wel helemaal weg van de baarkruk... zei gelijk tegen manlief dat lijkt mij ook wel wat! hoop dat ze die hier in het ziekenhuis kennen.
of een badbevalling maar of t ZH die heeft...
Oeh ja, veel dieperquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:42 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Een knip is altijd groter als dat je op.natuurlijke wijze uitscheurd. Ik wil.absoluut geen knip
onzin kan ik je vertellenquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:42 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Een knip is altijd groter als dat je op.natuurlijke wijze uitscheurd. Ik wil.absoluut geen knip
Bij Claudia de Breij maakte het niks uit stond in d'r boekquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:44 schreef Burdie het volgende:
Ik denk dat ik liever netjes opzij wordt geknipt, dan naar onderen toe doorscheur.
Weet iemand trouwens of perineummassage verschil maakt en waar je daarvoor olie kunt kopen?
Of op een perswee toch?quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:50 schreef Burdie het volgende:
Knippen gebeurt doorgaans wel met verdoving toch, mignonne?
Bij mij gaat het vast niet nodig zijn![]()
.
Gewoon in een wee!quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:50 schreef Burdie het volgende:
.
Er is niet bijzonder veel onderzoek naar gedaan, er schijnt wel wat evidence voor te zijn, die perineum-massages zouden zorgen voor een betere doorbloeding en dat zorgt weer voor meer elasticiteit. Maar heel overtuigend is t niet geloof ik.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:47 schreef klaprooss het volgende:
Burdie, ik denk dat het 'schijnveiligheid' is. Genoeg vrouwen in mijn werk gezien die het gedaan hebben waarbij het niet geholpen heeft, maar! Ik denk dat Mignnonne er meer over weet?
En misschien werkt dit ook een beetje met als je denkt dat het helpt geeft het je wel vertrouwen..
Ik weet nog niet of ik het ga doen, op gym noemden ze het wel als tip, ook omdat je er dan een beetje aan 'went' hoe het voelt als daaronder gedoe is, zegmaar. Ik denk alleen dat ik er niet echt meer bij kan (afvegen na het toiletteren vind ik al een uitdaging) en mijn man vragen, vind ik een stap te verquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:50 schreef Dot. het volgende:
Bij Claudia de Breij maakte het niks uit stond in d'r boek![]()
Dan toch wel minimaal met waarschuwing toch?quote:
ja hoor, in principe gebeurt dat met verdoving.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:50 schreef Burdie het volgende:
.
Ik wil juist bij een volgende bevalling dat ze het niet aankondigenquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dan toch wel minimaal met waarschuwing toch?.
Wel gemeen, "het doet toch al pijn, dus hotsa! Knip!".
Krijg nou tieten, best geinigquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik het ga doen, op gym noemden ze het wel als tip, ook omdat je er dan een beetje aan 'went' hoe het voelt als daaronder gedoe is, zegmaar. Ik denk alleen dat ik er niet echt meer bij kan (afvegen na het toiletteren vind ik al een uitdaging) en mijn man vragen, vind ik een stap te ver.
Overigens, welk boek? En heb je meer aanraders?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:00 schreef Burdie het volgende:
Hypnobirthingcursus ten spijt, ik kan hier van te voren al haast van in paniek schieten. Ik zal maar zorgen dat eea goed wordt doorgesproken van te voren...
Groot gelijkquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:33 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik had de keus om te bevallen in Delft of in Den Haag.
En ik wilde geen hagenees dus heb ik voor Delft gekozenno joke
![]()
Voor straf sta ik nu al anderhalf jaar babies op de wereld te helpen in Den Haag en straks 20 weken in het ziekenhuis wat ik afwees met mn belachelijke reden. Karma is een bitch
Hier niet. Kind was er, placenta ook. En gyn zei: zo, even een verdoving zetten, kunnen we hechten. Ik: hechten?quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dan toch wel minimaal met waarschuwing toch?.
Wel gemeen, "het doet toch al pijn, dus hotsa! Knip!".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |