De koelkast en diepvries ook niet?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:11 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik laat ook nooit apparaten op standby staan trouwens
Overrated, gewoon leven op chipsquote:Op donderdag 12 december 2013 14:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
De koelkast en diepvries ook niet?
Snickers!quote:Op donderdag 12 december 2013 14:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Overrated, gewoon leven op chips
Pinda M&M's or bust.quote:
"Press X to eat the hostages"quote:
"Get the M&M's in the bowl"quote:
PS4?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:19 schreef Mindstate het volgende:
M'n PS4 pre-order is geannuleerd hoor ik net (had een mail moeten krijgen, niks ontvangen. Ook geld had ik nog niet teruggestort gekregen, dus een grote fuck-up van Gamediscounter). Waar kan ik het beste bestellen zodat ik hem zsm binnen heb?
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
zode van die kilowatuurtj0nz jonguuhhh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scheelt je een kleine 90KW per jaar op je PS4.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:11 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik heb standby nooit gebruikt. Niet op een console, niet op de pc, nergens.
Overrated feature vind ik. Updaten doet hij maar zodra ik hem aanzet. Ik heb geen haast.
Is toch weer zo'n 20 euroquote:Op donderdag 12 december 2013 14:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Scheelt je een kleine 90KW per jaar op je PS4.
Inderdaad...quote:
Geen wachttijd omdat er een patch geinstalleerd zou moeten worden als ik wel online wil spelen. Ik heb het er voor over.quote:
Ik heb nog drie jaar aan aboquote:Op donderdag 12 december 2013 14:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Inderdaad.... 4 maanden online abbo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |