Vooruit dan.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:44 schreef DutchTrain het volgende:
Er mist een plaatje van de O van dOnut in de Op
[ afbeelding ]
My thoughts exactlyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.reset
Toch 42 Zweden die zo gek geweest zijn.quote:Op zondag 15 december 2013 12:34 schreef DutchTrain het volgende:
Van WestJet kreeg je dan je kerstcadeaus, van Lufthansa krijg je een jaar gratis wonen in Berlijn
Wel even je naam in Klaus-Heidi veranderen
En wij sturen menselijke kadootjesquote:Op zondag 15 december 2013 12:34 schreef DutchTrain het volgende:
Van WestJet kreeg je dan je kerstcadeaus, van Lufthansa krijg je een jaar gratis wonen in Berlijn
Wel even je naam in Klaus-Heidi veranderen
Ja we zijn in tropisch Nederland.quote:
NU WIL IK OOK EEN FRIKANDEL (met curry en uitjes)quote:Op maandag 30 december 2013 15:25 schreef Individual het volgende:
Nu nog even een snackbar vinden voor een patatje met en een frikandel speciaal.
Voor de helft kom ik je een tas vol frikandellen brengenquote:Op maandag 30 december 2013 18:24 schreef flipsen het volgende:
Hm, wordt toch wel een erg duur frikandelletje
Stuksprijs blijft toch wel hoogquote:Op maandag 30 december 2013 21:32 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Voor de helft kom ik je een tas vol frikandellen brengen
Haha ja ik zie het! Het is nog steeds aan het knallen, maar ik vind het wel iets hebben net als met onweer... rustgevend.quote:Op woensdag 1 januari 2014 05:58 schreef Gaoxing het volgende:
Ik schreef net precies het tegenovergestelde op FB
![]()
Gelukkig nieuwjaar reizigers
Het was een beetje pief paf poef in de Ardennen, heel wat anders dan de vuurwerkoorlog in Nederland. Maar elke vuurwerkshow die ik heb gezien was altijd beter dan particulier vuurwerk.quote:Op woensdag 1 januari 2014 05:42 schreef Individual het volgende:
Het was weer een tijd geleden, maar het was weer een zware vuurwerkoorlog met kruitdampen zoals ik me herinner in het vaste land van Nederland!![]()
Vuurwerk zeurpieten die het willen verbieden... Dit is veel mooier dan een georganiseerde show.
Het zijn 2 verschillende dingen. De professionele shows kunnen me nauwelijks meer interesseren en hoewel ik zelf al lang niets meer afsteek vind ik die vuurwerkoorlog wel tof en dit jaar weer in 1e keer in ruim 10 jaar.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:34 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Het was een beetje pief paf poef in de Ardennen, heel wat anders dan de vuurwerkoorlog in Nederland. Maar elke vuurwerkshow die ik heb gezien was altijd beter dan particulier vuurwerk.
Oh ja, een gelukkig 2014 en dat het maar snel lente mag worden!
Als je echt een leesboek wilt zit je met de NG gidsen wel goed ja. Flink veel mooie foto's met aardig wat uitleg overal bij. Ook niet echt een praktische reisgids om mee te nemen (staan zo goed als geen bruikbare kaartjes in geloof ik) maar meer om je vooraf al in te lezen in het land.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:58 schreef flipsen het volgende:
Iemand ervaring met de reisgidsen van National Geographic? Zelf ben ik een enorme fan van de Inside Guides, maar die zijn niet per direct te versturen door bol.com en ik wil dat klanten hem voor me meenemen, die vertrekken over enkele dagen. Wat ik dus NIET zoek is een LP of RG, maar echt een prettig "leesboek" met mooie foto´s enz.
Ja alhoewel wel met sweet and sour babi pangan dus ook een beetje Amerikaans.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:55 schreef Thetallguy het volgende:
Wat is linksonder? 'Nederlandse' Chinees?
Nederlandse stijl Chinees met sweet n sour?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:03 schreef Lemans24 het volgende:
Getver, sweet and sour Chinees...
Ook in Peru gehad, in allerlei felle kleurtjes en veel te zoet, echt vies.
Dat soort lijstjes zijn vaak erg bedenkelijk..quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:08 schreef TheFastOne het volgende:
http://www.roughguides.com/best-places/2014/top-10-cities/
Rotterdam in de top 10![]()
Natuurlijk veel leuker dan Amsterdam
Elk jaar moet er een lijstje komen met namen die er het jaar ervoor niet opkomen, maar toch leuk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:49 schreef Individual het volgende:
[..]
Dat soort lijstjes zijn vaak erg bedenkelijk..
Neemt niet weg dat Rotterdam een prima stad is.
Ik kan hem zowel op mijn laptop, iPad als telefoon niet openen. Wat is de rest van de top 10?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:08 schreef TheFastOne het volgende:
http://www.roughguides.com/best-places/2014/top-10-cities/
Rotterdam in de top 10![]()
Natuurlijk veel leuker dan Amsterdam
1. Rio de Janeiro, Braziliëquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:07 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ik kan hem zowel op mijn laptop, iPad als telefoon niet openen. Wat is de rest van de top 10?
Sarajevo en Lviv kan ik mee instemmen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:15 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
1. Rio de Janeiro, Brazilië
2. Sarajevo, Bosnië-Herzegovina
3. Liverpool, Engeland
4. Umea, Zweden
5. Lviv, Oekranie
6. Marseille, France
7. Almaty, Kazachstan
8. Rotterdam, Nederland
9. Glasgow, Schotland
10. Portland, Verenigde Staten
Oh, zó eens!quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:09 schreef ultra_ivo het volgende:
James May (Topgear) over rolkoffers: http://www.telegraph.co.u(...)of-enfeeblement.html
Lviv ja? Ik ben van plan om in april of mei naar Kiev te vliegen, vanaf daar te backpacken naar Praag (waar een maat van me woont/werkt), en dan terug te vliegen naar Nederland. Lviv moet ik dan echt meepakken dus?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:08 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Sarajevo en Lviv kan ik mee instemmen.
Doet me denken aan die afschuwelijke AH-mandjes met wieltjes die je nu overal de weg versperren bij het boodschappen doen. Enorm irritant. Als je het mandje niet kunt dragen, pak dan een karretjequote:
Lviv zeker. Vanaf Lviv kun je of naar Slowakije of naar Polen doorreizen. Goede treinverbindingen naar Slovakije, naar Polen kun je beter met de bus.quote:Op donderdag 9 januari 2014 08:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lviv ja? Ik ben van plan om in april of mei naar Kiev te vliegen, vanaf daar te backpacken naar Praag (waar een maat van me woont/werkt), en dan terug te vliegen naar Nederland. Lviv moet ik dan echt meepakken dus?
Ben aan het denken hoe ik de route maak. Odessa heb ik ook goede verhalen over gehoord. Maar aan de andere kant ga je dan snel via Roemenië, en daar ben ik in februari ook al. En vervolgens Oostenrijk, Hongarije of Slowakije, landen waar ik een half jaar geleden nog ben geweest. Misschien kan ik beter voor Lviv en dan Polen () gaan. Keuzes keuzes.
Is dat het Noorse woord voor antiquariaat?quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:41 schreef Fogel het volgende:
OK, het is een aardige plek, maar wat mij betreft is het beter toeven in Antikvariatet wat net iets verderop in de straat ligt.
Dat denk ik ook altijd ja. Ik draag dat mandje altijd, moet immers ook in m'n rugzak. Een karretje zou voor problemen zorgen dan.quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:33 schreef Blik het volgende:
[..]
Doet me denken aan die afschuwelijke AH-mandjes met wieltjes die je nu overal de weg versperren bij het boodschappen doen. Enorm irritant. Als je het mandje niet kunt dragen, pak dan een karretje
Geen Koningsdagfeestjes aan de gracht meer?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:44 schreef UIO_AMS het volgende:
Morgen krijgen we de sleutels van de nieuwe woning. Spannend!
Klopt. In het achterste deel van de kroeg staat te midden van gevulde boekenkasten een tap. Een van de tafels is een oude naaimachinetafel (incl machine), je hebt uitzicht op de rivier en de gekleurde pakhuizen aan de overkant. En ze hebben een OK whisky en bieraanbod. Prima toeven daar. Alle boeken zijn trouwens ook te koopquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:22 schreef Individual het volgende:
[..]
Is dat het Noorse woord voor antiquariaat?
De foto op wiki lijkt op m'n ouderlijk huis.
Leuk! Ben eigenlijk wel benieuwd naar een fotootje, als je dat niet te privé vindt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:44 schreef UIO_AMS het volgende:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:44 schreef UIO_AMS het volgende:
Was ik ooit eens van plan (school, kamer, etc mee bezig), maar kreeg toen een baantje aangeboden in London en emigreerde ipv naar Rotterdam te verhuizen. 2 jaar later werd ik voor 3 maanden op project naar Amsterdam gestuurd, maar ging toch in Rotterdam wonen. Die 3 maanden werd verlengd met nog eens 3 maanden en toen met 4 maanden totdat ik niet meer wilde en terug ging naar Engeland. Maar Rotterdam is altijd goed.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:20 schreef TheFastOne het volgende:
Ik ga vanuit mijn gehuchtje volgend jaar naar het grote boze Rotterdam om daar te studerenEerste zelfstandige verhuizing.
Dubai is like Marmite!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:18 schreef Gaoxing het volgende:
He wat leuk HPKW! Wat ga je voor vrijwilligerswerk doen?
Gefeliciteerd UIO! Ik hoop dat het allemaal lekker soepeltjes verloopt.
Ik ben uitgeverhuisd. Ik ga hier niet meer weg(waarbij die smilie zou moeten lachen; ik wil niet weg
)
De ouders van een vriend van me hebben het heel goed, dus zij kochten het huis voor hun zoon, waar ik heel goed bevriend mee ben. Ik ben simpelweg een huurder op een prachtige locatie in het centrum van Rotterdam.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:44 schreef Individual het volgende:
[..]
Was ik ooit eens van plan (school, kamer, etc mee bezig), maar kreeg toen een baantje aangeboden in London en emigreerde ipv naar Rotterdam te verhuizen. 2 jaar later werd ik voor 3 maanden op project naar Amsterdam gestuurd, maar ging toch in Rotterdam wonen. Die 3 maanden werd verlengd met nog eens 3 maanden en toen met 4 maanden totdat ik niet meer wilde en terug ging naar Engeland. Maar Rotterdam is altijd goed.
Ik begrijp Dubai (Abu Dhabi iets beter) dus niet, maar vrienden van me komen en gaan. Dat is ook de reden dat ik er wel een paar keer ben geweest. Nooit in Bangkok geweest, maar als ik zou kiezen zou ik voor Bangkok gaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:02 schreef Gaoxing het volgende:
Een vriendin zei voor we hierheen gingen "mensen die niet van Dubai houden, snappen het gewoon niet". Zover wil ik niet gaan, en bijvoorbeeld voor een vakantie zou het totaal mijn ding niet zijn, maar om te wonen wel degelijk. Ik geniet erg van de vergezichten, de zonsop- en ondergangen, de woestijn, en van de mensen. Oh en de winter! Briljant! Gewoon een echte winter, met regenachtige dagen, maar dan net onder de 20 graden
Je mag tegenwoordig Dubai verlaten voor bv reizen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:13 schreef Lemans24 het volgende:
Over Dubai: Het lijkt me een nachtmerrie om nooit meer het bos of het weiland in te kunnen lopen, een rivier te zien stromen, groen te zien, honderden vogelsoorten...
Lopen, zeg ik. Vanuit m'n huis, binnen een paar minuten dus.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:23 schreef Individual het volgende:
[..]
Je mag tegenwoordig Dubai verlaten voor bv reizen.Zelfs als je Israelische stempels hebt sinds.. 2009 oid?
Oei zit ik vanuit m'n huis op een kwartiertje lopen van het Haagse Bos/Malieveld nog net goed dus.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:24 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Lopen, zeg ik. Vanuit m'n huis, binnen een paar minuten dus.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:24 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Lopen, zeg ik. Vanuit m'n huis, binnen een paar minuten dus.
'Nooit' is zo definitief, maar ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:13 schreef Lemans24 het volgende:
Over Dubai: Het lijkt me een nachtmerrie om nooit meer het bos of het weiland in te kunnen lopen, een rivier te zien stromen, groen te zien, honderden vogelsoorten...
Ik ga heel veel foto's van kinderen en projecten maken die worden ondersteund door Abecole. En dat is dan weer een stichting die wordt gerund door de buurvrouw van een vriendin van me. Er zou eigenlijk een stagiaire gaan, maar alle 3 de dames die zouden gaan lieten het afweten toen ze hoorden dat er geen internet was in Nosy Varika.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:18 schreef Gaoxing het volgende:
He wat leuk HPKW! Wat ga je voor vrijwilligerswerk doen?
Gefeliciteerd UIO! Ik hoop dat het allemaal lekker soepeltjes verloopt.
Fijn dat het zo goed bevalt daar!quote:Ik ben uitgeverhuisd. Ik ga hier niet meer weg(waarbij die smilie zou moeten lachen; ik wil niet weg
)
Niet eens een 'schooltje bouwen' met een groepje giebelende blanke blonde meisjes in het kader van wij redden de wereld?quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ga heel veel foto's van kinderen en projecten maken die worden ondersteund door Abecole. En dat is dan weer een stichting die wordt gerund door de buurvrouw van een vriendin van me. Er zou eigenlijk een stagiaire gaan, maar alle 3 de dames die zouden gaan lieten het afweten toen ze hoorden dat er geen internet was in Nosy Varika.
Ah, je hebt ook gisteren tv gekekenquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:50 schreef Individual het volgende:
[..]
Niet eens een 'schooltje bouwen' met een groepje giebelende blanke blonde meisjes in het kader van wij redden de wereld?
Tja, als je dat niet instant kan facebooken heeft het ook geen zin he?
Ja maar voor een film en een aflevering van een Colombiaanse 'soap'. Was er iets over vrijwilligerswerk oid? Niets nieuws natuurlijk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:04 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ah, je hebt ook gisteren tv gekeken
Was het op het publieke netwerk? Hoe heette het? uitzendinggemist kijk ik wel eens en "Met het mes op tafel" heb ik nu bijna allemaal gezien.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:04 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ah, je hebt ook gisteren tv gekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |