De huidige cast:quote:Hollyoaks is a long-running British television teen drama, first broadcast on Channel 4 on 23 October 1995. It was originally devised by Phil Redmond, who had also devised the Channel 4 soap Brookside. The programme is set in a fictional suburb of Chester called Hollyoaks, and features a large cast of characters primarily aged between 16 and 35. Beginning with a cast of just seven major characters in 1995, the serial now has approximately 50 main cast members. Hollyoaks has a high cast turnover in comparison with other British soaps; as of December 2012, just thirteen characters have spent 5 years or longer on the show.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
"It's horrible, isn't it?"
Toevallig wist ik dat sinds een paar dagen! Toen ik op zoek was naar een goede foto voor Patrick kwam ik deze foto tegen. Op zich heeft zij ook wel die lieve uitstraling die zo kan omslaan in een geniepig manipulatieve gekheid.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:28 schreef PeterKelder het volgende:
Geen idee of jij het trouwens al wist, maar de rol van Sienna is nog vóór haar eerste verschijning ge-recast
[ afbeelding ]
Sienna zou namelijk in eerste instantie gespeeld worden door Emily Lawrance
Haha, toevalligquote:Op woensdag 11 december 2013 20:31 schreef luftersel het volgende:
[..]
Toevallig wist ik dat sinds een paar dagen! Toen ik op zoek was naar een goede foto voor Patrick kwam ik deze foto tegen. Op zich heeft zij ook wel die lieve uitstraling die zo kan omslaan in een geniepig manipulatieve gekheid.
Trevor die iemand bedreigt? Mercedes in levensgevaar? Hmmm, dat is nieuw.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:41 schreef PeterKelder het volgende:
Hollyoaks Jennifer Metcalfe: 'Mercedes will put up a fight against Trevor'
Mensen kinderen, gaat dit nog lang duren? Ik zou haast vergeten waar het om begonnen is![]()
![]()
Dat dusquote:Op woensdag 11 december 2013 20:45 schreef luftersel het volgende:
[..]
Trevor die iemand bedreigt? Mercedes in levensgevaar? Hmmm, dat is nieuw.
Ligt het aan mij of heb ik dit interview nu al 4x gelezen (elke x net iets anders)? Het mag toch wel snel beginnen, want in al die goeie dingen die ze over de acteurs achter Finn en Robbie en over de hele verhaallijn zeggen kan ik me nog niet vinden. Vind het tot nu toe niet zo goed opgebouwd eerlijk gezegd...quote:
Het duurt inderdaad nogal lang ja. Ik ben best benieuwd naar de verhaallijn, maar dan mag er wel wat meer vaart in komen. Het begint nu al te slepen terwijl het nog niet eens echt begonnen isquote:Op donderdag 12 december 2013 11:53 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of heb ik dit interview nu al 4x gelezen (elke x net iets anders)? Het mag toch wel snel beginnen, want in al die goeie dingen die ze over de acteurs achter Finn en Robbie en over de hele verhaallijn zeggen kan ik me nog niet vinden. Vind het tot nu toe niet zo goed opgebouwd eerlijk gezegd...
Oja, want Mercedes en Tegan lijken ook zoveel op elkaar. Niet normaal.quote:Hollyoaks: Grace tries to extract revenge on Mercedes but it's Tegan who is accidentally hurt!
11 December 2013: Things in Wednesdays 'Hollyoaks' began with Grace and Trevor confident that they'll get away with their plan to leave the village and escape Fraser's clutches once and for all. Things don't go smoothly for long though when Fraser grabs Trevor in the street and hisses "something you forgot to tell me?" before slamming him against the wall.
Trevor breaks Grace's heart by telling her that he's more interested in Mercedes money than being with her. I think she suspects that maybe Fraser has found out, but she's still absolutely reeling and turns her back on Trevor, storming off across the village. Does Trevor really want to be on the wrong side of Grace? Mercedes later makes the mistake of telling Grace she's the one who pushed Clare Devine out in front of a car. Big mistake Mercy, there's no way Grace won't want revenge for her sister now!
The episode comes to a close with Grace trying to set Mercedes up and extract her revenge, but her plan goes horribly wrong when it's Tegan she attacks, leaving her unconscious on the floor of the club!
WTFquote:Op donderdag 12 december 2013 15:19 schreef luftersel het volgende:
Hoe Tegan blijkbaar gisteren aangevallen werd:
[..]
Oja, want Mercedes en Tegan lijken ook zoveel op elkaar. Niet normaal.![]()
![]()
Vermakelijke afleveringquote:Op donderdag 12 december 2013 17:29 schreef luftersel het volgende:
Gotta love the Lomaxes.![]()
En eindelijk zien we eens wat meer van die vreselijke Grace. Ik begin aan haar te wennen ondanks haar vreselijke apenkop: ze kan wel acteren. Oh, en Jade komt eindelijk weer eens ter sprake, ze zijn haar toch niet vergeten.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK WIST HET!!!!!
[ Bericht 28% gewijzigd door luftersel op 12-12-2013 20:51:19 ]
quote:Op donderdag 12 december 2013 20:42 schreef luftersel het volgende:
Pfff, weer een verhaallijn waar die Fraser in betrokken raaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK WIST HET!!!!!
Ik had veel liever gezien dat Dennis de vader van Rose zou zijn![]()
Ben je gek, Dennis verdwijnt binnenkort toch weer voor lange tijd van ons scherm.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Pfff, weer een verhaallijn waar die Fraser in betrokken raakt
Ik had veel liever gezien dat Dennis de vader van Rose zou zijn
Ik vind Joe Tracini eerlijk gezegd een behoorlijk slecht acteur, maar hij komt er mee weg omdat hij vaak grappige scènes krijgt die bij hem passen. Met de dood van Leanne vond ik hem wel aandoenlijk, maar het was niet geweldig geacteerd.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:18 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ben je gek, Dennis verdwijnt binnenkort toch weer voor lange tijd van ons scherm.Leuke acteur, maar hij voegt helemaal niks toe heb ik het idee. Al zie ik hem nog wel een relatie beginnen met Tegan.
Ik vond juist dat hij het tijdens de scènes met Leanne echt heel goed deed, heel natuurlijk. In series blijven mensen vaak zo 'mooi' als ze huilen, maar Dennis durfde echt lelijk te zijn. En tijdens de herdenking kon ik wel janken. Hij doet heel goed dat ene met zijn lippen als hij het niet meer trekt. Heel herkenbaar.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vind Joe Tracini eerlijk gezegd een behoorlijk slecht acteur, maar hij komt er mee weg omdat hij vaak grappige scènes krijgt die bij hem passen. Met de dood van Leanne vond ik hem wel aandoenlijk, maar het was niet geweldig geacteerd.
Ik hoop wel dat ze nog iets gaan doen met Tegan en Dennis, kan lachen worden. Zolang Tegan maar niet teveel beïnvloed wordt door die nep-crimineel van een Fraser vind ik het allang goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |