Master Sergeant Shooter Sergeant Important Person Of Sergeants Extreme!quote:
Done.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:15 schreef HostiHawaii het volgende:
Kan ik ook nog in de OP?
Evil_Tuinhekje
Danke sehr.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:16 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Master Sergeant Shooter Sergeant Important Person Of Sergeants Extreme!
Dat was een soort reclame voor Bulletstorm. Wat overigens een fantastisch dikke shooter is.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:27 schreef RRuben het volgende:
[..]![]()
![]()
zo'n spel kan eigenlijk nog wel leuk zijn hahah
Bestaat ook, Duty Calls is te downloadenquote:Op woensdag 11 december 2013 17:27 schreef RRuben het volgende:
[..]![]()
![]()
zo'n spel kan eigenlijk nog wel leuk zijn hahah
waar?!quote:Op woensdag 11 december 2013 17:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bestaat ook, Duty Calls is te downloaden
thanksquote:Op woensdag 11 december 2013 17:37 schreef HostiHawaii het volgende:
http://www.gamershell.com/download_68954.shtml
Ik hoop juist dat het niemand koopt. Prima dat ze dit spel voor de PS4 uitbrengen maar laat het dan max ¤5 zijn op het PSN. Ze hadden op zijn minst nog alle andere delen van Angry Birds op het schijfje erbij kunnen zetten.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:30 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
ik denk niemand. Angry Birds speel ik wel gratis op me telefoon
Idemquote:Op woensdag 11 december 2013 18:33 schreef BraboMeneer het volgende:
Morgen komt mijn PS+ binnen van bol.com eindelijk binnen.
echt raar dat als je die 14 dagen trial wil dat je je credicard gegevens moet opgeven belachelijkquote:Op woensdag 11 december 2013 18:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Idem
Net op tijd voor het verlopen van mijn 14 dagen trial
Had ik er toevallig toch al in staan.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:01 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
echt raar dat als je die 14 dagen trial wil dat je je credicard gegevens moet opgeven belachelijk
Nondeju! het hele hoesje is kapot.. gelukkig is de CD niet bekrast.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:56 schreef Koopsie het volgende:
Woeoe AC BF binnen, even wat anders dan Killzone
Als er een CD'tje in zit ben je genept, vrees ik.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:05 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Nondeju! het hele hoesje is kapot.. gelukkig is de CD niet bekrast.
Neh, was via bol.com en het plastic zat er nog omheenquote:Op woensdag 11 december 2013 19:22 schreef VulpX het volgende:
[..]
Als er een CD'tje in zit ben je genept, vrees ik.
Maar je zit dus nog met de CD opgescheept?quote:Op woensdag 11 december 2013 19:23 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Neh, was via bol.com en het plastic zat er nog omheenkrijg een nieuw hoesje toegstuurd.
Dan heeft ie alleen de soundtrack ben ik bang...quote:Op woensdag 11 december 2013 19:24 schreef VulpX het volgende:
[..]
Maar je zit dus nog met de CD opgescheept?
He, je verpest mijn slecht verhulde grapquote:Op woensdag 11 december 2013 19:31 schreef Griebus het volgende:
[..]
Dan heeft ie alleen de soundtrack ben ik bang...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |