SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
We zijn je dankbaar hoor, maar ik denk dat we nog liever zelf ook willen dat we zo'n uitspraak konden doenquote:Op woensdag 11 december 2013 12:19 schreef MadMaster het volgende:
Haha, posts hier, DM's, PM's...
Ik heb ook nog eens allerlei pluspakketten, dus ik gooi dit jaar zo'n 1700 Euro in jullie schoot...
Ja, ik geloof ook wel dat de gemiddelde ziektekosten per persoon per jaar hier wat hoger liggen dan die van mij of Lubje...quote:Op woensdag 11 december 2013 13:09 schreef Puala het volgende:
[..]
We zijn je dankbaar hoor, maar ik denk dat we nog liever zelf ook willen dat we zo'n uitspraak konden doen
Het staat bij mij dus wel op het declaratie-overzicht, zo kwam ik er achter...quote:Op woensdag 11 december 2013 13:27 schreef Lotusss het volgende:
Elke huisartsenpraktijk vraagt per patiënt abonnementsgeld. Echter, dit wordt standaard door je verzekering vergoed en huisarts valt niet onder eigen risico. Je krijgt er dus nooit wat van te zien.
Dat klopt in elk geval nietquote:Op woensdag 11 december 2013 13:27 schreef Lotusss het volgende:
Je krijgt er dus nooit wat van te zien.
Ik betaal zo'n 110 per maand en ik sta nu op +- 1000 euro, dus dat komt nog redelijk uit. Maar ik zie nog niets van de laatste 3 maanden staan terwijl ik wel verschillende onderzoeken heb gehad. Ik ben benieuwd hoe hoog het uit gaat komen.. Volgend jaar wil ik het nog niet van wetenquote:Op woensdag 11 december 2013 13:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik geloof ook wel dat de gemiddelde ziektekosten per persoon per jaar hier wat hoger liggen dan die van mij of Lubje...
Hetzelfde hier hoor. 130 euro per maand betaal ik, denk dat ik afgelopen jaar 100 aan kosten heb gehad (controle bij de tandarts en wat pijnstillers). 50 euro zelf betaald daarvan. Maar goed, hoort erbij...quote:Op woensdag 11 december 2013 12:17 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb onlangs even mijn verzekeringsuitgaven van dit jaar even bekeken en ik ben 1 keer bij de huisarts geweest voor een recept voor mijn anti-hooikoortsinjectie. Kosten, incl. injectie er van door de assistente: ¤25,-.
Verder krijgt mijn huisarts kennelijk abonnementsgeld van mij/mijn verzekering, want dat wordt elke 3 maanden aan hem betaald.
Daarnaast 2 tandartsbezoeken + 2 vullingen vervangen: ruim ¤300,-.
Kortom, ik betaal jullie ziektekosten, niet/nauwelijks die van mijzelf.
Dankbetuigingen graag per PM...
Ook allemaal even Bart bedanken...quote:Op woensdag 11 december 2013 13:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Hetzelfde hier hoor. 130 euro per maand betaal ik, denk dat ik afgelopen jaar 100 aan kosten heb gehad (controle bij de tandarts en wat pijnstillers). 50 euro zelf betaald daarvan. Maar goed, hoort erbij...
Graag, dat compenseert het weer een beetjequote:Op woensdag 11 december 2013 13:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook allemaal even Bart bedanken...
De oma van een vriendin van me is ook zoiets overkomen, gevolg is dat ze niet meer alleen over straat durft. Zeer triest dat er zulk volk rondloopt idd.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:49 schreef MaJo het volgende:
Ik maak elk jaar mijn eigen risico helemaal opik baal dan ook als het eigen risico weer wordt verhoogd
Mijn bejaarde buren stonden net aan de deur of er bij ons ook een man was langs geweest. Wat blijkt: er was een vent langsgekomen die had beweerd dat hij oma van haar doofheid kon genezen. Ze moesten al hun sieraden af doen en op een bord leggen en vijf minuten blijven zitten. Uiteraard waren daarna de sieraden en de man spoorloos verdwenen.
Aan de ene kant vind ik het stom en naïef dat ze hierin trappen maar het is toch belachelijk dat er mensen zijn die dit soort dingen doendit is al de tweede keer dat zoiets ze overkomt, ze vertrouwen nooit meer een mens
politie is er nu bij maar die vent is natuurlijk al lang gevlogen.
ik snap niet dat je zo harteloos kunt zijn en zo'n misbruik kunt maken van oude mensen. Je maakt echt hun leven kapot hierdoor, zeer triestquote:Op woensdag 11 december 2013 13:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De oma van een vriendin van me is ook zoiets overkomen, gevolg is dat ze niet meer alleen over straat durft. Zeer triest dat er zulk volk rondloopt idd.
Give the man a handclap! Hail TM!quote:Op woensdag 11 december 2013 13:48 schreef TradeMarkie het volgende:
mag ik me aansluiten bij Bart en MM?
Wel leuke telefoons? Ik heb vandaag 6 iphones binnen gekregen en een ipadquote:Op woensdag 11 december 2013 13:56 schreef TradeMarkie het volgende:
ik heb 4 telefoons op m'n buro liggen nu, eens kijken hoelang het duurt voor er meer dan 2 tegelijk gaan rinkelen
Je bent niet de enige die het probeerde:quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 14:16 schreef KaBuf het volgende:
Gepost op 11-12-'13 14:15:16
[..]
(Het zijn die kleine dingen waar ik blij mee ben)
een doodeenvoudige nokia, een samsung galaxy s plus, een panasonic kx-t7531 en een panasonic kx-tca175, nee, niks bijzondersquote:Op woensdag 11 december 2013 14:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Wel leuke telefoons? Ik heb vandaag 6 iphones binnen gekregen en een ipad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |