SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor jou tijd. Lang, lang geleden, (1,5 week) Hebben mensen op $43 gekocht (ik) waarna hij vervolgens crashte naar $25.quote:
Als ze zien dat de prijs nog stijgt doen ze gezellig mee. Maar als hij stilstaat of een beetje daalt ben ik bang dat ze gaan sellen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:36 schreef strbo het volgende:
Straks gaat China ontbijten, pakken ze de krant erbij, lezen de koers en gaat heel Bitcoinland losOf een groot verkoopfeest en we zijn weer terug bij af.
Geen probleem toch? Je had je orders al staan neem ik aan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:40 schreef Bo.S het volgende:
Grrrrrr ben ik heel de dag aan het wachten tot er iets gebeurt met de koers van de Bitcoin, gebeurt de hele dag nix, ga ik even op bezoek bij mn ouders, is de Bitcoin bezig naar de maan te gaan!
Dus verkopen voordat ze wakker zijn?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:36 schreef strbo het volgende:
Straks gaat China ontbijten, pakken ze de krant erbij, lezen de koers en gaat heel Bitcoinland losOf een groot verkoopfeest en we zijn weer terug bij af.
Nooit naar je ouders gaan dus.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:41 schreef µ het volgende:
[..]
Geen probleem toch? Je had je orders al staan neem ik aan?
Nee, had ik het maar gedaanquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:41 schreef µ het volgende:
[..]
Geen probleem toch? Je had je orders al staan neem ik aan?
Beartrap is nu. Gaan we nu naar de maan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:42 schreef Lollertrolle het volgende:
LTC verkocht op 35, verwacht een kleine bear trap en dan weer inkopen voordat to the moon verder gaat
Er is nog geen beartrap!quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:44 schreef richolio het volgende:
[..]
Beartrap is nu. Gaan we nu naar de maan?
De hoeveelheid coinsquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:46 schreef Spatieloos het volgende:
http://www.cryptocoincharts.info/v2/pair/ltc/usd/btc-e/today
Wat houdt Volume in?
Aantal verkochte coins in een periodequote:Op dinsdag 10 december 2013 21:46 schreef Spatieloos het volgende:
http://www.cryptocoincharts.info/v2/pair/ltc/usd/btc-e/today
Wat houdt Volume in?
Op 43 inkopenquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:30 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Voor jou tijd. Lang, lang geleden, (1,5 week) Hebben mensen op $43 gekocht (ik) waarna hij vervolgens crashte naar $25.![]()
En hij heeft nog steeds de 43 niet weer aangetikt:P
Ltc ook. Stijgt veel te snel. Wachten op de crash.quote:
Mooon ( Hoop ik)quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:49 schreef nickname89 het volgende:
nog verwachtingen voor quark deze nacht ?
Ik heb 4 weken geleden voor 2.8 gekocht en op 4.1 verkocht ofzo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:30 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Voor jou tijd. Lang, lang geleden, (1,5 week) Hebben mensen op $43 gekocht (ik) waarna hij vervolgens crashte naar $25.![]()
En hij heeft nog steeds de 43 niet weer aangetikt:P
Vanmiddag verkochtquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:51 schreef Toto69 het volgende:
Domste fout: Zeta verkopen 1.5 week geleden.
Staat nu echt hoog.
Dacht ik vorige week ook, dag later was ik omgerekend 250 euro 'armer'.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu is juist het moment dat je dat niet moet doen
Ik pak nu winst mee. Als ik zie dat ltc naar verhouding aan het stijgen is dan koop ik bij de eerst volgende dip en hold ik ze. Nu verkoop ik ze nog ff voorlopigquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:54 schreef lf2 het volgende:
Geef Nooit Op!
Ga nog niet uit ltc en btc of qrk
ik leer van mijn fouten..ik hou nu klein beetje langer vol
Nope. Hou het op mijn reguliere exchangesquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:15 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
nog aangemeld bij btc china?
hoe bedoel je ? kan je short gaan op btc-e ?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:13 schreef strbo het volgende:
Ik ben short gegaan op LTC om eventuele verliezen op te vangen
Wel met de Metatraderquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:17 schreef lf2 het volgende:
[..]
hoe bedoel je ? kan je short gaan op btc-e ?
Je doelt op auto buy ?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:18 schreef strbo het volgende:
[..]
Wel met de Metatrader![]()
Ga zo langzamerhand ook maar eens posities sluiten denk ik. Groei is er wel uit / daling inkomende.
Posities sluiten? Nee, gewoon 'verkopen' zeg maar. Bij Metatrader krijg je nooit fysieke (je snapt het wel) bitcoins, maar koop je posities. Iets andere terminologie, feitelijk hetzelfde.quote:
Stukje lokale software, veelal gebruikt om op forex (valuta) te handelen. Gewoon koop/verkoop maar met uitgebreide chart- en indicatorenopties, inclusief de mogelijkheid om short te gaan, stop/loss in te stellen etc. BTC-e ondersteund dit sinds een maand ofzo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:21 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Wat is die metatrader precies ?
Bedankt voor de infoquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:23 schreef strbo het volgende:
Stukje lokale software, veelal gebruikt om op forex (valuta) te handelen. Gewoon koop/verkoop maar met uitgebreide chart- en indicatorenopties, inclusief de mogelijkheid om short te gaan, stop/loss in te stellen etc. BTC-e ondersteund dit sinds een maand ofzo.
Dat noemt men arbitrage. Hoeveel is dat nu ?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:32 schreef robin007bond het volgende:
Gratis geld:
1)CENT/Pennies kopen van je LTC op cryptsy
2)Transferren naar bter.com
3)Cents/Pennies daar verkopen
Profit!
ik heb er nog 20 miljoen, hoeveel krijg ik er daar voor lolquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:32 schreef robin007bond het volgende:
Gratis geld:
1)CENT/Pennies kopen van je LTC op cryptsy
2)Transferren naar bter.com
3)Cents/Pennies daar verkopen
Profit!
Klopt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat noemt men arbitrage. Hoeveel is dat nu ?
Je kunt beter nog even wachten op de weekenddip voordat je koopt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:31 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
BitCoin-noob hier, klopt het dat het nu een goed moment is om Bitcoins te kopen vanwege de promotie op de Chinese markt?
Thanksquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:34 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je kunt beter nog even wachten op de weekenddip voordat je koopt.
Oké niet verkeerd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt.
Maar dit is extreem.
1 Penny/Cent is op Cryptsy: 0.00000001
Op BT'er: 0.00000017
kan je beter je quarks op ebay verkopen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt.
Maar dit is extreem.
Ja en ermee blijven zitten als niemand ze koopt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt.
Maar dit is extreem.
CENT deposit is disabled 因当前的CENT钱包设计无法处理1000000000以上的钱包内转账操作,影响我们为用户充值CENT,我们将尽快解决,感谢您谅解和支持。quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt.
Maar dit is extreem.
Daar ben ik dus ook bang voor en dat is het enige wat me nu tegenhoudt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja en ermee blijven zitten als niemand ze koopt.
Oh, maar je kunt het desondanks nog wel inruilen voor LTC?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:38 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
CENT deposit is disabled 因当前的CENT钱包设计无法处理1000000000以上的钱包内转账操作,影响我们为用户充值CENT,我们将尽快解决,感谢您谅解和支持。
Ik zag dat hij op 200% was en dacht hij wordt zo gedumptquote:
ik krijg geen CENT naar mijn bter account gestort,quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, maar je kunt het desondanks nog wel inruilen voor LTC?
Je hebt helemaal gelijk. Ik krijg hetzelfde.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:40 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik krijg geen CENT naar mijn bter account gestort,
voor de rest weet ik het niet
Ja das logisch, maar denk dat de kans nu groot is dat je al te laat bentquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:39 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ik zag dat hij op 200% was en dacht hij wordt zo gedumptals we 1 btc erin hadden gedropt
ALLLLLLLLLLLLLS
ik stond al klaar met mijn CENTquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Ik krijg hetzelfde.
Jammer, dit was echt dé manier om even flink te verdienen.
Balen! Dat zou flink cashen wezen mits ze werden verkocht.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:42 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik stond al klaar met mijn CENT
die is lekker bezig jaquote:
nu alweer ja? vrijdag is de dag om te dumpenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:48 schreef knep het volgende:
Ik ga LTC weer vaarwel zwaaien. Die sell walls vergallen het behoorlijk voor mij
.
En dan weer kopen en een week later weer dumpenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:48 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nu alweer ja? vrijdag is de dag om te dumpen
ben benieuwd hoelang we dat geintje kunnen volhoudenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:49 schreef richolio het volgende:
[..]
En dan weer kopen en een week later weer dumpen
Paar maandjes hoop ik nog wel..quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:49 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ben benieuwd hoelang we dat geintje kunnen volhouden
Ja, sinds hij in de 30 kwam heb ik eigenlijk meteen mijn sell weg gehaald. Ik dacht achja boeiend; gewoon holden en voor de dip er uit. Wat voegt het toe om na de dip meteen er uit te gaanquote:
CENT.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:50 schreef doo. het volgende:
Wat wordt de nieuwe altcoin jongens. Whatttttttt?
doocoinquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:50 schreef doo. het volgende:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:51 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja, sinds hij in de 30 kwam heb ik eigenlijk meteen mijn sell weg gehaald. Ik dacht achja boeiend; gewoon holden en voor de dip er uit. Wat voegt het toe om na de dip meteen er uit te gaan
Ik heb er nog vijfenzeventig miljoen van liggenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
CENT.
Hij staat echt op het laagste van het laagste dus er kan haast niets misgaan tenzij het van exchanges wordt verwijderd.
Ja dat gaat niks worden. Niemand gaat daar nu 5000 ltc in pompen, daarna gaat die pas naar de .0000002quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
CENT.
Hij staat echt op het laagste van het laagste dus er kan haast niets misgaan tenzij het van exchanges wordt verwijderd.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:54 schreef strbo het volgende:
[..]
Ik heb er nog vijfenzeventig miljoen van liggen
Ik ga een bitcointje eraan spendenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:44 schreef doo. het volgende:
Voor 15eu sxc gekocht. You, never, know haha.
werkt niet echt lekker op cryptsy heh.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ga een bitcointje eraan spendenwe zien het wel.
Bter heeft geen werkende BTC/CENT maar wel LTC/CENT. De pest is dat CENT deposits niet werken op Bter anders had ik al lang honderdmiljoenmiljard van die dingen ingekocht op Cryptsy en verkocht op Bter.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:45 schreef robin007bond het volgende:
Mocht de optie voor CENT opengaan op bter.com, dan doe ik dat echt gelijk.
Heb vandaag een beetje zitten kijken of mijn open orders al vervuld waren maar dat ging best snel eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:00 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Cryptsy nog steeds bagger? Die hadden toch nieuwe servers enzo? k heb tot nu toe echt geen enkel probleem gehad op bter.com
Dus Cryptsy yay?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Heb vandaag een beetje zitten kijken of mijn open orders al vervuld waren maar dat ging best snel eigenlijk.![]()
Als ze die orders nou eens normaal uitvoeren vind ik het al prima, een beetje trage site maakt mij dan niet uit.quote:
SXCquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:50 schreef doo. het volgende:
Craptsy is aids van het internet. Veel plezier met geld kwijt raken daar.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:11 schreef Trigalti het volgende:
Crypsty is wel erg sloom met ontvangen van transacties he?
jaquote:
Wat raad je aan dan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:12 schreef lf2 het volgende:
[..]
Craptsy is aids van het internet. Veel plezier met geld kwijt raken daar.
Bter.com werkt ietsje beter...je wilt die altcoins dus dat raad ik je dan maar aan...voor btc en ltc...btc-e/bitstamp etcquote:
doe dat nu niet..quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:20 schreef knep het volgende:
[..]
De markt is ietwat lam, vannacht maar in fiat denk ik.
quote:Manela: You never see someone speaking Danish, German, French or Russian in this chat. When its a foreign language its always the Dutch. Most rude people indaworld
Kunnen we er niet voor zorgen dat er een Nederlandstalige chat komt op btc-e?quote:
bitfinexquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:22 schreef snoek1 het volgende:
ik ben weg bij Cryptsy en nu ook bij bitfinex
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:25 schreef knep het volgende:
We zitten hier toch al op trollbox 2.0 ?
ehm wel dusquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:27 schreef ulq het volgende:
Heb eigenlijk de neiging om zo snel mogelijk te stoppen met deze onzin nu ik zie dat ik verdomme vanochtend gewoon een coin had moeten kopen met de naam 'SexCoin'
Zo gaat niemand deze hele bedoening toch serieus nemen?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:27 schreef ulq het volgende:
Heb eigenlijk de neiging om zo snel mogelijk te stoppen met deze onzin nu ik zie dat ik verdomme vanochtend gewoon een coin had moeten kopen met de naam 'SexCoin'
Is dat die trading software (check ur spam) , waar je gouden bergen belooft worden en als je de software test, je ontdekt, dat je stervensveel commisie betaald en een testaccount je dat al kan vertellen. Gratis Trading Symposiums etc...quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:21 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Wat is die metatrader precies ?
quote:First of all I would like to say that cryptsy is the best choice, of all the worst choises available in crypto-exchanges-site, so cheers to that.
However, how on earth is good trading possible, if the site is slower than a line of old women waiting for a new hip? Seriously, is your server made in the Stone Age?
Deposits that are lost for days, higher buy-orders than sell orders? (See attachment)
People are trading with serious money on this exchange site, why aren't you willing to invest in a good server? Sometimes the trades are going so fast that every second is critical. So please, do something. It annoys me a lot.
Bij die vriend van me loopt echt alles prima.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:29 schreef doo. het volgende:
Christus te paard, maar weer een ticket aangemaakt bij cryptsy. Kneuzen zijn het daar. ben het echt een beetje zat daar. miiii gado
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:29 schreef doo. het volgende:
Christus te paard, maar weer een ticket aangemaakt bij cryptsy. Kneuzen zijn het daar. ben het echt een beetje zat daar. miiii gado
Denk niet dat ze deze ticket van me serieus nemen trouwens haha.
[..]
quote:
Maar ik toch ongelofelijk ziek dat je binnen minder dan een dagje je vermogen met 1000% had kunnen verhogenquote:
Nope. Iedereen weet dat het alleen maar een pump en dump kan zijn. Je moet het eigenlijk wel weten wil je er iets mee doen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:35 schreef ulq het volgende:
[..]
[..]
Maar ik toch ongelofelijk ziek dat je binnen minder dan een dagje je vermogen met 1000% had kunnen verhogenMet een 'munteenheid' die SexCoin heet
Hebben FOK!'ers hier vanochtend SXC gekocht?
Die coin is gemaakt om "adult content" anoniem te kopen, dus zo gek is het nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:27 schreef ulq het volgende:
Lekker anoniem dan... als je ze sexcoins noemtquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:38 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Die coin is gemaakt om "adult content" anoniem te kopen, dus zo gek is het niet
Ze richten zich vooral om sites die die spullen dus verkopen, vandaar de naam.
Klopt ook weerquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:39 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Lekker anoniem dan... als je ze sexcoins noemt![]()
"brb even wat sexcoins kopen" "waar heb je ze voor nodig schat?"
Vindt het erg vervelend maar ik hoop dat litecoin juist het tegenovergestelde doet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:35 schreef Nattekat het volgende:
Sta weer eens op verlies... sell order @36,5 en hopen dat het vannacht weer de goede kant op gaat
Ja ik denk dat ik me iets meer moet gaan verdiepen in het 'scouten' van nieuwe of opkomende ALT-coins. Daar kan je verdomme een partij rijk mee worden. Gister had ik precies hetzelfde 'shit, had ik die nou maar ff gekocht' met QRKquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:38 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Nope. Iedereen weet dat het alleen maar een pump en dump kan zijn. Je moet het eigenlijk wel weten wil je er iets mee doen.
Aha ok. Ja dan is het iets minder vreemdquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:38 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Die coin is gemaakt om "adult content" anoniem te kopen, dus zo gek is het niet
Ze richten zich vooral om sites die die spullen dus verkopen, vandaar de naam.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:39 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Lekker anoniem dan... als je ze sexcoins noemt![]()
"brb even wat sexcoins kopen" "waar heb je ze voor nodig schat?"
Je kan Chinees?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:42 schreef Leafeon672 het volgende:
Het niveau op de Chinese chat ligt echt 10 keer hoger dan op de Engelse
quote:God Almighty. If i remember correct this is a exchange website... let me see...
Exchange:
To give something in return for something received; make an exchange.
The problem is, we cant exchange... you cant buy or sell :S.
What is the need for a exchange site where you cant exchange ?
We got allot of times that you are changing the server...with what did you change it ?
It's as slow as an old woman in a wheelchair with flat tires that goes up the mountain against the wind. Its so slow.
Please people are losing real money here, do you see it as a joke ?
I see allot of peope are having the same complaints but nothing is done about it.
Heeft China ook een trollbox?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:42 schreef Leafeon672 het volgende:
Het niveau op de Chinese chat ligt echt 10 keer hoger dan op de Engelse
Nee, maar als je Google vertaler gebruikt zie je geen getroll voorbijkomen, maar commentaar waar je misschien nog iets kunt hebben.quote:
bitcoin verplaatst ? gisteren 2 uur ongeveer. vandaag God Mag Wetenquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:44 schreef Scorpie het volgende:
Hoe lang blijft cryptsy.com deposits op pending staan eigenlijk
Ook met die alt coins naar BTC via btc-e heb ik ontdekt. Als je in fiat zit en je wil BTC kopen kan je beter eerst PPC kopen met je USD's en dan met je PPC's BTC's kopen. Scheelt toch zo'n 10% atm.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:43 schreef Scorpie het volgende:
Flinke arbitrage mogelijkheid op cryptsy voor LTC/BTC in combi met btc-e.
Lekker dan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:45 schreef lf2 het volgende:
[..]
bitcoin verplaatst ? gisteren 2 uur ongeveer. vandaag God Mag Weten
Je bedoelt op btc-e only?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:45 schreef ulq het volgende:
[..]
Ook met die alt coins naar BTC via btc-e heb ik ontdekt. Als je in fiat zit en je wil BTC kopen kan je beter eerst PPC kopen met je USD's en dan met je PPC's BTC's kopen. Scheelt toch zo'n 10% atm.
5.2$ -> 1ppc 1ppc -> 0.00541 btc 0.00541 btc -> 5.17 $quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:45 schreef ulq het volgende:
[..]
Ook met die alt coins naar BTC via btc-e heb ik ontdekt. Als je in fiat zit en je wil BTC kopen kan je beter eerst PPC kopen met je USD's en dan met je PPC's BTC's kopen. Scheelt toch zo'n 10% atm.
Hmm heb hem nu nog een keer uitgerekend. Nu is het idd niet veel. Had het vanmiddag berekend en toen was het een stuk meerquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:48 schreef Solidberg het volgende:
Momenteel is dat maar 6$ , dan lijkt me niet genoeg aangezien je ook nog fees moet betalen
Jep. Maar hij blijkt nu atm niet zo ontzettend winstgevend te zijn. Maar dat verschilt erg per moment. Altijd ff een optie om eerst te checken als je van BTC naar USD gaat of andersom of je het niet beter indirect via alt's kan doen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je doet die roundtrip op btc-e en niet via andere exchanges?
Ja klopt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:55 schreef ulq het volgende:
[..]
Jep. Maar hij blijkt nu atm niet zo ontzettend winstgevend te zijn. Maar dat verschilt erg per moment. Altijd ff een optie om eerst te checken als je van BTC naar USD gaat of andersom of je het niet beter indirect via alt's kan doen.
Als ik jou was zou ik mensen op FOK! niet zo snel vertrouwen als het gaat om het kopen en verkopen van o.a. ltc en btc.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:03 schreef Jenaamissjaak het volgende:
Iemand met een raborekening hier die 0.95 LTC wilt kopen tegen het markttarief enzo? Dm maar, ik ben over 20mins weer aanwezig.
quote:Op woensdag 11 december 2013 00:03 schreef Jenaamissjaak het volgende:
Iemand met een raborekening hier die 0.95 LTC wilt kopen tegen het markttarief enzo? Dm maar, ik ben over 20mins weer aanwezig.
Gelieve hier niet te traden.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:05 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik mensen op FOK! niet zo snel vertrouwen als het gaat om het kopen en verkopen van o.a. ltc en btc.
quote:Op woensdag 11 december 2013 00:24 schreef Duuc-nl het volgende:
Voor de lol een buy-order van 800 voor vannacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teveel risico, stap morgenmiddag wel weer in.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:50 schreef ABombali het volgende:
Het is nooit te laat om in te stappen
Bij 1040quote:Op woensdag 11 december 2013 00:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Teveel risico, stap morgenmiddag wel weer in.
Dan gaat bitcoin morgenavond helemaal naar de maan dus dan durf ik wel in te stappen op 1040 ja.quote:
Bij 1100?quote:Op woensdag 11 december 2013 00:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Teveel risico, stap morgenmiddag wel weer in.
pm gebruiken?quote:Op woensdag 11 december 2013 01:00 schreef Jenaamissjaak het volgende:
Dus omdat een kerel de boel bezeek mag ik hier niet via een poster die ik vertrouw mijn ltc van 25 euro verkopen?:C Wat een ellende.
Daarom heet het trollboxquote:Op woensdag 11 december 2013 01:14 schreef Beunhazer het volgende:
Die trollboxHet maakt echt niet uit op welk moment je daar wat leest, het is constant totaaaaale paniek over elke kleine fluctuatie
Dat zijn de leuke momentjes inderdaad.quote:Op woensdag 11 december 2013 01:33 schreef roislecxe het volgende:
Hopelijk schiet ie even snel door naar 1000vanaf daar is het prachtig punt om een keer of 6 laag in te kopen en op 999 weer weg te doen
Beetje jammer dat het misschien nog wel 3 uur duurt...quote:Op woensdag 11 december 2013 01:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat zijn de leuke momentjes inderdaad.
Ik zag mijne laatst ook voor het eerstquote:Op woensdag 11 december 2013 01:39 schreef tralalala het volgende:
Geinig om je order op bitcomwisdom te zien staan.
Heb ik ook een tijdje gedacht, maar zo bar weinig verstand ervan dat het me niet echt verstandig lijkt...quote:Op woensdag 11 december 2013 01:51 schreef Beunhazer het volgende:
Zit er echt aan te denken om een mining rig (voor LTC te kopen), niet zozeer om er 'rijk' mee te worden, want het duurt alsnog wel een maand of 2/3 voor je je investering eruit hebt bij de huidige koers maar gewoon omdat ik wil bijdragen aan dit geniale concept.
Punt is alleen dat ik geen kloot verstand heb van hardware.. pre-fab rig kopen dan maar?
Nja het is in principe geen rocket science meer wanneer je de rig plug and play koopt. Dan hoef je je alleen nog maar zorgen te maken over het softwarematige deel.quote:Op woensdag 11 december 2013 01:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heb ik ook een tijdje gedacht, maar zo bar weinig verstand ervan dat het me niet echt verstandig lijkt...
Zonder speciaal dingen te kopen, maar met enkel een pc lukt het niet volgens mij hequote:Op woensdag 11 december 2013 01:55 schreef Beunhazer het volgende:
[..]
Nja het is in principe geen rocket science meer wanneer je de rig plug and play koopt. Dan hoef je je alleen nog maar zorgen te maken over het softwarematige deel.
Mja arme student he.. ik kan niet zomaar 1k uitgeven
Gewoon maximaal lenen dan toch? #YOLO en als je straks miljonair bent kun je alles makkelijk terugbetalenquote:Op woensdag 11 december 2013 01:55 schreef Beunhazer het volgende:
[..]
Nja het is in principe geen rocket science meer wanneer je de rig plug and play koopt. Dan hoef je je alleen nog maar zorgen te maken over het softwarematige deel.
Mja arme student he.. ik kan niet zomaar 1k uitgeven
quote:
quote:
Dan zit je al best een tijdje vastquote:Op woensdag 11 december 2013 03:05 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik wil zo graag dat ltc naar $40 gaat hè. Maak ik tenminste nog een beetje winst, na ze op $39 ingekocht te hebben
.
Het ergste was nog dat toen ze $48 waren geworden, ik in de trein zat, terwijl ik ze een of twee dagen daarvoor had gekochtquote:Op woensdag 11 december 2013 03:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dan zit je al best een tijdje vast
Ik kocht toen na die 48 in op 43... Beetje stom om er met al m'n geld in te gaan om 'even snel een paar puntjes stijging winst te maken'.quote:Op woensdag 11 december 2013 03:15 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Het ergste was nog dat toen ze $48 waren geworden, ik in de trein zat, terwijl ik ze een of twee dagen daarvoor had gekocht.
Je staat niet alleen in dezenquote:Op woensdag 11 december 2013 03:47 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom heb ik dit altijd. 10 sec na ik m'n order zet
Iddquote:Op woensdag 11 december 2013 04:15 schreef Leafeon672 het volgende:
Zo gaan we echt nooit die $40 halen.
quote:SELL LTC the end is near!
Een belangrijk argument pro BTC is dat er geen centralisatie is. Dat is hier absoluut niet het geval toch?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:22 schreef Robuustheid het volgende:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=360255.0
Interessant.
Heb van 5 tot 7 gelegen, maar als t niet wil, wil t nietquote:Op woensdag 11 december 2013 07:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom? Zoveel interessants gebeurt er niet.
Is die al kapot nu, die bubble?quote:Op woensdag 11 december 2013 07:48 schreef ABombali het volgende:
Sexcoin gisteren voor 0.00003 verkocht, ging naar 0.0009 ofzo vannacht![]()
![]()
Ik had ongeveer 100k
Pump&dump coin net zoals QRK dus.quote:Op woensdag 11 december 2013 07:53 schreef ABombali het volgende:
[..]
Ja best wel, daalt nu hard. Was ook echt niet normaal, er was geen reden voor zo een stijging
Uiteindelijk gaan veel mensen geld verliezen aan deze scamcoins, en het gaat nu echt te snel met alles, er moet wel een grote crash komen binnenkortquote:Op woensdag 11 december 2013 07:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Pump&dump coin net zoals QRK dus.
quote:Status: 34541 bevestigingen
Date: 28-11-2013 19:37
To: S3qjvjPX8xnQYn4vv3i3UCrjbKiAFaxan3
Debit: -556359.00 SXC
Transaction fee: -0.006 SXC
Net amount: -556359.006 SXC
Transaction ID: 4008408d656d1c647dda2fe9460853d57cb2f74d666bc05ab5bf28a58bc19fab
Jij hebt ook werkelijk iedere obscure altcoin gehad hequote:Op woensdag 11 december 2013 08:05 schreef MaGNeT het volgende:
Best jammer dat ik vorige maand die 500,000 SXC weggedaan heb voor een paar lullige LTC.
Was nu 70 BTC waard geweest
[..]
Idd... Dit was wel een leuke maar toen BTC zo omhoog schoot, daalde het zover dat ik ze maar heb gedumpt...quote:Op woensdag 11 december 2013 08:07 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Jij hebt ook werkelijk iedere obscure altcoin gehad he
70btc is nu waarschijnlijk gewoon wisselgeld voor jouquote:Op woensdag 11 december 2013 08:05 schreef MaGNeT het volgende:
Best jammer dat ik vorige maand die 500,000 SXC weggedaan heb voor een paar lullige LTC.
Was nu 70 BTC waard geweest
[..]
Nou, nee...quote:Op woensdag 11 december 2013 08:09 schreef ABombali het volgende:
[..]
70btc is nu waarschijnlijk gewoon wisselgeld voor jou
Alleen de coins die niet op een exchange staan, rest is bijna weg.quote:Op woensdag 11 december 2013 08:12 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Heb je nog steeds grote voorraden altcoins, of is alles nu wel bijna weg?
Ook nog wakkerquote:Op woensdag 11 december 2013 08:14 schreef Leafeon672 het volgende:
Gvd wat is ltc toch een kutcoinTik die $40 nou eens aan, dan ben ik er vanaf
.
Hoewel MtGox niet zo'n belangrijke exchange meer is als eerst, verwacht ik nog wel dat LTC op MtGox komt. Daarom hou ik er een leuk aantal. Geduld...quote:Op woensdag 11 december 2013 08:14 schreef Leafeon672 het volgende:
Gvd wat is ltc toch een kutcoinTik die $40 nou eens aan, dan ben ik er vanaf
.
Heb nog wel wat kunnen studeren, dus ben nog productief geweestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |