Reageer eens inhoudelijk dan.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:31 schreef RensAjacied het volgende:
En dan moet ik op elke post weer inhoudelijk reageren. Tyf toch op man. Ik hou er wel over op. Stel zwakzinnigen.
Tegen belastingverhogingen.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat voor een demonstranten waren het eigenlijk, gewoon politiek gerelateerd?
Maak je niet zo enorm druk manquote:Op woensdag 11 december 2013 17:31 schreef RensAjacied het volgende:
En dan moet ik op elke post weer inhoudelijk reageren. Tyf toch op man. Ik hou er wel over op. Stel zwakzinnigen.
Pfffrrttt....Rens.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:31 schreef RensAjacied het volgende:
Ja van een of andere vakbond voor bakkers.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb mijn stem maar even aangepastquote:Op woensdag 11 december 2013 12:14 schreef Mansjester het volgende:
5. Jeffrey Bruma Award
Voor de user zonder zelfbeheersing in discussies
• RensAjacied
• SjaakBauer
• Kapiteintje
Heb ik al gedaan, ik heb gezegd hoe de situatie was. Ik zeg toch niet dat ik het geweldig vind? Ik krijg van dit soort filmpjes echt geen stijf pikkie hoor. Alleen is het altijd zo makkelijk bashen vanachter je computer. Pleur op man.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb mijn stem maar even aangepast
Volgens mij niet, het is woensdag, dan zijn de vegetariërs aan de beurt.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Okequote:Op woensdag 11 december 2013 17:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat zal wel afgewimpeld zijn inmiddels. Dat Amsterdam Hooligans maakt toch behoorlijk veel indruk.quote:
Ah geef toe Rens, stiekem heb je een stijfje.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, ik heb gezegd hoe de situatie was. Ik zeg toch niet dat ik het geweldig vind? Ik krijg van dit soort filmpjes echt geen stijf pikkie hoor. Alleen is het altijd zo makkelijk bashen vanachter je computer. Pleur op man.
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wij zijn meestal de hooligans die aanvallenquote:Op woensdag 11 december 2013 17:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maakt dat iets uit? Hebben jij meegemaakt dan dat jullie aangevallen werden door hooligans? Kanker dan eens op met dat makkelijke oordelen.
Aangezien ik jou helemaal niet eens ken boeit het mij vrij weinig. Wie de tering ben jij nou weer?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat is niet HMFquote:Op woensdag 11 december 2013 17:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Aangezien ik jou helemaal niet eens ken boeit het mij vrij weinig. Wie de tering ben jij nou weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |