SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Poulsen heb je juist nodig in zo'n wedstrijd om idd milan kaarten aan te naaien en irritant te doen.
Blind kan nog steeds opbouwen en naar voren komen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
De keuze voor Poulsen is begrijpelijk maar voor de aanvallende ballen naar voren is Blind juist zo belangrijk.. Ik ben enorm benieuwd wat het gaat worden, ik zie het ook wel gebeuren dat we gewoon vijf keer eruit gecounterd worden![]()
![]()
![]()
Als Ajax verliest is het idd op een smerige manier.. penalty in de 90ste minuut of een buitenspelgoal etc.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:07 schreef Gruisman het volgende:
De keuze voor Poulsen is begrijpelijk maar voor de aanvallende ballen naar voren is Blind juist zo belangrijk.. Ik ben enorm benieuwd wat het gaat worden, ik zie het ook wel gebeuren dat we gewoon vijf keer eruit gecounterd worden
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Oh, dus nu lag het aan Pinto? Ga weg man, die keeper heeft nul keer een cruciale blunder gemaakt, het was gewoon de Barça verdediging die in de eerste helft achter de feiten aan liep.quote:Learn how to eat in the jungle full of hyenas![]()
Ik denk toch dat ze wat gaan schuiven omdat Milan met 2 spitsen speeltquote:Op woensdag 11 december 2013 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens Ronald speelt Poulsen op 6 en Blind LB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |