Ja vcolgende weekquote:
Ik merk dat ik het veel makkelijker vind als ik bepaalde dingen gewoon niet meer eet. Gewoon geen brood/snoep/koek eten is veel makkelijker dan soms wel en soms niet. De eerste week vond ik drama, nu in de 2e - 3e week gaat het prima, maar ik weet haast wel zeker dat er weer een moment gaat komen dat ik het zat ben.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:35 schreef Mini. het volgende:
Goed dat het gezond eten toch zijn vruchten af begint te werpen, Tink!
Dat 's avonds meer energie zou ik ook goed kunnen gebruiken.Ik probeer ook wel weer wat gezonder te eten dan anders (vooral meer groente en minder rotzooi), en wat meer te bewegen, maar niet zo rigoureus als jij. Ik vrees alleen dat ik er niet consequent genoeg in ben om ook het verschil te merken.
Wooohooooooooo wat geweldig!!!!! Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:22 schreef An24 het volgende:
Binnenval ego post:
Ben geslaagd! Met een 9![]()
/ egopost
Dank! Ben niet de enige zo te zien. Je komt vanzelf de juiste baan tegenquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:33 schreef the85mc het volgende:
Mooi zo Tink! Misschien is het juist stimulans om door te zetten
En lekker bezig An!
Had vandaag gesprek waar ik niet heel veel van verwachtte, werd positief verrast, best goed gevoel over. En morgen gesprek waar ik echt naar uitkijkzou er graag werken, dus ben benieuwd!
Kan ik me voorstellen met een 9, dat je niet kunt slapen. Ga je nu ook ander werk doen?quote:Op woensdag 11 december 2013 09:21 schreef An24 het volgende:
Dank!
Ik heb van de adrenaline maar vier uur geslapenGelukkig mag ik van de baas op eigen tempo thuis werken. Eens kijken of ik er wat uit krijg
Jaaaquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja vcolgende week
Jij vind schaatsen echt heel erg leuk he? Word enthousiast als ik je er over hoor
Nou, ik heb inderdaad de hele nacht zitten spoken over wat ik met de mastertitel allemaal zou kunnen doen. Voorlopig blijf ik als nevenactiviteit lekker pionieren, ook bij mijn eigen werkgever. Ik heb er ook stiekem over gedacht om ooit nog eens te willen promoveren door de methode te koppelen aan de The Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders. Maar voorlopig ga ik gewoon even genieten en relaxenquote:Op woensdag 11 december 2013 09:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen met een 9, dat je niet kunt slapen. Ga je nu ook ander werk doen?
Misschien zou ik toch ook eens een tijdje geen brood moeten eten, maar daar wil ik nog niet echt aan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik merk dat ik het veel makkelijker vind als ik bepaalde dingen gewoon niet meer eet. Gewoon geen brood/snoep/koek eten is veel makkelijker dan soms wel en soms niet. De eerste week vond ik drama, nu in de 2e - 3e week gaat het prima, maar ik weet haast wel zeker dat er weer een moment gaat komen dat ik het zat ben.
Waar zijn je vetten? Waarom eet je ontbijtkoek? Waarom eet je te weinig? Gevolg is dit:quote:Op woensdag 11 december 2013 12:04 schreef ClaudeFiolle het volgende:
Woensdag
• O ---> magere yoghurt met muesli en een glas water
• T ---> 1 banaan, 100 gr. rozijnen, 200 gr. ontbijt koek
• L ---> 1 sinaasappel, 1 ei, 2 beschuiten of geroosterde boterham (kip of kalkoen filet)
• D ---> 100 gr rijst, 100 gr kipfilet en 200 gr groente
• S ---> het is vandaag legsday!:Y
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op woensdag 11 december 2013 13:20 schreef loveli het volgende:
Slankie kledingadvies please.. Soort formele herdenkingsbijeenkomst. Mijn 3 opties: little black dress (klassiek, maar aan de korte kant), grijze jurk (op de knie) of felblauw (op de knie)? Plan A was blauw, maar ik neig inmiddels naar grijs, want niet te kort en niet te opvallend.
Ben vermoedelijk jongste vrouw in het gezelschapBlauw is wel echt heel mooi. Als je de rest rustig/chique houdt? Dus met zwarte schoenen etc. geen glitter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die grijze.. Wel mooi maar een beetje licht?Worry is a misuse of imagination
quote:Op woensdag 11 december 2013 13:20 schreef loveli het volgende:
Slankie kledingadvies please.. Soort formele herdenkingsbijeenkomst. Mijn 3 opties: little black dress (klassiek, maar aan de korte kant), grijze jurk (op de knie) of felblauw (op de knie)? Plan A was blauw, maar ik neig inmiddels naar grijs, want niet te kort en niet te opvallend.
Ben vermoedelijk jongste vrouw in het gezelschapZe zijn mooi! Ik denk dat je op je intuitie moet af gaan en voor grijs moet kiezen. Persoonlijk heb ik ook het meeste met blauw, maar ik zou me in zo'n situatie wat ongemakkelijk voelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo te laat? Was de andere helft al weg?quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoezo te laat? Was de andere helft al weg?
Beschaafd lijstje Uniekquote:Op woensdag 11 december 2013 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:
O Boterham gebakken ei met ham en kaas
T's beschuit kaas, paar dropjes, paar druiven, beker melk, cappucino, stroopwafel
L salade met blikje tonijn en dressing, boterham pindakaas
T's mandarijn, appel, wat ananas, blokje choco
B Ramen binnen en buiten wassen, 3 km wandelen
D gekookte wortels, gekookte bloemkool, aardappelpuree, gebakken kabeljauw
T bananenkwark, vla en bruine suiker
Weet je nu wel wat je over wilde brengen? Misschien morgenochtend even bellen en gewoon aangeven dat je het gevoel had dat je jezelf niet goed hebt kunnen laten zien (o.i.d.) en het verder toelichten in je telefoongesprek?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:59 schreef the85mc het volgende:
pff het gesprek van vandaag ging echt slecht.. Echt klote man, net waar ik graag zou werken gaat t niet soepel..Ik merkte het al onder het gesprek, maar kon haar niet overtuigen.
Ik had t gevoel dat we elkaar verkeerd begrepen, dat had ik ook aangegeven tijdens het gesprek.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Weet je nu wel wat je over wilde brengen? Misschien morgenochtend even bellen en gewoon aangeven dat je het gevoel had dat je jezelf niet goed hebt kunnen laten zien (o.i.d.) en het verder toelichten in je telefoongesprek?
Sowieso balen, dat wel.
De beste manier van overtuigen is met iemand mee te praten en dan om te buigen. Iemand van een tegendeel overtuigen wekt weerstand op.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:01 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik had t gevoel dat we elkaar verkeerd begrepen, dat had ik ook aangegeven tijdens het gesprek.
Zij interpreteerde een karakter eigenschap zo dat het niet matchte bij de functie. Ik zag dat anders en heb dat geprobeerd te verduidelijken, maar dat is niet gelukt blijkbaar. Dat zei ze na afloop aan de telefoon ook dat ik haar niet overtuigde. Dus als je eenmaal in een bepaald hokje valt is het verrekte moeilijk om dat beeld te veranderen. Weer wat geleerd. Maar balen blijft het wel.
Op naar de volgende dan maar.. Maandag nieuwe ronde, nieuwe kansen. Toch nog beter voorbereiden en ook minder spontaan/direct reageren, beter nadenken voor ik er wat uit flap. Al is dat niet zo mijn stijl.
Da's mooi shit. Wel raar dat je gelijk niet meer geschikt bent voor een baan als je een bepaalde eigenschap hebt (of niet).quote:Op woensdag 11 december 2013 19:01 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik had t gevoel dat we elkaar verkeerd begrepen, dat had ik ook aangegeven tijdens het gesprek.
Zij interpreteerde een karakter eigenschap zo dat het niet matchte bij de functie. Ik zag dat anders en heb dat geprobeerd te verduidelijken, maar dat is niet gelukt blijkbaar. Dat zei ze na afloop aan de telefoon ook dat ik haar niet overtuigde. Dus als je eenmaal in een bepaald hokje valt is het verrekte moeilijk om dat beeld te veranderen. Weer wat geleerd. Maar balen blijft het wel.
Op naar de volgende dan maar.. Maandag nieuwe ronde, nieuwe kansen. Toch nog beter voorbereiden en ook minder spontaan/direct reageren, beter nadenken voor ik er wat uit flap. Al is dat niet zo mijn stijl.
Inderdaad. Helaas heb je soms dat het niet zo gaat als je wil. En ook als je denkt dat het lekker liep, kan het zijn dat 'er geen click' wasquote:Op woensdag 11 december 2013 19:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Da's mooi shit. Wel raar dat je gelijk niet meer geschikt bent voor een baan als je een bepaalde eigenschap hebt (of niet).
Maar als er niets meer aan te doen valt: vanavond even balen en morgen weer focussen op nieuwe dingen!
Ja, zo heb ik op mijn 20e een gesprek gehad met een recruiter die echt zo stellig zat te beweren dat ik wat anders moest gaan doen dan ik nu deed, terwijl ik dat gewoon heel graag deed. Ik had naderhand echt zoiets van, wie ben jij en waarom bemoei je je met mijn leven.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Inderdaad. Helaas heb je soms dat het niet zo gaat als je wil. En ook als je denkt dat het lekker liep, kan het zijn dat 'er geen click' was
Dit is een sport dieet. Ontbijtkoek omdat het lekker en best goed is!quote:Op woensdag 11 december 2013 13:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Waar zijn je vetten? Waarom eet je ontbijtkoek? Waarom eet je te weinig? Gevolg is dit:
LIF / Vreetbuien
Dan is het nog steeds (of juist) te weinig! En ontbijtkoek is een verzameling glucose, inderdaad lekker, maar net zo gezond alsquote:Op woensdag 11 december 2013 20:02 schreef ClaudeFiolle het volgende:
[..]
Dit is een sport dieet. Ontbijtkoek omdat het lekker en best goed is!
Voel me niet zo goed, niet te veel eten. Mn lijsjte voor morgen is beter. zal hem zo postenquote:Op woensdag 11 december 2013 20:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds (of juist) te weinig!
Dat is het hem nu juist: praten is niet meer nodig. Je gezicht vertelt me allesquote:Op woensdag 11 december 2013 22:00 schreef V1z0R het volgende:
An! een 9!
Nu durf ik helemaal niet meer met je te pratenminder, Mc...
Misschien toch een idee om de lat iets lager te leggen? Even inwerken in de praktijk en dan pas schieten voor een positie waar je op hoopt? Technici worden gevraagd en de lui die het moeten verkopen komen wel bovendrijven (zie een Aurum of een Tink) dus die kun je niet snel de baas zijn.
Yikesquote:Op woensdag 11 december 2013 22:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat is het hem nu juist: praten is niet meer nodig. Je gezicht vertelt me alles![]()
En dank
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:25 schreef V1z0R het volgende:
Promoveren op dat punt is Marijke van Helwegen kunnen analyseren?
Mijn conclusie zou zijn: je trilt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |