vak410 hoeligensquote:Op woensdag 11 december 2013 17:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zie ze hier niks verkeerd doen, als ik mijn mbo diploma binnen heb hoop ik ook op zulke reisjes te gaan
met mijn helden zij aan zij
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maakt dat iets uit? Hebben jij meegemaakt dan dat jullie aangevallen werden door hooligans? Kanker dan eens op met dat makkelijke oordelen.
Beverwijk taferelen allesquote:Op woensdag 11 december 2013 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zijn er rellen geweest in Milaan?
Nee volgensmij niet, maar dit is een goede tip als je voor je kinderen ooit een gameconsole wil kopen, Spyro the dragonquote:Op woensdag 11 december 2013 17:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zal vast nog wel een tekenfilm van komen of al zijn geweest. Dus ja, telt ook.
Epische film. Volwassen mannen huilen. Dit is fladderquote:Op woensdag 11 december 2013 17:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb ik ook al niet gezien. Ik ken qua Nederlandse draken alleen Zwelgje en Linda De Mol.
Ik snap je punt niet echt? Ik zie alleen een stel doorgesnoven joden die met de riemen uit de broek en staven in de hand 'AMSTERDAM HOOLIGANS' scanderend op een groep mensen aflopen en die vervolgens fysiek te lijf gaan om vervolgens als mietjes terug de bus in te gaan zodra er 3 politie agenten te voorschijn komen. Er is maar 1 kant van het verhaal lijkt me.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maakt dat iets uit? Hebben jij meegemaakt dan dat jullie aangevallen werden door hooligans? Kanker dan eens op met dat makkelijke oordelen.
Als ik een TR op Fok! plaats denk ik altijd aan ditquote:
Wat kom je stoken dan vieze smeerjood.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:30 schreef Elan het volgende:
Rens gaat los jongens pas op. De ME moet vluchten.
Gewoon een Nintendo console kopen voor kids, dan zit je altijd goed.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee volgensmij niet, maar dit is een goede tip als je voor je kinderen ooit een gameconsole wil kopen, Spyro the dragon
Jij laat je wel erg makkelijk provocerenquote:Op woensdag 11 december 2013 17:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
vind ik leukquote:Op woensdag 11 december 2013 17:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Epische film. Volwassen mannen huilen. Dit is fladder
[ afbeelding ]
Dit de geboorte van de hoofdpersonage
En dit is ruigtand die zijn moeder doodt
Kloptquote:Op woensdag 11 december 2013 17:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon een Nintendo console kopen voor kids, dan zit je altijd goed.
De Italianen zijn in ieder geval positief.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:30 schreef TwenteFC het volgende:
Nog even een stukje van de beste krant van Nederland.
Ajacieden pakken 'hooivorken' aan
Van onze correspondent ( De Telegraaf)
ROME -
Terwijl heel Italië in stilte lijdt onder de wilde acties van de “Hooivorken”, demonstranten die overal in het land wegen bezetten, boeken verbranden en winkels gebieden om te sluiten, bedachten de Ajax-supporters zich geen seconde toen hun reisbus bij het plein Piazzale Loreto in Milaan door hen werd versperd. Een twintigtal supporters ging de bus uit, riep “Hooligans, Amsterdam” en pakte de Italiaanse demonstranten aan.
Door tussenkomst van de Italiaanse politie vielen er uiteindelijk geen gewonden en gingen de Ajax-supporters weer de bus in, die daarna kon wegrijden. Tien Ajax-supporters werden door de politie geïdentificeerd. De Italiaanse “Hooivorken”, die eerder de politie bang om hulp riepen, renden op het laatst woedend en schreeuwend de wegrijdende reisbus van de Amsterdammers achterna. Uit het commentaar van de rechtse Italiaanse krant Il Giornale op de video blijkt dat de meningen van de Italianen zijn verdeeld over de actie van de Ajax-supporters.
Sommigen konden de actie wel waarderen. „Hartelijk welkom, Nederlandse supporters, jullie doen datgene onbetaald wat de betaalde politie had moeten doen”, liet een zekere Lorenzo weten. „Er waren Nederlanders voor nodig om dat tuig dat wegen bezet aan te pakken. Wat doet de politie?”, aldus een zekere Pisistrato.
Bakkes kutboertje.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat kom je stoken dan vieze smeerjood.
Hardop lachenquote:Op woensdag 11 december 2013 17:30 schreef RensAjacied het volgende:
Triest dat volwassen mannen als jullie met ze allen zoveel plezier hieraan beleven. Vooral dit tekent weer het niveau. En maar weer door janken.
Doe even rustig johquote:Op woensdag 11 december 2013 17:31 schreef RensAjacied het volgende:
En dan moet ik op elke post weer inhoudelijk reageren. Tyf toch op man. Ik hou er wel over op. Stel zwakzinnigen.
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:31 schreef RensAjacied het volgende:
En dan moet ik op elke post weer inhoudelijk reageren. Tyf toch op man. Ik hou er wel over op. Stel zwakzinnigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |