Kwaliteit van vd Vaart is vooral z'n inzicht en trap. Toch niet z'n handelingssnelheid. Honda is veel beweeglijker, niet alleen in z'n loopacties maar ook in z'n kappen en draaien en overige acties. Kijk er maar wat beelden op na zou ik zeggen.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is juist de kwaliteit van VdV, anders gewoon middenmaat
Ik jank altijd om die kanjerlul van een litmanenafcaquote:Op woensdag 11 december 2013 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik jank in clubtopics vrij zelden ergens om.
Rafael neukt mooiere vrouwen dus is sowieso superieur aan die kamikazepilootquote:Op woensdag 11 december 2013 14:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kwaliteit van vd Vaart is vooral z'n inzicht en trap. Toch niet z'n handelingssnelheid. Honda is veel beweeglijker, niet alleen in z'n loopacties maar ook in z'n kappen en draaien en overige acties. Kijk er maar wat beelden op na zou ik zeggen.
Af en toe vind ik van mezelf dat ik actiever moet worden in andere topics dan deze, dat houd ik meestal een uurtje vol.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:21 schreef Littlerabbit het volgende: [..] Dit. De inhoudelijk discussies over voetbal zelfs in de clubtopics zijn op een hand te tellen.
Honda is dynamischer maar dat is wat anders dan hogere handelingssnelheid hebben, dat ligt bij VdV (nog) op een hoger niveau dan bij hem al wordt dat natuurlijk niet beter met de jarenquote:Op woensdag 11 december 2013 14:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kwaliteit van vd Vaart is vooral z'n inzicht en trap. Toch niet z'n handelingssnelheid. Honda is veel beweeglijker, niet alleen in z'n loopacties maar ook in z'n kappen en draaien en overige acties. Kijk er maar wat beelden op na zou ik zeggen.
Dat was de discussie niet. Van der Vaart is ook veel meer een rommelige voetballer dan Honda vind ik. Kan af en toe van die Suarez acties hebben ook.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Rafael neukt mooiere vrouwen dus is sowieso superieur aan die kamikazepiloot
WZV heeft de toekomst. Daar is schelden met kanker of een verbastering nog niet stoer en kan het dus iets meer over de inhoud gaan.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Af en toe vind ik van mezelf dat ik actiever moet worden in andere topics dan deze, dat houd ik meestal een uurtje vol.
Ik ken de vrouw van Honda niet, maar zal die echt niet mooier zijn dan die Turkse pizza die VdV nu heeft?quote:Op woensdag 11 december 2013 14:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Rafael neukt mooiere vrouwen dus is sowieso superieur aan die kamikazepiloot
Ja dat mislukte fokschaap is niet veel, daar ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ken de vrouw van Honda niet, maar zal die echt niet mooier zijn dan die Turkse pizza die VdV nu heeft?
Ben ik niet met je eens. Als je veel van Honda hebt gezien zou je dit niet zeggen. Honda vind ik ook een betere speler dan vd Vaart, al heeft hij z'n postuur niet echt mee.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Honda is dynamischer maar dat is wat anders dan hogere handelingssnelheid hebben, dat ligt bij VdV (nog) op een hoger niveau dan bij hem al wordt dat natuurlijk niet beter met de jaren
Geil waf man met die vleestieten.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja dat mislukte fokschaap is niet veel, daar ben ik het mee eens.
Volgespoten met de shoarmasaus van boulaquote:Op woensdag 11 december 2013 14:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ken de vrouw van Honda niet, maar zal die echt niet mooier zijn dan die Turkse pizza die VdV nu heeft?
Kawai!!!quote:Op woensdag 11 december 2013 14:29 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Zou met liefde die parel uit haar zilte oester duiken
Ik heb weinig met Aziatische vrouwen dus je mag zelf oordelen.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja dat mislukte fokschaap is niet veel, daar ben ik het mee eens.
homoquote:Op woensdag 11 december 2013 14:29 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Zou met liefde die parel uit haar zilte oester duiken
Meer van Honda hebt gezien. Alsof jij wel CSKA competitie wedstrijden hebt gekeken.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Als je veel van Honda hebt gezien zou je dit niet zeggen. Honda vind ik ook een betere speler dan vd Vaart, al heeft hij z'n postuur niet echt mee.
Was efffe aan het googelen. Heeft ze nu weer een miskraam gehad? Dan is het echt een mislukt fokschaapquote:Op woensdag 11 december 2013 14:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geil waf man met die vleestieten.
Nu wel maar dat heeft meer ermee te maken dat VdV op zijn retour is, maar Honda heeft nog niet het niveau bereikt wat VdV op zijn top hadquote:Op woensdag 11 december 2013 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Als je veel van Honda hebt gezien zou je dit niet zeggen. Honda vind ik ook een betere speler dan vd Vaart, al heeft hij z'n postuur niet echt mee.
Jep.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Was efffe aan het googelen. Heeft ze nu weer een miskraam gehad? Dan is het echt een mislukt fokschaap
Uh, jawel.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu wel maar dat heeft meer ermee te maken dat VdV op zijn retour is, maar Honda heeft nog niet het niveau bereikt wat VdV op zijn top had
Ergens wel zielig.quote:
Dat is waar, maar Honda is echt een fenomenaal spelertje hoor. Let maar op als je er volgend jaar wat meer ziet in de Italiaanse competitie. Is toch qua grondwerk een stuk technischer en sneller en gaat die stap echt nog wel maken. Had gedacht dat hij na die confederations cup wedstrijd tegen Italië wel direct weggekocht zou worden door een échte topclub.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu wel maar dat heeft meer ermee te maken dat VdV op zijn retour is, maar Honda heeft nog niet het niveau bereikt wat VdV op zijn top had
Dit dus. Dat was echt bizar. Een van de beste wedstrijden die ik ooit gezien heb.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Uh, jawel.
Honda toen tegen Italie. 90 minuten lang iedere bal perfect
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |