Wat had jij in zo'n situatie gedaan Typisch? Wachten tot die demonstranten uit zichzelf weg zouden gaan? En dat terwijl er paar van de wijsneuzen tof zitten te doen? Je ziet toch ook niet dat er iemand in elkaar getrapt wordt. De weg wordt alleen vrijgemaakt.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat maakt dat trieste gedrag toch niet goed joh, mafkees
En dit jaquote:Op woensdag 11 december 2013 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Altijd geweldig hoe jij dit soort dingen beleeft.
Over 40 -45 jaar zien we Rens bij Echte Penozequote:Op woensdag 11 december 2013 17:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Rens is ter plaatse voor verslag
Wat u niet wil dat u geschiedt, gebiedt dat ook een ander nitquote:Op woensdag 11 december 2013 17:22 schreef Geo4kant het volgende:
Die kopschoppers komen er ook veel te makkelijk vanafhoop dat ze stuk voor stuk invalide gereden worden, laf kut volk
Ze beheersen het meelopen met de overheerser minder goed dan Nederland in ieder geval.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:21 schreef Adames het volgende:
[..]
net als in beide wereldoorlogen, wat waren die Italianen toch een stel debielen
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat had jij in zo'n situatie gedaan Typisch? Wachten tot die demonstranten uit zichzelf weg zouden gaan? En dat terwijl er paar van de wijsneuzen tof zitten te doen? Je ziet toch ook niet dat er iemand in elkaar getrapt wordt. De weg wordt alleen vrijgemaakt.
Dat klopt maar kom op zeg.. strafvermindering omdat de politie de beelden gebruikt om ze op te sporen. Ze komen er veel te makkelijk vanaf.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat u niet wil dat u geschiedt, gebiedt dat ook een ander nit
Dat ja.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:22 schreef Geo4kant het volgende:
Die kopschoppers komen er ook veel te makkelijk vanafhoop dat ze stuk voor stuk invalide gereden worden, laf kut volk
Stoer man. Eigenlijk hetzelfde trucje als wat ze toen bij die Celtic supporters in dat café deden. Heel stoer met een hele groep er op afrennen en dan als mietjes weer wegrennen als er 3 politie agenten voor ze komen staan.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:16 schreef TwenteFC het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_milan.html#comments
lol, en straks na de wedstrijd natuurlijk huilen dat ze zonder reden worden aangevallen.
Eigen rechter spelen kan altijdquote:Op woensdag 11 december 2013 17:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat ja.
Die mogen veel harder aangepakt worden. Net als mensen van de zijkant aanvliegen zonder reden en dan wegvluchten.
Die van mij fladder van platvoetquote:Op woensdag 11 december 2013 17:23 schreef DonRaja het volgende:
Mijn favoriete tekenfilmdraak is toch wel Mushu.
Als ze een ajax shirtje aan hadden en iets riepen over Amsterdam waren het je helden, hypocriet figuur.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat ja.
Die mogen veel harder aangepakt worden. Net als mensen van de zijkant aanvliegen zonder reden en dan wegvluchten.
kon fanshop niet vindenquote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast![]()
Zie jij iemand K.O geslagen worden? Die mannen doen tof en worden erop aangesproken. Ze blokkeerden de bus en wilden niet vertrekken. Pas toen de Ajacieden weer in de bus zaten deden ze heel dapper. Rot op met die Italianen joh.
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ze een ajax shirtje aan hadden en iets riepen over Amsterdam waren het je helden, hypocriet figuur.
Wordt zo'n mooie als de fietsneuker jaquote:Op woensdag 11 december 2013 17:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Man bijt hond zou een keer zo'n leuk stukje moeten maken over "de internethooligan Rensajacied"
Telt dit ook?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:23 schreef DonRaja het volgende:
Mijn favoriete tekenfilmdraak is toch wel Mushu.
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Man bijt hond zou een keer zo'n leuk stukje moeten maken over "de internethooligan Rensajacied"
Nee, toevallig tegen de fanshop aangelopen. Moest wel aan je denken.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hah! heb ik je dan toch weten te overtuigen?
"Vol verwachting opent hij het FOK! forum en plaatst een gedurfde reactie, nu is het wachten op reacties van de tegenpartij. Zo gaat het nog even door, maar uiteindelijk is ook deze strijd weer gewonnen door Rens, ook bekend onder zijn internet nickname RensAjacied."quote:Op woensdag 11 december 2013 17:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
oh ik krijg nu net een whatsappje binnen van de harde kern, dat ga ik even postenquote:Op woensdag 11 december 2013 17:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
''wat ben jij nu aan het doen?''
''posten op FOK!, kijk''
en dan met zijn armen over elkaar stoer naar het beeldscherm staren
ik zie de scene al helemaal voor mij
Dat heb ik elke ochtend als ik naar buiten kijk en mij afvraag "Wat voor een weer zal Dven vandaag in Bulgarije hebben"quote:Op woensdag 11 december 2013 17:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, toevallig tegen de fanshop aangelopen. Moest wel aan je denken.
Jij bent ook van de andere kant, toch?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:26 schreef RensAjacied het volgende:
Jullie maken ervan dat ik stoer doe. Ik vertel alleen het verhaal van de andere kant. Zo makkelijk om te oordelen altijd.
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar ziet er geinig uit.
Heb ik ook al niet gezien. Ik ken qua Nederlandse draken alleen Zwelgje en Linda De Mol.quote:
Ook mooi als ze dan met m naar Heerenveen gaanquote:Op woensdag 11 december 2013 17:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
''wat ben jij nu aan het doen?''
''posten op FOK!, kijk''
en dan met zijn armen over elkaar stoer naar het beeldscherm staren
ik zie de scene al helemaal voor mij
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat u niet wil dat u geschiedt, gebiedt dat ook een ander nit
NL-BG Connectionquote:Op woensdag 11 december 2013 17:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heb ik elke ochtend als ik naar buiten kijk en mij afvraag "Wat voor een weer zal Dven vandaag in Bulgarije hebben"
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:26 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ik krijg nu net een whatsappje binnen van de harde kern, dat ga ik even posten
Boeiend jij bent voor Heerenveen, maak je maar druk om de hooligans die Heerveen bedreigde.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:27 schreef RensAjacied het volgende:
Allemaal weer even bashen jongens. Toe maar weer.
En vooral zeggen hoe verschrikkelijk het is wat die jongen daar deden. Nou foei mannen foei.
'De andere kant'.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:26 schreef RensAjacied het volgende:
Jullie maken ervan dat ik stoer doe. Ik vertel alleen het verhaal van de andere kant. Zo makkelijk om te oordelen altijd.
Ze hebben alleen de weg vrijgemaakt.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zijn er rellen geweest in Milaan?
ik zie ze hier niks verkeerd doen, als ik mijn mbo diploma binnen heb hoop ik ook op zulke reisjes te gaanquote:Op woensdag 11 december 2013 17:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je ziet toch duidelijk op dit filmpje met 4 pixels dat ze de weg vrij maken of niet dan?
Maakt dat iets uit? Hebben jij meegemaakt dan dat jullie aangevallen werden door hooligans? Kanker dan eens op met dat makkelijke oordelen.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
'De andere kant'.![]()
Alsof jij óóit die kant hebt meegemaakt joh, met je bakje erwtensoep naast je opa op de tribune bij de koorknapen van Heerenveen.
vak410 hoeligensquote:Op woensdag 11 december 2013 17:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zie ze hier niks verkeerd doen, als ik mijn mbo diploma binnen heb hoop ik ook op zulke reisjes te gaan
met mijn helden zij aan zij
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maakt dat iets uit? Hebben jij meegemaakt dan dat jullie aangevallen werden door hooligans? Kanker dan eens op met dat makkelijke oordelen.
Beverwijk taferelen allesquote:Op woensdag 11 december 2013 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zijn er rellen geweest in Milaan?
Nee volgensmij niet, maar dit is een goede tip als je voor je kinderen ooit een gameconsole wil kopen, Spyro the dragonquote:Op woensdag 11 december 2013 17:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zal vast nog wel een tekenfilm van komen of al zijn geweest. Dus ja, telt ook.
Epische film. Volwassen mannen huilen. Dit is fladderquote:Op woensdag 11 december 2013 17:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb ik ook al niet gezien. Ik ken qua Nederlandse draken alleen Zwelgje en Linda De Mol.
Ik snap je punt niet echt? Ik zie alleen een stel doorgesnoven joden die met de riemen uit de broek en staven in de hand 'AMSTERDAM HOOLIGANS' scanderend op een groep mensen aflopen en die vervolgens fysiek te lijf gaan om vervolgens als mietjes terug de bus in te gaan zodra er 3 politie agenten te voorschijn komen. Er is maar 1 kant van het verhaal lijkt me.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maakt dat iets uit? Hebben jij meegemaakt dan dat jullie aangevallen werden door hooligans? Kanker dan eens op met dat makkelijke oordelen.
Als ik een TR op Fok! plaats denk ik altijd aan ditquote:
Wat kom je stoken dan vieze smeerjood.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:30 schreef Elan het volgende:
Rens gaat los jongens pas op. De ME moet vluchten.
Gewoon een Nintendo console kopen voor kids, dan zit je altijd goed.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee volgensmij niet, maar dit is een goede tip als je voor je kinderen ooit een gameconsole wil kopen, Spyro the dragon
Jij laat je wel erg makkelijk provocerenquote:Op woensdag 11 december 2013 17:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
vind ik leukquote:Op woensdag 11 december 2013 17:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Epische film. Volwassen mannen huilen. Dit is fladder
[ afbeelding ]
Dit de geboorte van de hoofdpersonage
En dit is ruigtand die zijn moeder doodt
Kloptquote:Op woensdag 11 december 2013 17:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon een Nintendo console kopen voor kids, dan zit je altijd goed.
De Italianen zijn in ieder geval positief.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:30 schreef TwenteFC het volgende:
Nog even een stukje van de beste krant van Nederland.
Ajacieden pakken 'hooivorken' aan
Van onze correspondent ( De Telegraaf)
ROME -
Terwijl heel Italië in stilte lijdt onder de wilde acties van de “Hooivorken”, demonstranten die overal in het land wegen bezetten, boeken verbranden en winkels gebieden om te sluiten, bedachten de Ajax-supporters zich geen seconde toen hun reisbus bij het plein Piazzale Loreto in Milaan door hen werd versperd. Een twintigtal supporters ging de bus uit, riep “Hooligans, Amsterdam” en pakte de Italiaanse demonstranten aan.
Door tussenkomst van de Italiaanse politie vielen er uiteindelijk geen gewonden en gingen de Ajax-supporters weer de bus in, die daarna kon wegrijden. Tien Ajax-supporters werden door de politie geïdentificeerd. De Italiaanse “Hooivorken”, die eerder de politie bang om hulp riepen, renden op het laatst woedend en schreeuwend de wegrijdende reisbus van de Amsterdammers achterna. Uit het commentaar van de rechtse Italiaanse krant Il Giornale op de video blijkt dat de meningen van de Italianen zijn verdeeld over de actie van de Ajax-supporters.
Sommigen konden de actie wel waarderen. „Hartelijk welkom, Nederlandse supporters, jullie doen datgene onbetaald wat de betaalde politie had moeten doen”, liet een zekere Lorenzo weten. „Er waren Nederlanders voor nodig om dat tuig dat wegen bezet aan te pakken. Wat doet de politie?”, aldus een zekere Pisistrato.
Bakkes kutboertje.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat kom je stoken dan vieze smeerjood.
Hardop lachenquote:Op woensdag 11 december 2013 17:30 schreef RensAjacied het volgende:
Triest dat volwassen mannen als jullie met ze allen zoveel plezier hieraan beleven. Vooral dit tekent weer het niveau. En maar weer door janken.
Doe even rustig johquote:Op woensdag 11 december 2013 17:31 schreef RensAjacied het volgende:
En dan moet ik op elke post weer inhoudelijk reageren. Tyf toch op man. Ik hou er wel over op. Stel zwakzinnigen.
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:31 schreef RensAjacied het volgende:
En dan moet ik op elke post weer inhoudelijk reageren. Tyf toch op man. Ik hou er wel over op. Stel zwakzinnigen.
Reageer eens inhoudelijk dan.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:31 schreef RensAjacied het volgende:
Tegen belastingverhogingen.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat voor een demonstranten waren het eigenlijk, gewoon politiek gerelateerd?
Maak je niet zo enorm druk manquote:Op woensdag 11 december 2013 17:31 schreef RensAjacied het volgende:
Pfffrrttt....Rens.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:31 schreef RensAjacied het volgende:
Ja van een of andere vakbond voor bakkers.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb mijn stem maar even aangepastquote:Op woensdag 11 december 2013 12:14 schreef Mansjester het volgende:
5. Jeffrey Bruma Award
Voor de user zonder zelfbeheersing in discussies
• RensAjacied
• SjaakBauer
• Kapiteintje
Heb ik al gedaan, ik heb gezegd hoe de situatie was. Ik zeg toch niet dat ik het geweldig vind? Ik krijg van dit soort filmpjes echt geen stijf pikkie hoor. Alleen is het altijd zo makkelijk bashen vanachter je computer. Pleur op man.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb mijn stem maar even aangepast
Volgens mij niet, het is woensdag, dan zijn de vegetariërs aan de beurt.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Okequote:Op woensdag 11 december 2013 17:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat zal wel afgewimpeld zijn inmiddels. Dat Amsterdam Hooligans maakt toch behoorlijk veel indruk.quote:
Ah geef toe Rens, stiekem heb je een stijfje.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, ik heb gezegd hoe de situatie was. Ik zeg toch niet dat ik het geweldig vind? Ik krijg van dit soort filmpjes echt geen stijf pikkie hoor. Alleen is het altijd zo makkelijk bashen vanachter je computer. Pleur op man.
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wij zijn meestal de hooligans die aanvallenquote:Op woensdag 11 december 2013 17:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Aangezien ik jou helemaal niet eens ken boeit het mij vrij weinig. Wie de tering ben jij nou weer?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat is niet HMFquote:Op woensdag 11 december 2013 17:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Aangezien ik jou helemaal niet eens ken boeit het mij vrij weinig. Wie de tering ben jij nou weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |