Ik kan wel wat ballen opsturen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:31 schreef Kwisted het volgende:
Ik weet niet waar we heen kunnen. Maar als ik de ballen heb dan kom ik ook. Ben wel vrij die dag!
Elmo is al toegevoegd inderdaad.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:31 schreef mousemicky het volgende:
Elmo, ben je al toegevoegd? Want ik denk niet dat ik je op FB heb, en ken je echte naam niet
Oh super. Dankje! !!quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 06:52 schreef Elmo76 het volgende:
Een meet? ! Wat leuk! Mag ik ook worden toegevoegd?
Ik weet nog niet of ik kan maar wie weet valt er wat te regelen!
en ik naar jouw meisjes!quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:19 schreef Kyara het volgende:
Superleuk Kwisted! Ben erg benieuwd ook naar je meisje!
Ik post ook weinig maar ik kom ook gewoon hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:31 schreef klumsy het volgende:
Ik twijfel heel erg omdat ik eigenlijk maar weinig post de laatste tijd
je komt maar mooi, ik haal je wel op!quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:31 schreef klumsy het volgende:
Ja dus? Slechte smoes!quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:31 schreef klumsy het volgende:
Ik zie nu je vraag pasquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:44 schreef Kwisted het volgende:
[..]
en ik naar jouw meisjes!
Is t nu minder spannend voor de dames die voor de 2e keer gaan? Ik denk wel dat ik zenuwachtig ben als t zover is! Dadelijk vallen jullie allemaal tegen en is iedereen onaardig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |