Deze boy raakt Amsterdamnedquote:Op donderdag 12 december 2013 23:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]![]()
Stay safe bro, voor je het weet lig je koud in een container achter het Greenhouse.
Je vindt ze allemaal in de Barkode. Veel plezier dit weekendquote:Op donderdag 12 december 2013 23:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..][ afbeelding ]
Die meisjes zijn goed te doen dus? MER zit ook in ons gebouw, right.
Thanks for nothing.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je vindt ze allemaal in de Barkode. Veel plezier dit weekend
quote:Op donderdag 12 december 2013 23:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Thanks for nothing.
https://www.facebook.com/barkodeamsterdam/posts/703344106343777
Alles sluit.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:13 schreef Ethanolic het volgende:
Canvas is ook dicht, waar moeten ze nu allemaal heen![]()
Je moet ook lekker fissa's pakken man. Stappen is gewoon kut.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Alles sluit.Heb ook gehoord dat A'dam meer van de kroegjes is dan discotheken, alhoewel discotheken ook aanwezig zijn.
Hier zit er ook een idd, iets van 50 verschillende flessen en elke dinsdagavond 2.50 per flesquote:Op donderdag 12 december 2013 22:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oei #genieten
Ken nog wel een goed café om te eten en speciaalbiertjes te drinkenBen daar een aantal keer geweest en iedere keer strompelend naar buiten gekomen.
Een Prius.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:25 schreef Ethanolic het volgende:
Jackie rijdt in een auto die enkel Snakey hier kan betalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 07:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Een Prius.
Jackie rijdt in een Prius, een luxe met achteruitrij sensoren en een camera...ray ik ben al geen ochtendmens he.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoezo een kloon??![]()
huh jij had toch een ban?quote:Op vrijdag 13 december 2013 07:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ray ik ben al geen ochtendmens he.....![]()
Hoezo een kloon??
neejoh mijn forumgedrag is onberispelijk, 0 notes 0 bans. Ik had gewoon wat minder tijd om te postenquote:
dan hebben ze zitten fucken hier.quote:Op vrijdag 13 december 2013 07:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
neejoh mijn forumgedrag is onberispelijk, 0 notes 0 bans. Ik had gewoon wat minder tijd om te posten
Klinkt gezelligquote:Op vrijdag 13 december 2013 08:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
sfeer als een kloppende vinger
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |