Ok.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind honden zonder staart juist nooit mooi. Kijk je recht die anus in.
Kan Elan z'n lul ook wel tot aan de buik afkappen, hij gebruikt dat ding toch nooitquote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan Elan z'n lul ook wel tot aan de buik afkappen, hij gebruikt dat ding toch nooit
Er zit nog bloed van je zusje aan anders wist ik veel dat dat kind nog maagd was.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan Elan z'n lul ook wel tot aan de buik afkappen, hij gebruikt dat ding toch nooit
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Dus dan haal je het er maar af?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Maar zonder is mooier bij bepaalde rassen. Ook praktischer als je er mee gaat jagen.
Ben je in haar gekomen? Vond haar al vreemd smaken afgelopen weekquote:Op woensdag 11 december 2013 17:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Er zit nog bloed van je zusje aan anders wist ik veel dat dat kind nog maagd was.
Toch vond ik in het begin zo'n Rottweiler met staart er maar raar uitzien, maar het wend wel snel.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind honden zonder staart juist nooit mooi. Kijk je recht die anus in.
Ben je dan ook lui en ga je vaak vreemd?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:13 schreef DonRaja het volgende:
Ja ik ben Surinamer, nee ik ben geen neger. Ja er zijn ook hindoestanen met dikke konten, nee die heb ik niet. Nee, er zijn geen Pakistanen naar Suriname gebracht, Pakistan bestond toen nog niet namelijk.
Hond bij m'n moeder thuis heeft ook geen staart. Mensen staren altijd en vragen of dat niet illegaal is.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch vond ik in het begin zo'n Rottweiler met staart er maar raar uitzien, maar het wend wel snel.
Welk deel van 'nee ik ben geen neger' snap je niet?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben je dan ook lui en ga je vaak vreemd?
Helaas niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zit er geen max op aantal gehuurde spelers van dezelfde club?
Zo'n beest bijt een keer in je kop als je hem verkeerd behandeltquote:Op woensdag 11 december 2013 17:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook baas; shikoku ken.
[..]
Klopt, maar dat betekend weer een mooi reisje naar Japan om er 1 op te halen
Heb je dan een kleine piemel en ruik je naar kerrie?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welk deel van 'nee ik ben geen neger' snap je niet?
Je vader pijpen en proeven dat je zusje ongesteld is, het toppunt van incestquote:Op woensdag 11 december 2013 17:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben je in haar gekomen? Vond haar al vreemd smaken afgelopen week
Voor mij blijf je gewoon de neger die geen neger is, anders wordt het me veel te verwarrend.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:13 schreef DonRaja het volgende:
Ja ik ben Surinamer, nee ik ben geen neger. Ja er zijn ook hindoestanen met dikke konten, nee die heb ik niet. Nee, er zijn geen Pakistanen naar Suriname gebracht, Pakistan bestond toen nog niet namelijk.
Dat ook weer niet...quote:Op woensdag 11 december 2013 17:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb je dan een kleine piemel en ruik je naar kerrie?
"Ik ben DonRaja en nee ik ben niet zwart, ik ben donker wit."quote:Op woensdag 11 december 2013 17:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welk deel van 'nee ik ben geen neger' snap je niet?
Door Italianen? Grapjasquote:Op woensdag 11 december 2013 17:16 schreef TwenteFC het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_milan.html#comments
lol, en straks na de wedstrijd natuurlijk huilen dat ze zonder reden worden aangevallen.
Daar kan voor gekozen worden ja. Je hebt toch ook mensen die bij een baby oorbellen laten schieten of hun voorhuid eraf laten halen?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus dan haal je het er maar af?
Apart.
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
"Ik ben DonRaja en nee ik ben niet zwart, ik ben donker wit."
Ik snap dat niet.. je hebt toch geen idee wie je moet slaan bij zoiets?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:16 schreef TwenteFC het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_milan.html#comments
lol, en straks na de wedstrijd natuurlijk huilen dat ze zonder reden worden aangevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |