Heb zo'n flauw vermoeden dat dit niet geldt voor gaikai-gamesquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:34 schreef RedemptioN het volgende:
fokking hell lekkere lijst...als GAIKAI ofzo ook nog beschikbaar komt en je alles gewoon kan streamen wordt t echt heerlijk
Zo te zien alleen Don't Starve voor PS4 ja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:34 schreef Rossdale het volgende:
Voor de PS3 ja, maar daar kan ik niets mee
Ik had borderlands gekocht, maar mn maat besloot om hem niet te kopen, dus had hem weer retour gebrachtquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Zo te zien alleen Don't Starve voor PS4 ja.
Maar als je ook een PS3 + een Vita hebt dan is het wel genieten hoor![]()
Op Blazblue na heb ik over elke game getwijfeld of ik hem zou kopen.
Moet je even op veteran zetten, was ook eerst aan het klooien.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:13 schreef HostiHawaii het volgende:
Gisteren even BF4 geprobeerd op de PS4.
Ik kon zo een game induiken zonder problemen, heb even een paar minuten zitten pielen (wel 2 capturepoints gepakt).
Besturing is ERG wennen als je van BF3 op de pc komt zeg!
Gas geven en sturen met 1 stick is waardeloos, dat ga ik sowieso anders instellen.
Onwijs mooie game verder en liep zonder gezeur op een server met 62 man.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Moet je even op veteran zetten, was ook eerst aan het klooien.
Met de 360 controller ging het wel OK bij mij. PS3 controller vind ik ook altijd veels te 'los'. PS4 controller nog niet echt gebruikt voor shooters. Voelt een beetje tussen 360 sticks en PS3 sticks in.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:07 schreef Jimbo het volgende:
Sowieso snap ik niet hoe mensen kunnen aimen met die sticks.
Probeer het nu al jaren en heb menig shooter uitgespeeld, maar ik blijf het gewoon zo kut vinden
Vond de frag FX verschrikkelijk. Dan liever een Xim3 of een eagle eye.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:59 schreef RedemptioN het volgende:
fragfx met de ps3...
hopelijk straks ook 1 voor de ps4
Zou Gaikai gewoon per game betalen worden of misschien iets netflix achtigs? Dan kan ik in elk geval nog wel een hoop ps3 games inhalen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:34 schreef RedemptioN het volgende:
fokking hell lekkere lijst...als GAIKAI ofzo ook nog beschikbaar komt en je alles gewoon kan streamen wordt t echt heerlijk
Borderlands 2 is heel tof! Dat dlc maakt toch niet uit?quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:45 schreef Yi-Long het volgende:
Binding of Isaac schijnt een prima game te zijn toch!? Zelf nooit gespeeld, maar ben in ieder geval zeer benieuwd. Super Meat Boy (zelfde maker) is een van de allerbeste games deze gen.
Wat betreft de nieuwe games voor PSN+: Devil May Cry!!! Demo vond ik destijds erg cool. Borderlands 2 lijkt me ook tof. Nooit aangeschaft ivm DLC enzo, dus als ie nu gratis is, des te beter.
Het originele idee was netflix achtig van wat ik toen las.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zou Gaikai gewoon per game betalen worden of misschien iets netflix achtigs? Dan kan ik in elk geval nog wel een hoop ps3 games inhalen.
Ik heb ergens gelezen dat dat GAIKAI pas in 2015 uitkomt in Nederland.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:34 schreef RedemptioN het volgende:
2015 is geen gok. Is al naar buiten gebracht dacht ik.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:41 schreef Pheno het volgende:
Gaikai wordt pas in 2014 in Amerika gelanceerd. Europa zou wel eens later kunnen, maar 2015 is een gok. Een aardige denk ik.
Daarom doe ik mijn ps3 ook niet weg, de wii is nu eindelijk eens verdwenen bij de tv, dus ik had nog wat ruimte
dat zou echt de bom zijnquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:48 schreef Rossdale het volgende:
Gaikai komt later door problemen met beschikbaarheid van breedband blijkbaar. In Nederland is dit juist als één van de beste geregeld, dus hopelijk wordt het in Europa in fases gelanceerd en zijn wij snel aan de beurt
En daarom heb ik juist nog een PS3 gekocht. Gaikai klinkt leuk, maar vind dat streamen niet echt wat. Heb liever die games ook gewoon fysiek in plaats van zo'n streaming dienst.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:37 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat dat GAIKAI pas in 2015 uitkomt in Nederland.
Dat zou dus nog een tijdje duren. Kan je beter een Playstation 3 kopen erbij als je die nog niet hebt.
Ik koop misschien ook nog wel is een Playstation 3 voor de oudere games.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |