abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134161180
quote:
In Milaan zijn supporters van Ajax slaags geraakte met Italiaanse demonstranten. De demonstranten bezetten een rotonde en dat zinde de supporters niet.

Inmiddels heeft ThePostOnline contact gehad met één van de chauffeurs van de betreffende bus. Chauffeur Marcel geeft zijn kijk op de zaak. “We stonden al drie kwartier stil voor een rotonde waar Italiaanse jongeren demonstreerden tegen de werkloosheid. Ze hadden de rotonde volledig afgezet. Na drie kwartier waren de jongens het zat. Zij hebben de deur van de bus geopend en de rotonde schoongeveegd.”

‘Er zijn een paar klappen gevallen’

“Dat is op een redelijk nette manier gebeurd, maar er zijn wel een paar klappen gevallen. We vervoeren 58 man, dat houd je niet tegen. De sfeer was niet heel agressief, vond ik. Uiteindelijk konden we doorrijden en reed er een politiebusje achter ons aan naar het stadion, waar de jongens hun wedstrijdkaartjes konden omwisselen. Er stapten zes agenten uit en 58 supporters. Ze vlogen alle kanten op, maar uiteindelijk kwam er versterking voor de politie en zijn ongeveer vijftien supporters gearresteerd. Dat waren ook Nederlandse agenten. Inmiddels zijn zij allemaal weer vrijgelaten en lekker de stad in.”

“Wij zijn een soort van de vaste chauffeurs van Vak410 en gaan overal met die jongens naar toe. Zoiets als vandaag, dat maak je eigenlijk nooit mee. Dat ze een rotonde schoonvegen. We zijn samen naar Celtic geweest, maar ook naar Frankrijk en Duitsland. Voor ons zijn het superjongens, ze breken niks af en ruimen altijd netjes hun rommel op. Het was wel even schrikken, maar wij gaan zo lekker een pizza eten en vanavond de wedstrijd kijken. Ik hoop dat Ajax wint!”

Het ANP meldde eerder dat vannacht een 21-jarige Nederlander, vermoedelijk een supporter van Ajax, is geslagen door vijf Italianen. Hij is in het ziekenhuis geholpen aan zijn verwondingen.
Beelden: http://www.at5.nl/artikel(...)testerende-italianen

Bron: http://nieuws.thepostonli(...)rter-het-ziekenhuis/

Wat een stoere jongens zeg. Met 58 man protesterende studenten aanvallen :') . Dat zal ze respect opleveren in Europa :')

Tsja, en dan krijg je dit he;

http://www.nu.nl/buitenla(...)token-in-milaan.html
U MAD?
pi_134161214
Tja, dan moet je maar niet op de weg gaan zitten, eigen schuld.
  Forum Admin woensdag 11 december 2013 @ 20:07:43 #3
35723 crew  GGMM
pi_134161289
Het is wat.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_134161342
Terecht. Werkschuw tuig heeft niks te zoeken op zo'n rotonde
pi_134161352
Typisch weer..
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_134161359
-nee-

[ Bericht 53% gewijzigd door timmmmm op 11-12-2013 21:23:21 ]
U MAD?
pi_134161431
Ajax :r
Maar nog meer: werkschuw tuig op een rotonde :r

Dus: ^O^
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
pi_134161463
quote:
Zij hebben de deur van de bus geopend en de rotonde schoongeveegd.”
Werken met behoud van uitkering. ^O^
-
pi_134161485
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 20:09 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

En stiekem vind je het heel interessant. Want in VBL weet je niet hoe snel je negatieve berichten over dit soort malloten moet modden. Jij bent vast zo'n supporter die het maar wat mooi vind, al dat ge-rel en dat gesloop... vanachter je PC.
De frustratie over PSV zit je zichtbaar diep :')
pi_134161510
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 20:10 schreef Alan_Bastard het volgende:
Ajax :r
Maar nog meer: werkschuw tuig op een rotonde :r
Ben het met je eens dat die demonstranten geen druk kruispunt moeten bezetten, maar om dan als 'hooligans' los te gaan op mensen de hier niet op ingesteld zijn :') , is heel triest.
Om vervolgens waarschijnlijk te roepen; JODEN ZIJN DE BAAS IN MILAAN JODEN ZIJN DE BAAS IN MILAAN JODEN ZIJN DE BAAS JODEN ZIJN DE BAAS JODEN ZIJN DE BAAS IN MILAAN.
U MAD?
  Forum Admin woensdag 11 december 2013 @ 20:12:41 #11
35723 crew  GGMM
pi_134161531
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 20:11 schreef El_Liberaliste het volgende:

[..]

Doe nou niet, hij doet zo z'n best het te verbergen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_134161536
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 20:11 schreef GGMM het volgende:

[..]

Niet echt, maar mocht je dat vinden mag je in feedback klagen. :)
Neuh.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 20:11 schreef El_Liberaliste het volgende:

[..]

Zit ook diep, maar staat los van dit bericht. Als het AZ of Heracles was geweest, had ik het ook gepost.
U MAD?
pi_134161605
quote:
Ajax-fans neergestoken in Milaan

MILAAN - Een supporter van Ajax is woensdag voor aanvang van het uitduel met AC Milan in de Champions League vlak bij het stadion neergestoken. Hij is met zware verwondingen per ambulance naar een ziekenhuis vervoerd. Italiaanse media melden dat zijn toestand kritiek is. Ook zou er nog iemand zijn neergestoken, maar Ajax kan dat nog niet bevestigen.

Een woordvoerder van Ajax meldde wel dat drie supporters tijdens ongeregeldheden gewond zijn geraakt. Hij kan nog niets over hun toestand zeggen. Het was woensdag de hele middag onrustig in het centrum van Milaan. Een deel van de aanhang van Ajax, ruim 3000 man sterk, raakte slaags met fans van AC Milan.

AC Milan en Ajax ontmoeten elkaar vanaf 20.45 uur in San Siro. Ajax bekert alleen bij een zege verder in de Champions League.
Gaat lekker daar :')
pi_134161641
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 20:12 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Neuh.
Hier hoef je er ook niet over door te gaan.
pi_134161799
quote:
2s.gif Op woensdag 11 december 2013 20:14 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Stond hij ook op n rotonde?
pi_134161822
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2013 20:18 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Stond hij ook op n rotonde?
:D
U MAD?
  woensdag 11 december 2013 @ 20:19:21 #17
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_134161833
Prima opgelost, jammer dat er geweld nodig was.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_134161857
quote:
2s.gif Op woensdag 11 december 2013 20:14 schreef ArnosL het volgende:
Milan, Milan, who the fuck is Milan..
-
  woensdag 11 december 2013 @ 20:22:14 #19
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_134161978
Protesten tegen jeugdwerkeloosheid? Alles uit de weg want wij willen ons voetbal wedstrijdje zien. :')

Dieptepuntje weer.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_134161989
Wat ik mij afvraag is of dat het toeval was dat ze juist op die route van die bus aan het demonstreren waren of dat het bewuste provocatie was om internationale aandacht te krijgen voor hun doel.

Weet iemand daar het antwoord op?
pi_134162180
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 20:22 schreef Ouder1 het volgende:
Wat ik mij afvraag is of dat het toeval was dat ze juist op die route van die bus aan het demonstreren waren of dat het bewuste provocatie was om internationale aandacht te krijgen voor hun doel.

Die slimme studenten hadden natuurlijk al rekening gehouden met het korte lontje van de hersenloze leerschuwe hoolies.
-
  woensdag 11 december 2013 @ 20:28:47 #22
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_134162293
quote:

Ik zou het omdraaien, heeft de supportersbus deze studenten die aandacht vragen voor een belangrijk probleem bewust opgezocht om lekker te rellen?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  woensdag 11 december 2013 @ 20:31:23 #23
262 Re
Kiss & Swallow
pi_134162430
Het zit ze niet mee hè...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_134162438
Het aantal loopt hoog op.
voetbalzonenl twitterde op woensdag 11-12-2013 om 20:30:40 Volgens @tancredipalmeri is er nu sprake van zes gewonde Ajax-supporters, waarvan drie zwaargewond. #milaja #ucl reageer retweet
AFCA!
pi_134162654
quote:

Natuurlijk niet. :')

Sowieso zijn er meerdere wegen richting Milaan of richting stadion, en daarnaast lijkt het mij zeer onwaarschijnlijk dat die studenten bij het plannen van hun actie hebben gedacht dat Milaan vanavond nog een wedstrijdje speelt tegen Ajax, en dat een supportersbus daar vást langs zou moeten komen, en dat er dan internationale aandacht zou volgen voor hun actie.

Ik vind dat allemaal nogal vergezocht hoor.

Maar de Ajaxsupporters (of zijn het hooligans in dit geval?) laten zich niet bepaald van hun beste kant zien. De beelden zojuist op het NOS journaal spraken ook boekdelen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')