Ik kan wel wat ballen opsturen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:31 schreef Kwisted het volgende:
Ik weet niet waar we heen kunnen. Maar als ik de ballen heb dan kom ik ook. Ben wel vrij die dag!
Elmo is al toegevoegd inderdaad.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:31 schreef mousemicky het volgende:
Elmo, ben je al toegevoegd? Want ik denk niet dat ik je op FB heb, en ken je echte naam niet
Oh super. Dankje! !!quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 06:52 schreef Elmo76 het volgende:
Een meet? ! Wat leuk! Mag ik ook worden toegevoegd?
Ik weet nog niet of ik kan maar wie weet valt er wat te regelen!
en ik naar jouw meisjes!quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:19 schreef Kyara het volgende:
Superleuk Kwisted! Ben erg benieuwd ook naar je meisje!
Ik post ook weinig maar ik kom ook gewoon hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:31 schreef klumsy het volgende:
Ik twijfel heel erg omdat ik eigenlijk maar weinig post de laatste tijd
je komt maar mooi, ik haal je wel op!quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:31 schreef klumsy het volgende:
Ja dus? Slechte smoes!quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:31 schreef klumsy het volgende:
Ik zie nu je vraag pasquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:44 schreef Kwisted het volgende:
[..]
en ik naar jouw meisjes!
Is t nu minder spannend voor de dames die voor de 2e keer gaan? Ik denk wel dat ik zenuwachtig ben als t zover is! Dadelijk vallen jullie allemaal tegen en is iedereen onaardig
Ja, ik heb geen donker haar hequote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:42 schreef Twinkle20 het volgende:
Soesa wat ben jij anders in het echt!![]()
En wat is je kindje een leukerd!
Ik vond ze eigenlijk allemaal wel leuk
Ik heb je gemist en Shandaly heeft je Senseo-pads ingepiktquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:45 schreef Twinkle20 het volgende:
Komt denk ik door je avatar ofzo dat ik dat dacht
Die telefoon was echt een hit!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen donker haar he![]()
. E.lin had het prima naar d'r zin met die roze telefoon
Ja, dat was af en toe nog strijdquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:59 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Die telefoon was echt een hit!
Mijn jochie heeft er ook hele gesprekken mee lopen voeren, net als met die FIsherPrice smartphone.
O shit was het zelf ook kei vergetenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb je gemist en Shandaly heeft je Senseo-pads ingepiktsorry!
E. ook, we waren het terrein nog niet af. Maar die was al moe toen we aankwamen dus ze heeft het (op de arm) nog wel goed volgehoudenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:50 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Djen viel meteen in slaap in de auto
Dat vond ik wel heel aandoenlijk! Wou dat E. dat even deed, dan was ze misschien nog enigszins te genieten geweest op de grondquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Noor heeft gewoon drie kwartier op mij liggen tukken! De gezelligerd.
whaha F.leur haar mobieltjequote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen donker haar he![]()
. E.lin had het prima naar d'r zin met die roze telefoon
Dat was echt zo lief, met aan allebei de kanten een beentje <3. En die rooie wangen, wat een blakend gezond meiske!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Noor doet dat dus anders ook echt nooit he. Ik zat nog tegen belle, toen T. bij GotC lag te snurken: "nou dat doet die van mij echt nooit meer". En nog geen kwartier later was madam knockout
.
Jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:32 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Klumsy zat naast mij! En was hartstikke gezellig
Gelukkig, nu voel ik me minder zielig dat ik t gemist heb.quote:
Nou! We hadden even geruild, om Femke en Ellie te vergelijken... maar Ellie is dus gewoon zwaarder dan Femmetje.. en half zo oud!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:02 schreef .Sparkling. het volgende:
Ellie is echt een liefje! Wel een groot liefje!
Oh jee, is dat nu positief of negatief?quote:Op zondag 5 januari 2014 13:40 schreef Twinkle20 het volgende:
Jaaa!
Maar ook nu weer .. wat zie je er anders uit dan ik had voorgesteld
Ja stom joh. En ik maar denken dat ik iedereen braaf een handje had geschud.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:19 schreef Twinkle20 het volgende:
Okay en de volgende keer neem ik ook etiketten mee want ik kan me heul niet herinneren dat ik Phaidra heb gespot
Toen we op het punt stonden om te gaan liep ik tegen Gulara aan.. herkende haar aan de sticker
Ik denk daar wil ik ook nog even mee babbelen want die kan er misschien niet iedere keer bij zijn
Was het de eerste keer op de rug? Jullie zagen er zo ervaren uit!quote:Op zondag 5 januari 2014 15:37 schreef Shandaly het volgende:
Hmm... ik heb geen sticker gehad... en er heeft eigenlijk niemand echt naar m'n naam gevraagd, dus blijkbaar was die óf al bekend, óf niet interessant... Is dat nou een goed of een slecht teken?
Phaidra, het is me trouwens net gelukt Femke op m'n rug te knopen! Weliswaar met aanwijzigingen van mijn man ("ja, je hebt 'm bijna, nog een klein stukje!" "Femke zit nu een beetje scheef, hoort dat?") maar zonder fysieke hulp! En ook van de rug af ging eigenlijk best makkelijk...
Ben benieuwd of ik het komende week aan ga durven om haar op het kdv op m'n rug te knopen...
Whoah, en die kippen waren echt huge!quote:Op zondag 5 januari 2014 13:04 schreef Phaidra het volgende:
Hahaha, je hebt wel met me gesproken hoor! Niet heel lang, want toen ging de mini weer richting kippen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |