Staat nergens aangegeven, geen idee waar je dat vandaan haalt.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:29 schreef crashbangboom het volgende:
Niet nodig, allemaal FOK! approved investeringen.
Staat ergens aangeven dat het niet zo is dan? So, it is.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Staat nergens aangegeven, geen idee waar je dat vandaan haalt.
Zo werkt dat niet. Zie ook dit:quote:Op woensdag 11 december 2013 21:31 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Staat ergens aangeven dat het niet zo is dan? So, it is.
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:27 schreef LompeHork het volgende:
Als je niet weet wat een "FAQ" is, kun je dat ook gewoon vragen.
Ik geloof niet dat de FAQ de wet is.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet. Zie ook dit:
[..]
Heel goedquote:Op woensdag 11 december 2013 21:33 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de FAQ de wet is.
En ik geloof ook niet dat een unieke wetenschap is
zit ik op de FP?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:34 schreef Tourniquet het volgende:
Is dit niet voldoende?
http://frontpage.fok.nl/p(...)date-21-02-2013.html
dank, welk artikel exact ?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat gaat over FOK!, niet specifiek over de FP.
quote:FOK! is niet aansprakelijk voor eventuele schade, verliezen of andere gevolgen die zouden kunnen voortvloeien uit het gebruik van de in deze website voorkomende gegevens, informatie, software, werkwijzen, tools en andere vormen van gebruik.
3b.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:36 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
dank, welk artikel exact ?
Ik zal er even een topic over maken, om even de FAQ te duiden, kan vast geen kwaadquote:Op woensdag 11 december 2013 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
3b.
Misschien sowieso handig om eens door te lezen.
Yvonnequote:Op woensdag 11 december 2013 21:39 schreef Pharkus het volgende:
Persoonlijk neemt ik uitsluitend beleggingsadvies aan van mijn Poolse schoonmaakster.
Duidt het maar in het feedback forum.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:38 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Ik zal er even een topic over maken, om even de FAQ te duiden, kan vast geen kwaad
Dank, overigens, namens de users
Ja of wel, of misschien niet, maarja, als je niet leest dan weet je ook niet of het kwaad kan. Best wel een dilemma, zou er wel nachten wakker van liggen eik.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:38 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Ik zal er even een topic over maken, om even de FAQ te duiden, kan vast geen kwaad
Dank, overigens, namens de users
Van yvonne ook, maar die geeft mij nooit beleggingstips.quote:
Hoe staat het tegenwoordig met jouw eikenhouten tafel? Die van mij glanst nog prima.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Van yvonne ook, maar die geeft mij nooit beleggingstips.
Bijenwas, was een prima tipquote:Op woensdag 11 december 2013 21:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoe staat het tegenwoordig met jouw eikenhouten tafel? Die van mij glanst nog prima.
Amenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:47 schreef Loveless85 het volgende:
Omdat FOK een platform biedt om over BTC te praten wil het nog niet zeggen dat cd advies geven, of aansprakelijkheid dragen voor wat users hier zeggen.
En bovendien zie ik die users altijd uiterst voorzichtig zijn naar nieuwelingen en de risico's en volatiliteit benadrukken.
Hoeveel topics ga je hier nog over openen trouwens? Doe het anders gelijk in Feedback, je ging het vorige keer toch al met de FA's opnemen?
Valt het op.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:45 schreef Maxbet het volgende:
Gezellig hier. Wel veel blauw zo bij elkaar.
Er is hier volgens mij niets verwijderd hoor.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:50 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Valt het op.En je ziet nog wel de deleted posts die de goemeente niet zien. Deze post is vast ook zo weg, (c) de bitheadsmods
maar die post is zo terug hoor, zoek het lekquote:Op woensdag 11 december 2013 21:50 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Valt het op.En je ziet nog wel de deleted posts die de goemeente niet zien. Deze post is vast ook zo weg, (c) de bitheadsmods
nah, zoek beterquote:Op woensdag 11 december 2013 21:51 schreef µ het volgende:
[..]
Er is hier volgens mij niets verwijderd hoor.
Zijn er ook niet, TS zoekt aandachtquote:Op woensdag 11 december 2013 21:51 schreef µ het volgende:
[..]
Er is hier volgens mij niets verwijderd hoor.
Mod sucks assquote:Op woensdag 11 december 2013 21:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zijn er ook niet, TS zoekt aandacht
Moet je wat duidelijker riching Yv en IT sprekenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
He wat? Ik verstond je vast niet goed.
Ik heb het tegen jou, niet tegen die twee.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:53 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Moet je wat duidelijker riching Yv en IT spreken
Nee hoor, iedereen hoort uitstekend tegen wie je het hebt.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb het tegen jou, niet tegen die twee.
Daar kan ik niks aan doen.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
Dit wordt wel een beetje verdrietig zo
Daar zijn de meningen denk ik over verdeeldquote:Op woensdag 11 december 2013 21:55 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Daar kan ik niks aan doen.
hier is niks verwijderd in dit topic. Waar doel je op?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:50 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Nee hoor, niet zover degenen begrijpen wiens bluf gecalled wordt.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen denk ik over verdeeld
Nee, mag niet, ga jij maar eens op de inhoud in, moet je een topic-id?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:57 schreef Maxbet het volgende:
Zullen we deze maar doneren aan nachtbagger?
Mag ook wel eens een keer hier gezien de hoeveelheid nachtposts van mij in ONZ en KLB SC's
De wie wat waar?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:57 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Nee hoor, niet zover degenen begrijpen wiens bluf gecalled wordt.
Dat dusquote:Op woensdag 11 december 2013 21:57 schreef Pharkus het volgende:
[..]
hier is niks verwijderd in dit topic. Waar doel je op?
Prima hoor. Al ga ik geen zinloze discussies met je aan. Maar over inhoud wil ik best praten, leukquote:Op woensdag 11 december 2013 21:58 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Nee, mag niet, ga jij maar eens op de inhoud in, moet je een topic-id?
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De wie wat waar?Leg eens uit, ik weet niet eens waar je het over hebt man
Wat een hoop blauw geweld, tot op heden geen constuctief en niet voor-genomen geweld vernomen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:00 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Prima hoor. Al ga ik geen zinloze discussies met je aan. Maar over inhoud wil ik best praten, leuk
Ja, maar dat is geen garantie voor substance. Ook al wordt ik gebombardeerd door diverse blauwe. Echt, het werkt niet. Inhoud werkt. Bluf niet.quote:
Ik heb je nog weinig bitcoin-inhoudelijke vragen zien stellen vandaag, maar ik wacht het gerust afquote:Op woensdag 11 december 2013 22:10 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Ja, maar dat is geen garantie voor substance. Ook al wordt word ik gebombardeerd door diverse blauwe. Echt, het werkt niet. Inhoud werkt. Bluf niet.
Ik wacht ook af tot je onbevoordeeld kunt lezen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:11 schreef µ het volgende:
[..]
Ik heb je nog weinig bitcoin-inhoudelijke vragen zien stellen vandaag, maar ik wacht het gerust af.
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:08 schreef trancethrust het volgende:
Niemand weet waar je het over hebt, TS. Blijf de volgende keer van die pillen af.
Dat er een aantal mensen toevallig naar een topic staren wil natuurlijk niet zeggen dat je "gebombardeerd" wordt. Ik geef je zelfs relatief normaal antwoord, dat jij dat compleet anders ziet en loeminadie erbij wilt halen; be my guest.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:10 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Ja, maar dat is geen garantie voor substance. Ook al wordt ik gebombardeerd door diverse blauwe. Echt, het werkt niet. Inhoud werkt. Bluf niet.
Bevooroordeeld is iedereen toch?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:11 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Ik wacht ook af tot je onbevoordeeld onbevooroordeeld kunt lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |