Geen busje huren, maar wel assen->eindhoven->bergen op zoom->assen->eindhoven->assen willen rijden?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:46 schreef vannelle het volgende:
Zou je evt. de motortrailer uit willen lenen Isdatzo? Heel misschien kan ik vanuit Assen wel een auto mét genotsknobbel lenen als ik weer die kant op moet...
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
Geen kuip![]()
Geen handvatverwarming![]()
Dus gegarandeerd een winterpeen en twee ijsballen als je aankomt![]()
Handvatverwarming is voor watjes.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
Geen kuip![]()
Geen handvatverwarming![]()
Dus gegarandeerd een winterpeen en twee ijsballen als je aankomt![]()
Zoals de waard is.....quote:Op zondag 15 december 2013 00:19 schreef Woelwater het volgende:
En nou marktplaats maar in de gaten houden voor een mooie goedkope VFR750F
hapquote:Op zondag 15 december 2013 16:40 schreef vannelle het volgende:
Wat zijn jullie toch aan het doen?
Ik vraag hulp, iemand biedt z'n hulp aan dus geregeld zou je denken.
Ik vertrouw die man, ik weet zeker dat het goed komt.
En dan nóg blijven jullie negatief?
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:48 schreef vannelle het volgende:
Mijn motor staat in de buurt van Bergen op Zoom maar moet naar Assen.
Zelf ben ik onlangs geopereerd.
Goede reis van Bergen op Zoom naar Assen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:48 schreef vannelle het volgende:
Het is al geregeld, de winterbikkel heeft de sleutel al.
Zonder overschrijvingsbewijs kan je er toch niks mee.. eerder in onderdelen danquote:Op zondag 15 december 2013 00:19 schreef Woelwater het volgende:
En nou marktplaats maar in de gaten houden voor een mooie goedkope VFR750F
Ja ja hij dacht, 260 km is te weinig dus ik boek een stukje om?quote:Op zondag 15 december 2013 17:02 schreef CarltonBanks het volgende:
Ik hoorde dat er een motor op de A6 rondom een vangrail gevouwen zat....
De berijder heeft wss tehard gereden...
Fijne, normale reactie. Thanks!quote:Op zondag 15 december 2013 21:58 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
[..]
Goede reis van Bergen op Zoom naar Assen.
Vannelle sterkte met je revalidatie. (na je operatie)
Thanks mate!quote:Op maandag 16 december 2013 01:36 schreef Robuustheid het volgende:
Vannelle, je bent altijd een toffe user geweest, niet alleen op Fok, maar ook op TTC..
Wou dat ik je kon helpen. Wens je veel beterschap.
Keek net in je Fokfotoboek, dit kon Vanelle inderdaad wel aan je toe vertrouwen.quote:Op zondag 15 december 2013 23:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zonder overschrijvingsbewijs kan je er toch niks mee.. eerder in onderdelen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |