Ja, nu is mijn leven compleet.. kan ik vredig stervenquote:Op woensdag 18 december 2013 00:33 schreef vannelle het volgende:
Heb je tenminste eens op een echte motor gereden.
Ja joh, komt 'ie nu mee hèquote:Ben je echt heel dankbaar maar baal wel van die platte accu, had ik echt niet verwacht.
Wist je trouwens dat er heuvel af ook een garage zit?
Wacht daar maar even mee ajb!quote:Op woensdag 18 december 2013 00:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, nu is mijn leven compleet.. kan ik vredig sterven.
Zat in 1e instantie aan behulpzame buren te denken, garage had ik eerlijk gezegd niet aan gedacht stom genoeg....quote:
Je snapt volgens mij de opmerking "Als je me nodig hebt, dan bel me even" niet he?quote:Op woensdag 18 december 2013 13:24 schreef vannelle het volgende:
Jij bent hartstikke druk en een vraag breed stellen is altijd beter.
Bovendien heb ik jou al een hele tijd niet gesproken en is dan als 1e met een hulpvraag komen nogal apart vind ik zelf.
Stel je voor: Ik zou iets verplaatst hebben omdat je ook voor ons altijd klaarstaat... Gohquote:Op woensdag 18 december 2013 13:32 schreef vannelle het volgende:
Jawel hoor.Weet zelfs je nummer nog steeds uit mijn hoofd.
Maar as far as I know ben jij vreselijk druk met zowel werk, studie, reizen, woningverbetering en zo.
Dus ik heb je niet expres genegeerd, ik heb je expres met rust gelaten.
Of nog eerlijker: Omdat ik weet dat je zo druk bent heb ik niet direct aan jou gedacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |