Ja, maar dat is geen garantie voor substance. Ook al wordt ik gebombardeerd door diverse blauwe. Echt, het werkt niet. Inhoud werkt. Bluf niet.quote:
Ik heb je nog weinig bitcoin-inhoudelijke vragen zien stellen vandaag, maar ik wacht het gerust afquote:Op woensdag 11 december 2013 22:10 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Ja, maar dat is geen garantie voor substance. Ook al wordt word ik gebombardeerd door diverse blauwe. Echt, het werkt niet. Inhoud werkt. Bluf niet.
Ik wacht ook af tot je onbevoordeeld kunt lezen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:11 schreef µ het volgende:
[..]
Ik heb je nog weinig bitcoin-inhoudelijke vragen zien stellen vandaag, maar ik wacht het gerust af.
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:08 schreef trancethrust het volgende:
Niemand weet waar je het over hebt, TS. Blijf de volgende keer van die pillen af.
Dat er een aantal mensen toevallig naar een topic staren wil natuurlijk niet zeggen dat je "gebombardeerd" wordt. Ik geef je zelfs relatief normaal antwoord, dat jij dat compleet anders ziet en loeminadie erbij wilt halen; be my guest.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:10 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Ja, maar dat is geen garantie voor substance. Ook al wordt ik gebombardeerd door diverse blauwe. Echt, het werkt niet. Inhoud werkt. Bluf niet.
Bevooroordeeld is iedereen toch?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:11 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Ik wacht ook af tot je onbevoordeeld onbevooroordeeld kunt lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |