abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134182154
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 10:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik heb het over NU.
Nu maakt het niks meer uit. Ik zit nu met mijn ziektes waar ik mee moet dealen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_134182205
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 10:25 schreef CoolGuy het volgende:
Ja maar hij leeft in t verleden. ALles wat nu niet goed gaat ligt aan anderen, ook al is dat misschien wel 15 jaar geleden.
Nu draait het volledig om mijn ziektes.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_134182232
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 08:42 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]
Heb me voorgenomen de komende weken eens af en toe iemand uit te nodigen. Al vind ik dat doodeng. (En het zijn op t moment mannen die ik mag, dat maakt het lastiger, want geen romantische interesse en ze zijn 'bezet' dus geen idee wat hun vrouw ervan vindt...)
Een vrouw zoals je heeft KT nodig. :)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  Moderator donderdag 12 december 2013 @ 10:29:13 #229
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_134182249
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 10:25 schreef complicate het volgende:

[..]

[..]

Hoezo exact dit?
Oké, Faxie generaliseert inderdaad bijna alles, zo ook "vrouwen". Maar, het mag ook wél “gewaardeerd” worden dat hij geen toneel wil spelen in naam van "vleeskeuring", Please zeg!
Jezelf zijn en blijven wordt hier vaak vergeten. En neen, ik zeg niet dat men geen actie moet ondernemen in naam van "ik ben nu eenmaal zo" of continu zeuren zonder actie te ondernemen.

En tja, wat uitstraling betreft, er zijn ook wel mensen die zich niet goed voelen in hun vel én toch erin slagen om hun uitstraling te faken (lees: toneel spelen) en omgekeerd. De ene "acteur" is de andere niet. En nogmaals ik ken al zijn verhalen niet, laat staan dat ik zou weten wat hij uitstraalt, maar komaan zeg, het geheel is meer dan de som der delen!
Hoezo exact dit? omdat je zelf bepaald of je meedoet aan die vleeskeuring. Dus omdat er in de hoek wat mensen opzichtig iedereen staan te checken zou je dus mettje vrienden in diezelfde kroeg niet gezellig een biertje kunnen doen en er geen fuck om geven?

Om dan die reden aan te voeren als waarom je niet graag op plaatsen komt waar je bij uitstek de mogelijkheid hebt om met vrouwen in contact te komen is dan niet omdat je dat niet zo willen, maar omdat je weet of denkt te weten dat je niet door die keuring heen komt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_134182275
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 08:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb btw als ik op stap ben gewoon lol rn totaal niet het idee dat ik in n slagerij ben beland.
):O
Dit!
  Moderator donderdag 12 december 2013 @ 10:35:53 #231
16180 crew  CoolGuy
pi_134182398
quote:
14s.gif Op donderdag 12 december 2013 10:30 schreef complicate het volgende:

[..]

Dit!
Omdat je er niet zo krampachtig mee bezig bent maar gewoon een leuke avond aan t hebben bent neem ik aan?
pi_134182410
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 09:13 schreef Comp_Lex het volgende:
Het ligt er ook aan in wat voor omgeving je bent. Als de meeste mensen er een vleeskeuring van maken, dan word je daar automatisch in meegesleurd.
Omgeving kan invloed hebben op een individu maar belangrijker is sterker staan in jouw schoenen en wat assertief zijn. Weten wat jouw persoonlijke normen en waarden zijn e.d.
pi_134182426
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 10:35 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Omdat je er niet zo krampachtig mee bezig bent maar gewoon een leuke avond aan t hebben bent neem ik aan?
Ja.
pi_134182546
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 09:31 schreef Cue_ het volgende:
Enige reden waarom men het zo bewust benoemt is enkel doordat men zelf niet door die zelfbenoemde vleeskeuring heen komt :+
Onder andere.
pi_134182655
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 10:36 schreef complicate het volgende:

[..]

Omgeving kan invloed hebben op een individu maar belangrijker is sterker staan in jouw schoenen en wat assertief zijn. Weten wat jouw persoonlijke normen en waarden zijn e.d.
When I feel ugly, I stop feeling ugly and feel awesome instead. True story.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_134182677
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 10:36 schreef complicate het volgende:

[..]

Die zaken werken niet voor je wanneer >90% van de mensen een probleem met je heeft. Je kunt zo assertief zijn als de pest, maar als je constant grote groepen onredelijke mensen tegenkomt, dan werkt het niet. Assertiviteit werkt alleen als je redelijke mensen tegenkomt die überhaupt met je willen praten.
Assertiviteit is geen magisch truukje. Dat snappen mijn behandelaars niet, maar mijn mede cursisten wel weer.
pi_134182686
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 10:29 schreef CoolGuy het volgende:
Hoezo exact dit? omdat je zelf bepaald of je meedoet aan die vleeskeuring. Dus omdat er in de hoek wat mensen opzichtig iedereen staan te checken zou je dus mettje vrienden in diezelfde kroeg niet gezellig een biertje kunnen doen en er geen fuck om geven? Om dan die reden aan te voeren als waarom je niet graag op plaatsen komt waar je bij uitstek de mogelijkheid hebt om met vrouwen in contact te komen is dan niet omdat je dat niet zo willen, maar omdat je weet of denkt te weten dat je niet door die keuring heen komt.
Vleeskeuring of geen vleeskeuring, alles is beter dan toneel spelen! Komaan zeg! En tja ieder zijn ding, als hij niet graag op die plaatsen komt, wat heb jij daarop te zeggen? Niets toch?
pi_134182798
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 10:47 schreef Comp_Lex het volgende:
Die zaken werken niet voor je wanneer >90% van de mensen een probleem met je heeft. Je kunt zo assertief zijn als de pest, maar als je constant grote groepen onredelijke mensen tegenkomt, dan werkt het niet. Assertiviteit werkt alleen als je redelijke mensen tegenkomt die überhaupt met je willen praten.Assertiviteit is geen magisch truukje. Dat snappen mijn behandelaars niet, maar mijn mede cursisten wel weer.
Ja dat klopt, omgeving mag zeker niet onderschat worden. Zeker als je dan spreekt over een groep van 90% tegen over 10%, maar ik weet/denk niet of dit wel weergave is van de realiteit.
  Moderator donderdag 12 december 2013 @ 10:56:56 #239
16180 crew  CoolGuy
pi_134182854
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 10:48 schreef complicate het volgende:

[..]

Vleeskeuring of geen vleeskeuring, alles is beter dan toneel spelen! Komaan zeg! En tja ieder zijn ding, als hij niet graag op die plaatsen komt, wat heb jij daarop te zeggen? Niets toch?
Ik heb meerdere keren gezegd dat je geen toneel moet spelen toch? het interesseert mij persoonlijk helemaal niks of hij daar graag komt of niet, maar als je in een topic als dit zit dan vind ik t wel gek dat je dan zon beetje alle plaatsen waar je sociale interactie kunt hebben mijdt omdat mensen elkaar beoordelen. Dat laatste gebeurd overal. Dan kun je het beste ergens binnen gaan zitten en niet buiten komen.

Het gaat helemaal niet om die vleeskeuring. Het gaat om dat hij te onzeker is. Als het je niet boeit omdat je er niet mee bezig bent, wat maakt t dan uit dat er msschien iemand is die jou bekijkt en je een 8 geeft, of een 3. t boeit toch niet? Hem boeit t wel. Tja dat kan.
pi_134182860
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 10:48 schreef complicate het volgende:

[..]

Nu moet het wel logisch voor hem zijn waarom het niet werkt.
Het is in ieder geval voor mij logisch waarom het voor mij niet werkt. Nu komt het probleem: Nu werkt exact het tegenovergestelde gedrag ook niet voor mij. Ik ben geheim schizoïde, dus ik kan tijdelijk mijn stoornissen verbergen. Op Fok meets verbazen mensen zich dat ik Comp_Lex ben en ze kijken hier heel vreemd op dat ik überhaupt zo post.
pi_134182916
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 10:47 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Die zaken werken niet voor je wanneer >90% van de mensen een probleem met je heeft. Je kunt zo assertief zijn als de pest, maar als je constant grote groepen onredelijke mensen tegenkomt, dan werkt het niet. Assertiviteit werkt alleen als je redelijke mensen tegenkomt die überhaupt met je willen praten.
Assertiviteit is geen magisch truukje. Dat snappen mijn behandelaars niet, maar mijn mede cursisten wel weer.
ik heb nooit ruzie (naast die met m'n partner dan :+ ) kom nooit mensen tegen die ruzies uitlokken en als ik dénk dat iemand problemen zou kunnen geven, ga ik hem uit de weg.

Het ligt toch echt grotendeels aan jezelf en je houding of je vaak problemen met andere mensen hebt.
Voorbeeld: jochie bij m'n dochter in de klas, gaat op t schoolplein helemaal alleen zitten en trekt z'n capuchon over z'n hoofd, als iemand iets vraagt, schreeuwt hij dat ze hem met rust moeten laten..
Kind geeft zelf aan dat hij geen vrienden wil maken (tegen de meester: ik hoef geen vrienden, ik kom hier om te leren!) is geen bangig kopje dat zich niet durft te verweren, maar juist doordát hij zo afwijzend reageert en gelijk op z'n achterste poten staat, heeft hij constant ruzie.
Happen en/of onredelijk doen is niet hetzelfde als assertief zijn of voor jezelf opkomen.
compact en kleverig.
pi_134182918
quote:
6s.gif Op donderdag 12 december 2013 10:46 schreef Barbusse het volgende:

[..]

When I feel ugly, I stop feeling ugly and feel awesome instead. True story.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 23:05 schreef jaha het volgende:

[..]

De meeste mensen hebben een antenne voor sociale interactie. Het is raadzaam om deze op het juiste ontvangstkanaal in te stellen :)
pi_134182963
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 10:57 schreef Comp_Lex het volgende:
Nu moet het wel logisch voor hem zijn waarom het niet werkt. Het is in ieder geval voor mij logisch waarom het voor mij niet werkt. Nu komt het probleem: Nu werkt exact het tegenovergestelde gedrag ook niet voor mij. Ik ben geheim schizoïde, dus ik kan tijdelijk mijn stoornissen verbergen. Op Fok meets verbazen mensen zich dat ik Comp_Lex ben en ze kijken hier heel vreemd op dat ik überhaupt zo post.
Vandaar mijn indruk dat sommigen geen kaas hebben gegeten van "think out of the box".
pi_134183031
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 11:00 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik heb nooit ruzie (naast die met m'n partner dan :+ ) kom nooit mensen tegen die ruzies uitlokken en als ik dénk dat iemand problemen zou kunnen geven, ga ik hem uit de weg.

Het ligt toch echt grotendeels aan jezelf en je houding of je vaak problemen met andere mensen hebt.
Voorbeeld: jochie bij m'n dochter in de klas, gaat op t schoolplein helemaal alleen zitten en trekt z'n capuchon over z'n hoofd, als iemand iets vraagt, schreeuwt hij dat ze hem met rust moeten laten..
Kind geeft zelf aan dat hij geen vrienden wil maken (tegen de meester: ik hoef geen vrienden, ik kom hier om te leren!) is geen bangig kopje dat zich niet durft te verweren, maar juist doordát hij zo afwijzend reageert en gelijk op z'n achterste poten staat, heeft hij constant ruzie.
Happen en/of onredelijk doen is niet hetzelfde als assertief zijn of voor jezelf opkomen.
Het is niet perse ruzie. Het is meer van "Donder op, ik wil niks met jou te maken hebben!". Nu is het meer van "Ik doe aardig tegen je, maar ik wil eigenlijk helemaal niks met je te maken hebben, dus ik hoop je hierna nooit meer weer te zien.". Naja, het voelt zo voor mij. Nu kan het echt zo zijn, maar het kan ook mijn paranoïde zijn. Ik ben daar nog niet helemaal over uit.
pi_134183130
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 11:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zit wat in.

Voorbeelden van subassertief gedrag:
-Zich stilhouden,
- Snel toegeven,
- Geen kritiek durven te geven
- Moeilijk complimenten ontvangen
- Onenigheid vermijden

Bron: wiki en ik kan er zelf nog 1000 voorbeelden aan toevoegen.
  donderdag 12 december 2013 @ 11:13:23 #246
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_134183186
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 10:25 schreef complicate het volgende:

[..]

[..]

Hoezo exact dit?
Oké, Faxie generaliseert inderdaad bijna alles, zo ook "vrouwen". Maar, het mag ook wél “gewaardeerd” worden dat hij geen toneel wil spelen in naam van "vleeskeuring", Please zeg!
Jezelf zijn en blijven wordt hier vaak vergeten. En neen, ik zeg niet dat men geen actie moet ondernemen in naam van "ik ben nu eenmaal zo" of continu zeuren zonder actie te ondernemen.

En tja, wat uitstraling betreft, er zijn ook wel mensen die zich niet goed voelen in hun vel én toch erin slagen om hun uitstraling te faken (lees: toneel spelen) en omgekeerd. De ene "acteur" is de andere niet. En nogmaals ik ken al zijn verhalen niet, laat staan dat ik zou weten wat hij uitstraalt, maar komaan zeg, het geheel is meer dan de som der delen!
Hij geeft externe factoren de schuld ipv naar zich zelf te kijken. Hij vergeet zijn eigen uitstraling waarom denk je anders waarom hij al jaren faalt in het versieren. Vast niet zijn omgeving ;)

En natuurlijk ga je excuses bedenken om je foute gedrag te rechtvaardigen. Prima natuurlijk lekker stug volhouden want het werkt zo goed.....

En dan vergeten we zijn kansloze gedrag richting vrouwen waar de extreme wanhoop van af druipt maar even voor het gemak. Oh en voor hij komt met "ja maar in het echt ben ik niet zo of niet zo erg" dan ben je gewoon nep! Je moet hier gewoon zijn zoals je in bet dagelijks leven bent.

De sleutel tot succes voor heb zit echt in zijn eigen gedrag en uitstraling.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_134183193
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 11:02 schreef complicate het volgende:

[..]

Vandaar mijn indruk dat sommigen geen kaas hebben gegeten van "think out of the box".
There aint no box, so fuck the box.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_134183214
quote:
6s.gif Op donderdag 12 december 2013 11:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]

There aint no box, so fuck the box.
I don't give a shit about the box!
pi_134183257
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 11:05 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Het is niet perse ruzie. Het is meer van "Donder op, ik wil niks met jou te maken hebben!". Nu is het meer van "Ik doe aardig tegen je, maar ik wil eigenlijk helemaal niks met je te maken hebben, dus ik hoop je hierna nooit meer weer te zien.". Naja, het voelt zo voor mij. Nu kan het echt zo zijn, maar het kan ook mijn paranoïde zijn. Ik ben daar nog niet helemaal over uit.
ik voel me bij sommige mensen niet op mijn gemak. Nu ben ik een voorstander van mensen leren kennen en niet te snel oordelen, dus geef ik ook die mensen gewoon een kans.
Ik kan me best voorstellen dat zo iemand dat aan me merkt, dat ik me niet op mijn gemak voel. Dat kun je dan opvatten als "Ik doe aardig tegen je, maar ik wil eigenlijk helemaal niks met je te maken hebben, dus ik hoop je hierna nooit meer weer te zien.". En in sommige gevallen zal dat best zo zijn, maar in de meeste gevallen is het niet zo extreem.

Mensen die mij een ongemakkelijk gevoel geven zijn vnl mensen(mannen) die op de een of andere manier 'wanhopig' overkomen. Onzeker en claimerig, die heel veel vragen stellen, of heel diepzinnige vragen, dat je het gevoel hebt dat het vooraf bedacht is, of die heel snel al vragen of ze je telefoonnummer mogen, of heel erg hameren op een afspraak en geen genoegen nemen met: we zien wel.

Vooral duidelijke onzekerheid in combinatie met die dingen is voor mij gewoon een rode vlag, daar word ik ongemakkelijk van. Dan is het zo geforceerd.
compact en kleverig.
pi_134183284
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 11:14 schreef complicate het volgende:

[..]

I don't give a shit about the box!
* Barbusse highfives
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')