Ja dat zijn ze inderdaad die ik nu hebquote:Op zondag 12 januari 2014 13:26 schreef Hyperdude het volgende:
Dat zijn deze http://www.schmiedmann.nl(...)p-artikelnummer.aspx toch?
Maar dan als LED
BMW 51-13-8-236-854 volgens ETK
Dit lijken mij dezelfde:
http://www.ebay.de/itm/Li(...)&hash=item48585d83dc
Is de achterzijde ook zichtbaar. Kan je zien hoe ze de oude contacten gebruiken.
[ afbeelding ]
Wat voor problemen verwacht je? Dat zwarte stukkie doet niet volgens mij zoveel, en een stukje isolatietape helpt eventueel ook. Zit toch op een plek die je eigenlijk niet ziet.
Als je op het woord van de verkoper durtft te vertrouwen zal het wel passen/functioneren.![]()
Hij brak inderdaad heel snel afquote:Op zondag 12 januari 2014 13:56 schreef Hyperdude het volgende:
Gaat vast lukken.
Deze ene keer.![]()
Zijn wrakke glaasjes, die "pootjes" breken zo makkelijk af.![]()
Ik had liever 2 schroefjes.
Hele greep is trouwens aardig wrak. Heb ik 2 jaar geleden vervangen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi, ze zijn besteldquote:Op zondag 12 januari 2014 14:08 schreef Piet__Piraat het volgende:
Dat moet passen. Er zijn bij de facelift geen aanpassingen aan de achterkant gedaan.
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:12 schreef Hyperdude het volgende:
Hij lijkt wel schoner geworden de afgelopen 2 jaar
Ze zijn er mee aan de gang geweest, vandaar die storende vegen.
Mijn streven is een egale matte laag vuil.
Wrappen, maar dan gratis.![]()
[ afbeelding ]
Niet vaak nee.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:20 schreef Fopje het volgende:
[..]Je wast hem dus gewoon nooit?
Ik ook eigenlijk niet, maar af en toe een wasstraatje als hij te smerig is doe ik wel
Niet zo smerig als op die foto's van jou hoorquote:Op zondag 12 januari 2014 14:43 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Niet vaak nee.
2-3 keer per jaar, schat ik. Na een dag is ie toch weer smerig.
Ik kan wel poetsen.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Niet zo smerig als op die foto's van jou hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paar oudjes:
[ Bericht 5% gewijzigd door Hyperdude op 12-01-2014 15:19:55 ]How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
Ehm ja alles orgineel.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:42 schreef Hyperdude het volgende:
Accu een tijdje los heb je al geprobeerd?
Baat het niet, schaadt het niet.
Ik weet eigenlijk verder ook niets dan uitlezen.![]()
Originele verlichting ?
Heeft ie stil gestaan door pech/schade/in de sloot of door omstandigheden?
Hoe haal ik de accu los? de accu zit bij mij in de kofferbak, vindt die dingen nogal trickyquote:Op zondag 12 januari 2014 16:53 schreef Hyperdude het volgende:
Dan weet ik het ook niet.
Zelf doen:
-aardecontacten goed nakijken/schoonmaken op corrosie.
-accu tijdje los, 15 min oid. Werkt geloof ik meer bij oudere modellen; maar nooit geschoten is altijd mis.
iemand anders, die er verstand van heeft, aan het werk zetten:
-uit laten lezen.
Door de klemmen los te draaien die er op zitten. Eerst de min pool, dan de plus pool.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:15 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Hoe haal ik de accu los? de accu zit bij mij in de kofferbak, vindt die dingen nogal tricky
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |