Doei kutjequote:Op woensdag 11 december 2013 11:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga weer verder werkenDoei knutje
Ik heb jou altijd al een verstandige jongen gevonden.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat ga ik zo ook eten denk ik.
We zijn lekker positief de laatste tijdquote:Op woensdag 11 december 2013 11:12 schreef kapiteintje het volgende:
Desmileys vliegen ons weer om de oren vandaag zeg.
quote:Op woensdag 11 december 2013 11:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Besteld nog maar liefst?Weet je wat, goed idee. Ik ga zo een kroket halen. Dit is niet hetzelfde, maar het gaat om het idee van bestellen wat ons dan bindt.
Ah, leuk...quote:Op woensdag 11 december 2013 11:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat ga ik zo ook eten denk ik.
Nou, hihi, wat een complimenten op de woensdagochtend.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb jou altijd al een verstandige jongen gevonden.
Dat zou goed kunnen inderdaad. Weet je eigenlijk waar hij een ban voor heeft gekregen?quote:Op woensdag 11 december 2013 11:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We zijn lekker positief de laatste tijd![]()
Ik denk dat de afwezigheid van Tong80 hiervan de oorzaak is.
Nou he.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nou, hihi, wat een complimenten op de woensdagochtend.
Hij had het steeds over de kut van Karina.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen inderdaad. Weet je eigenlijk waar hij een ban voor heeft gekregen?
Dat zal ze leren!quote:Op woensdag 11 december 2013 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Neem de fokstok mee om aan een landmijn te binden.
Geil.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij had het steeds over de kut van Karina.
Nee.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hou je muil eens, onruststoker.
Nah, ben wel benieuwd hoe het leven daar is. Van de lente staat er ook een bezoekje aan Srebrenica geplandquote:
Dat zou godverdomme geniaal zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Neem je je blauwe helm wel mee?quote:Op woensdag 11 december 2013 11:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Nah, ben wel benieuwd hoe het leven daar is. Van de lente staat er ook een bezoekje aan Srebrenica gepland
Wat is er met de kut van Karina?quote:Op woensdag 11 december 2013 11:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij had het steeds over de kut van Karina.
Ja ahhahaahahaha xd wat zou dat lachen zijn!quote:Op woensdag 11 december 2013 11:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zou godverdomme geniaal zijn.De Fok! stok in Kosovo leggen.
Nadat ik heb vernomen dat de fokstok reeds ontvoerd is geweest is mijn interesse hierin naar een historisch dieptepunt gedaald.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die heeft hij altijd mee hi ha hoquote:Op woensdag 11 december 2013 11:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Neem je je blauwe helm wel mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |