Ik sta er voor je hoor. Dat is het minste was in een bijstands-tienermoeder zoals jij kan gevenquote:Op woensdag 11 december 2013 12:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat een stem niet genoeg zal zijn
Bedankt. Ik zit alleen niet in de bijstandquote:Op woensdag 11 december 2013 12:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik sta er voor je hoor. Dat is het minste was in een bijstands-tienermoeder zoals jij kan geven
50 euro voor aansluiten aan je versterker?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar wat een gedoe, heb uiteindelijk maar een niet zo groot exemplaar genomen.
Maar nog altijd 2x zo groot als mijn huidige niet platte, niet breedbeeld, beeldbuis televisie
Straks bestellen en hopelijk vrijdagochtend ophalen (scheelt weer ¤50,- die ik nodig heb om dat ding weer aan te kunnen sluiten op mijn versterker).
Hoop wel dat de bank op de andere plek leuk staat. Maar denk dat mijn kamer er wel groter door gaat lijken.
ik ga lobbyenquote:Op woensdag 11 december 2013 12:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
ja een converter van optisch naar analoog, maar goed de versterker was ¤200,- dus die ga ik niet zo snel vervangen (en pas 2 jr oud) en hoort bij de tuner en de cd-speler. En er is ook een goedkope oplossing van ¤8,- maar je hebt een tic voor wat betreft audiodingetjes of je hebt het nietquote:Op woensdag 11 december 2013 12:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
50 euro voor aansluiten aan je versterker?
en meer ruimte (of de illusie daarvan) is altijd handig
Mijne had je ook al.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 december 2013 12:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zorgen dat mensen voor jou stemmen, in vbl
Ik ben omkoopbaar.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zorgen dat mensen voor jou stemmen, in vbl
Met chocoladestukjes erin.quote:
je hebt mijn stem.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:52 schreef Jimbo het volgende:
ik was ook nieuw in vbl, waar is mn award
Ik verwacht de levering binnen 3 dagen.quote:
Voor 1 uur besteld dus morgen in huis.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik verwacht de levering binnen 3 dagen.
Helemaal top.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Voor 1 uur besteld dus morgen in huis.
VBL / *** VBL Awards 2013 Stemtopic ***quote:Op woensdag 11 december 2013 12:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Helemaal top.
Waar is dat award topic gebeuren dan?
Alleen voor VBL? Dacht dat je ook voor andere subfora kon stemmen.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
VBL / *** VBL Awards 2013 Stemtopic ***
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |