Dat las ik laatst ook, lijkt me niet dat veel mensen dat doen.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hebben we die ook gebracht?
Ik zag pas geleden dat het tegenwoordig 7000 euro kost om als toerist met een vrachtboot de atlantische oceaan over te steken. Het zou wel een leuke troll zijn als we dit als Nederland met rente gingen terugeisen van alle negerts in de Amerika's.
De telegraaf is geen beste krant zegquote:Op woensdag 11 december 2013 16:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Telegraaf en 'beste krant' in één zin![]()
![]()
![]()
Zag onlangs een docu over de slavernij in Brazilië, dat was wel een paar slagen erger dan in de VS, slaven gingen veel korter meequote:Op woensdag 11 december 2013 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hebben we die ook gebracht?
Ik zag pas geleden dat het tegenwoordig 7000 euro kost om als toerist met een vrachtboot de atlantische oceaan over te steken. Het zou wel een leuke troll zijn als we dit als Nederland met rente gingen terugeisen van alle negerts in de Amerika's.
Ja.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Heeft zo'n hond er last van dan als hij geen staart meer heeft?
Natuurlijk. Als ik jouw hand eraf hak heb jij er dan later last van?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is wel Brabantquote:Op woensdag 11 december 2013 17:07 schreef Smoofie het volgende:
Dat van FC Den Bosch....dat kan toch niet echt zijn, je ziet meteen dat het geen arabs zijn
Ze raken hun hoofdsponsor waarschijnlijk kwijtquote:Op woensdag 11 december 2013 17:07 schreef Smoofie het volgende:
Dat van FC Den Bosch....dat kan toch niet echt zijn, je ziet meteen dat het geen arabs zijn
Ik las vandaag ergens dat Toshiba, de sponsor, ook zijn positie gaat heroverwegenquote:Op woensdag 11 december 2013 17:07 schreef Smoofie het volgende:
Wat een vergelijking weer rensquote:Op woensdag 11 december 2013 17:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Natuurlijk. Als ik jouw hand eraf hak heb jij er dan later last van?
Echte bazen vangen een hond en voeden die opquote:Op woensdag 11 december 2013 17:04 schreef kapiteintje het volgende:
Echte bazen nemen een boxer.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedankt Rensquote:Op woensdag 11 december 2013 17:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze raken hun hoofdsponsor waarschijnlijk kwijt
Heb je gelijk in. Maar zonder is mooier bij bepaalde rassen. Ook praktischer als je er mee gaat jagen.quote:
Beste honden die er zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:05 schreef Typisch het volgende:
ik had vroeger een duitse herder, als ik ooit een hont neem wil ik er weer zo een
Ik vind honden zonder staart juist nooit mooi. Kijk je recht die anus in.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Maar zonder is mooier bij bepaalde rassen. Ook praktischer als je er mee gaat jagen.
nee dat ding is nutteloosquote:Op woensdag 11 december 2013 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een vergelijking weer rensWij gebruiken onze handen ongeveer voor alles, de eerste hond die met zijn staart eet of fapt moet nog geboren worden.
Het oog der waarheid.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind honden zonder staart juist nooit mooi. Kijk je recht die anus in.
Dus hak je het maar af.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een vergelijking weer rensWij gebruiken onze handen ongeveer voor alles, de eerste hond die met zijn staart eet of fapt moet nog geboren worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |