SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Hahaha madquote:Op woensdag 11 december 2013 12:07 schreef Che_ het volgende:
Deze levenloze bezem zit al uren te wachten tot ie laatste post kan plaatsen![]()
Bizi, dus ik ben ook een sfeerverziekerquote:Op woensdag 11 december 2013 12:05 schreef Stimorol- het volgende: [..] Ja man.. [..] Nee man, isim yok sizi konusim buiten fok
![]()
Jij bent geen sfeerverzieker kocum ya. Relaxt. Drink een bak koffie, kendine gelquote:Op woensdag 11 december 2013 12:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Bizi, dus ik ben ook een sfeerverzieker. Had dat wel verwacht van je, weet dat sommigen anderen dat wel doen
___!
Ik heb een goede beoordeling gekregen, maar geen salarisverhoging.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:07 schreef xaban06 het volgende:
Neyse ik ga maar eens richting werk, straks mijn beoordeling, wens mij geluk en succes allemaal.
Hoeveel verdien je dan?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb een goede beoordeling gekregen, maar geen salarisverhoging.![]()
De 20% die ik op 1 oktober heb gekregen vinden ze genoeg voor dit jaar.
Succes!
lolquote:Op woensdag 11 december 2013 12:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Bizi, dus ik ben ook een sfeerverzieker. Had dat wel verwacht van je, weet dat sommigen anderen dat wel doen
___!
Beter dan niks toch?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb een goede beoordeling gekregen, maar geen salarisverhoging.![]()
De 20% die ik op 1 oktober heb gekregen vinden ze genoeg voor dit jaar.
Succes!
Wat verdiende je dan eerst?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Beter dan niks toch?
Mijn baan mag ik behouden trouwens voorlopigmoet wel genoegen nemen met 5000 pj minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |