Ook (juist) met mensen die niet helemaal in orde zijn, maak ik weleens een praatje.. maar daar heb ik geen kerst voor nodig..quote:Op woensdag 11 december 2013 00:39 schreef Kola het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet de leukste tijd en beste gesprekken te hebben. Tenzij iemand mentaal niet 100% is, kun je met iedereen wel redelijk overweg. Een gesprekje houden, of gewoon wat eten en drinken. Meer hoeft het niet te worden.
Dat is toch het hele doel van zo'n initiatief, samen zijn. Niet vrienden voor het leven vinden ofz. Je mist de kerstgedachte.
Dat is veel te overdreven gedacht. Ja het gaat om kerstavond, niet om een leven lang aan eenzaamheid weg te nemen.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:45 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ook (juist) met mensen die niet helemaal in orde zijn, maak ik weleens een praatje.. maar daar heb ik geen kerst voor nodig..
Ik dacht dat het ging om de eenzaamheid van anderen weg te nemen..
Maar na de kerst zijn ze weer net zo eenzaam en kun je weer keihard zijn de rest van het jaar..?
Is dat de kerstgedachte?
Een leven lang.... wat is er hier nou overdreven..?quote:Op woensdag 11 december 2013 00:56 schreef Kola het volgende:
[..]
Dat is veel te overdreven gedacht. Ja het gaat om kerstavond, niet om een leven lang aan eenzaamheid weg te nemen.
Dan doe je dat toch zuurpruim.quote:Op woensdag 11 december 2013 01:02 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Een leven lang.... wat is er hier nou overdreven..?
Als het enkel om kerst te doen is, dan geef ik liever een muur aan Febovoedsel aan een paar zwervers.. die zijn er tenminste tevreden mee..
Dat krijg je van teveel kola...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |