Zet maar weer terug..lijstje voor mij wordt veel te kort zoquote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:40 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Zet maar weer terug..lijstje voor mij wordt veel te kort zo![]()
Skips, van harte met jullie mooie meisje! Leuke naam ook!
En rond 14uur! Soempie we houden je in de gaten hoorquote:Op woensdag 11 december 2013 21:50 schreef flowerbox het volgende:
Even gespeurd: soempie heeft vandaag om 12u nog gepost.
Big sista's are watching you, soemp..quote:Op woensdag 11 december 2013 21:55 schreef ikke_84 het volgende:
[..]
En rond 14uur! Soempie we houden je in de gaten hoor
Ach we weten nu dat zelfs een meld een grote om-de-tuin-leid-actie kan zijnquote:Op woensdag 11 december 2013 21:52 schreef ikke_84 het volgende:
Soempie heeft zich al gemeld vandaag![]()
Purple fijn dat t goed gaat, tot snel in t andere topic
Ik deel het plekje met Wups. 7-2quote:Op woensdag 11 december 2013 21:46 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]Mooi niet! Ik kan niet wachten om in de top 10 te komen.
Wat was ook alweer jouw ud? Ergens in februari toch?
Ben jij nou gewoon al bijna 32 weken joh?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:09 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik deel het plekje met Wups. 7-2
Wauw wat goed! Trek je het allemaal nog een beetje of wordt het al wel zwaar?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:09 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik deel het plekje met Wups. 7-2
Door Skips wordt iedereen achterdochtig.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:55 schreef ikke_84 het volgende:
[..]
En rond 14uur! Soempie we houden je in de gaten hoor
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:16 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ben jij nou gewoon al bijna 32 weken joh?![]()
wát een mijlpaal! wat onwijs goed![]()
Seksquote:Op woensdag 11 december 2013 23:22 schreef Kwisted het volgende:
Sethiwe probeer je de weeen al op te wekken? Daar zijn trucjes voor weet je dat
Oh jeetje, ik voel me echt schuldig!quote:Op woensdag 11 december 2013 22:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Door Skips wordt iedereen achterdochtig.
Maar als het begint zal ik heus posten (of Wiebel).
Die krijgen vandaag weer onderzoek door de kinderarts en fysio dus die gillen nog genoeg!quote:Op donderdag 12 december 2013 06:59 schreef Soempie het volgende:
En de tweeling meegillen natuurlijk.
Ja daaag...come over to the dark side..quote:Op donderdag 12 december 2013 07:33 schreef ProjSkippy het volgende:
Hihi, ik had vannacht de hele nacht kunnen roddelen eigenlijk.. Ik was toch wakker.
En awww, niet serieus misschien, maar ik voel me toch lullig dat ik jullie zo lang heb moeten laten wachten. Jullie zijn allemaal zo lief geweest de afgelopen maanden (en nog steeds trouwens).
Iedereen heel erg bedankt voor de felicitaties. Het is echt heel leuk om allemaal te kunnen lezen! Ook namens Kix bedankt! Iedere keer dat zijn 'naam' hier ook valt geeft toch een extra-éxtra warm gevoel.
--
Ik blijf nog wel even een beetje hangen hier.
Yes! We have mother cookies!quote:Op donderdag 12 december 2013 07:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja daaag...come over to the dark side..😈
Hihi, mwahhhhhhhhh. Op een gegeven moment weet je niet zo goed meer wat je nog kunt doen om je mini rustig te krijgen en weet je ook niet waarom ze zo onrustig blijft. Dat laatste is 'eng-ig'. Het eerste kan me op zich niet zo veel schelen, ik slaap later wel weer ofzo.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:16 schreef ikke_84 het volgende:
Soempie succes bij de vk!
Gm wat leuk dat je het aan je vriendin gaat vertellen. Speciaal moment!
Skips niet schuldig voelen. Wat chanty zegt, tis niet meer dan logisch dat je het eerst de mensen om je heen persoonlijk inlicht.
Hopelijk kan je vandaag nog wat bij slapen. Maar wat klinkt tom zo wakker te liggen
Skip! Jullie doen het goed! De eerste nacht zijn ze vaak nog aan het bijkomen van de bevalling en vanaf nacht 2 is het onrustig. Ze moet gewoon zo erg wennen dat ze nu zo open is in deze wereld. De laatste ander halve maand zat ze zo 'krap' in je buik dat ze dat open gewoon erg eng vind. Idd lekker bij je houden en hopelijk gaat het snel bij dr overquote:Op donderdag 12 december 2013 08:36 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Hihi, mwahhhhhhhhh. Op een gegeven moment weet je niet zo goed meer wat je nog kunt doen om je mini rustig te krijgen en weet je ook niet waarom ze zo onrustig blijft. Dat laatste is 'eng-ig'. Het eerste kan me op zich niet zo veel schelen, ik slaap later wel weer ofzo.
We zijn van 20.00 uur tot 05.30 uur met d'r bezig geweest en uiteindelijk heeft ze zich toen bij me in een coma gezopen.
Dat zullen ze leuk vinden!quote:Op donderdag 12 december 2013 10:31 schreef DJMomo het volgende:
oh, en compleet off topic, ik ga naar Robbie én Justin,![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hopelijk ben je stripbaar! Hier was twee keer strippen net het zetje wat nodig was om aan een inleiding te ontsnappen, de eerste zwschap.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:14 schreef Sethiwe het volgende:
41 weken vandaag![]()
Af en toe heb ik wel last van iets gerommel, maar zit geen regelmaat in en zet niet door.
Ben het zwanger zijn nog niet zat, maar hoop dat ik niet ingeleid hoef te worden. Vandaag even bellen of ze de mogelijkheid hebben om te strippen.
Soempie heel veel succes bij de verloskundige.
Gm veel plezier met vertellen.
Linda ik hoop dat je 10 januari haalt, krijg je wel hulp na de bevalling, want je krijgt geen kraamzorg toch?
Ja, dat is echt luxe. Je krijgt 67% van je gemiddelde loon over de 12 maanden voor de bevalling. Maar voor een tweeling geldt een bonus van 300¤ en bij twee kinderen onder de 6 (wat we hebben) krijg je ook nog extra geld. Uiteindelijk lever ik dit keer dus maar rond de 50¤ pm op mn salaris in en R. nog geen 10¤ geloof ik...quote:
Ik zie gelijk twee leuke potentiële namen voor Japie voorbij komenquote:Op donderdag 12 december 2013 10:31 schreef DJMomo het volgende:
oh, en compleet off topic, ik ga naar Robbie én Justin,![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt afgrijselijk zo'n verhaalquote:Op donderdag 12 december 2013 11:47 schreef Soempie het volgende:
Dat is wel goed geregeld, Linda.
Ik las vanmorgen dit:
http://www.volkskrant.nl/(...)e-dagen-verlof.dhtml
En toen moest ik huilen.
Ha, ha, dat had ik ook. En ook zo'n gevoel als ze weer wegging op het eind van de middag. Ik was gewoon erg onzeker bij Julian en ik denk dat ik nu bij de tweede meer ga genieten doordat het allemaal eens is meegemaakt.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:56 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oh Skips, zo herkenbaar van toen m'n dochter geboren was!
Op een gegeven moment heb je wel echt slaapgebrek en is het wel schattig en poepig om met zo'n kleintje op je borst te liggen, maar als het dan 4 uur 's nachts was zat ik al de uren af te tellen tot de kraamhulp weer kwam.... *ontaarde moeder*
Las het net ook op Facebook, belachelijk zeg!quote:Op donderdag 12 december 2013 11:47 schreef Soempie het volgende:
Dat is wel goed geregeld, Linda.
Ik las vanmorgen dit:
En toen moest ik huilen.
Oh, jasses, dat vind ik ook echt helemaal niks. Vreselijk verhaal zoiets, komt veel te dichtbij. Bah.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:47 schreef Soempie het volgende:
Ik las vanmorgen dit:
En toen moest ik huilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |