FOK!kers zijn een zeer apart levende groep mensen, waarvan de kolonies met alleenstaande mannetjes behoorlijk groter zijn dan het handjevol vrouwtjes, die Danny onder zijn hoede heeft genomen in een miezerig harempje om op zijn tere zeeleeuwenpikkie te zuigen waar FOK! van blijft door bestaan.
Goed, dit zijn dus de FOK!kers, allemaal live vanuit de zolderkamer. Ik ben inmiddels op avontuur gegaan om dit volkje te kunnen beschrijven en dan vooral het alleenstaande groepje KLB-ers.
Oftewel: De zogenaamde gierhollanders die alleen maar kunnen klagen. Zelfs klagen over het klagen.
En dat zijn nou net de ergste. Users die niet kunnen accepteren dat ze geen succesvol bestaan lijden op FOK! en dat vervolgens niet kunnen accepteren.
Al een hele wijl geleden heb ik dit stukje gepost ergens hier op het ganseforum.
quote:
Het voornamelijke probleem is ook dat sommige FOK!kers zichzelf veel te serieus nemen. FOK! moet je zien als een extraatje ter ontspanning, die je in principe weg zou moeten kunnen laten als het niet nodig is of wanneer er geen plek is voor jouw vertoonde gedragingen.
Om dit dan ook even toe te lichten: de meeste KLB-ers beseffen dit helaas niet tot nauwelijks en blijven pogingen ondernemen om een nieuwe start te maken door kloons te creëren.
Ik ben echter geen Sherlock Holmes dus ik laat het speurwerk naar deze kloons dan ook even achterwegen, daarvoor schakel ik u door naar de briljante topics van Hoink581
quote:
Dat je soms een -bij nader inzien mislukte- poging doet in het maken van een pareltje... oké. Kan gebeuren, maar weet dan ook hoe het te redden en hoe het absoluut niet te redden (zoals duizenden nieuwe pogingen in vorm van stinkende topicdiarree).
Het komt er dan ook op neer dat je jezelf gewoon niet te serieus moet nemen in dingen als een FOK/KLB-user zijn met gigantisch topicaids. Erken gewoon een stukje stront te hebben uitgekakt. Klaar. Maar ga er dan godsamme niet gaan over lopen tranen. Levert allemaal waterschade op bij TRUE en dan hebben wij helemaal geen FOK meer!
Maar wat, beste zolderkamerautisten, gaan deze kutusers dan vervolgens doen?
Juist! Van die vervelende topics aanmaken over het niveau van KLB.
Waarom? Omdat ze de kop in worden gedrukt, dankzij hun uiterst lage kwaliteitsniveau die zij zelf durven te profileren als zijnde "qualiteits topique's!".
Als men nou eens geen topics aan zouden moeten maken met het " niveau van KLB" waardoor andere mensen weer topics aan zouden moeten maken over topics over het "niveau van KLB" (snapt u het nog?), dan was deze plek nou net een stukje mooier geweest.
Begrijp mij echter niet verkeerd, de verhouding tussen betere en minder topics hoort uiteraard bij de KLB en ik vind dit een prachtig onderdeel van heel FOK!, maar neem jezelf nou eens niet zo serieus!
Klacht: Een deel van de FOK!ers neemt zichzelf veel te serieus, terwijl het kenmerkende van de kwaliteitsusers is dat ze zichzelf met een korreltje zout durven te nemen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Zaktabak op 10-12-2013 22:25:40 ]
[b]Op
zondag 22 juni 2014 01:49 schreef
voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.