Dat is het leven toch?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Omdat ik nog in bed lig te computeren.![]()
Maar ok, balen zeg. Hopelijk houdt het snel op.
Als het maar gezellig was.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Uc
leuk
niet geweldig, maar wel leuk
dat wel jaquote:
Nee, Uc lag het hele weekend heel ziekjes in bedquote:Op woensdag 11 december 2013 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel ja
alleen jammer dat ik geen Uc gezien heb
quote:Op woensdag 11 december 2013 12:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, Uc lag het hele weekend heel ziekjes in beddus die was niet zo gezellig.
Ja gaat weer goed hoor.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en hoe is het nu met Uc? beter?
Ach ja, niet als je eigenlijk nog wat dingen moet doen.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat is het leven toch?
Gaat de laatste paar maanden aanzienlijk beter vergeleken met de maanden daarvoor dus dat komt wel
Moeten we maar met z'n allen jou negeren zodat je aan je werk gaat?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach ja, niet als je eigenlijk nog wat dingen moet doen.![]()
Maar vrij goed nieuws is dat dus.
Misschien...quote:Op woensdag 11 december 2013 12:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Moeten we maar met z'n allen jou negeren zodat je aan je werk gaat?
dat heb ik nog bijna nooit gehadquote:Op woensdag 11 december 2013 12:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja gaat weer goed hoor.
Ik heb vrijdag denk ik in een hele rare houding achter mijn pc gezeten, kreeg in elk geval in de avond al hoofdpijn en dat heeft tot maandagochtend geduurd. Echt misselijk en alles ervan.
Op een gegeven moment stond ik op punt ibuprofen te nemen, maar ik mag dat niet vanwege andere dingen dus ik durfde niet.
Succesquote:Op woensdag 11 december 2013 12:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Misschien...
Nah, ik ga zelf wel offline.
maar jij vind ggmm een goede mod, dus daarbij heb je mn respect verlorenquote:
quote:
PAK HEM!quote:Op woensdag 11 december 2013 12:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Das geen nieuwkomer in VBL maar alleen een tijdelijke aidsvlek in VBL sc.
Gefeliciteerdquote:
Ik heb het een paar jaar geleden heel erg gehad, steeds vanaf vrijdag het hele weekend hoofdpijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heb ik nog bijna nooit gehad
Dat was een proteststem. Maar ik heb het aangepastquote:Op woensdag 11 december 2013 12:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar jij vind ggmm een goede mod, dus daarbij heb je mn respect verloren
andere keer dan maar.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het een paar jaar geleden heel erg gehad, steeds vanaf vrijdag het hele weekend hoofdpijn.
Maar toen oefeningen gekregen en tips om hoe te zitten enzo. Maar ik denk dat het komt omdat ik een nieuwe latop heb, die is ook wat kleiner en alles.
Het is in elk geval spanningshoofdpijn en gelukkig geen migraine, want daar is helemaal niets aan te doen. Baalde er wel enorm van, had heel veel willen doen dit weekend (schoonmaken) en misschien jou dus nog even zien. Maar heb alleen maar in mijn bedje gelegen.
Ja dat komt wel goed.quote:
nieuwe tv is altijd goedquote:Op woensdag 11 december 2013 12:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dat komt wel goed.
Eerst maar komend weekend overlevenik ga mijn hele kamer overhoop gooien, met meubels schuiven, nieuwe tv en gedoe en alles. Zit al tijden met het plan in mijn hoofd maar stel steeds uit en nu zeiden mijn ouders, we komen zaterdag helpen.
Ja maar wat een gedoe, heb uiteindelijk maar een niet zo groot exemplaar genomen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |