Dat doe ik ook! Heb een eetschema en eet 5 x per dag uitgemeten porties gezond eten.quote:Op maandag 9 december 2013 17:40 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
1. Ruggegraat kweken.
2. Voldoende gezond eten tot je nemen zodat je later simpelweg geen trek krijgt.
Blijft optie 1 over.quote:Op maandag 9 december 2013 17:42 schreef ClaudeFiolle het volgende:
[..]
Dat doe ik ook! Heb een eetschema en eet 5 x per dag uitgemeten porties gezond eten.
Ik heb dit ook niet iedere dag, maar zo een keer in de maand.. Een weekje dat het zo gaat
Eén week per maand? Dat ligt dan aan je hormonen ...quote:Op maandag 9 december 2013 17:42 schreef ClaudeFiolle het volgende:
[..]
Dat doe ik ook! Heb een eetschema en eet 5 x per dag uitgemeten porties gezond eten.
Ik heb dit ook niet iedere dag, maar zo een keer in de maand.. Een weekje dat het zo gaat
Jij kent alle prijzen uit je hoofd?quote:Op maandag 9 december 2013 17:46 schreef maily het volgende:
Met een volle maag en afgepast geld boodschappen gaan doen.
Dit is ook een goeie inderdaad. Ik krijg altijd trek als ik langs alle lekkere dingen loop.quote:Op maandag 9 december 2013 17:46 schreef maily het volgende:
Met een volle maag en afgepast geld boodschappen gaan doen.
Hmm. Geldt dat ook als je een spiraaltje hebt? Mirena spiraaltje heb ikquote:Op maandag 9 december 2013 17:48 schreef maily het volgende:
[..]
Eén week per maand? Dat ligt dan aan je hormonen ...
Nee, maar je kunt ongeveer uitrekenen wat je gaat kopen en hoe duur het is.quote:Op maandag 9 december 2013 17:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij kent alle prijzen uit je hoofd?
En toen was datgene wat je ging kopen in de aanbieding...quote:Op maandag 9 december 2013 17:49 schreef maily het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt ongeveer uitrekenen wat je gaat kopen en hoe duur het is.
Zit je er 2 euro naast kun je 2 zakken chips meenemen.quote:Op maandag 9 december 2013 17:49 schreef maily het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt ongeveer uitrekenen wat je gaat kopen en hoe duur het is.
quote:Op maandag 9 december 2013 17:52 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En toen was datgene wat je ging kopen in de aanbieding...
Oké andere optie: je gaat na het eten zonder geld naar de supermarkt om te kijken wat je nodig hebt, en rekent het uit, en gaat daarna met gepast geld terug.quote:Op maandag 9 december 2013 17:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Zit je er 2 euro naast kun je 2 zakken chips meenemen.
Hoeveel tijd denk je dat ik heb???quote:Op maandag 9 december 2013 17:59 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Oké andere optie: je gaat na het eten zonder geld naar de supermarkt om te kijken wat je nodig hebt, en rekent het uit, en gaat daarna met gepast geld terug.
Jij bent echt van de praktische oplossingen zie ik al wel.quote:Op maandag 9 december 2013 17:59 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Oké andere optie: je gaat na het eten zonder geld naar de supermarkt om te kijken wat je nodig hebt, en rekent het uit, en gaat daarna met gepast geld terug.
Heb jij n beter idee?quote:Op maandag 9 december 2013 18:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij bent echt van de praktische oplossingen zie ik al wel.
Godverdomme alleen een vrouw kan zoiets bedenken.
'Volslank' zekerquote:Op maandag 9 december 2013 17:39 schreef ClaudeFiolle het volgende:
Hello Fok!ertjes,
Ik neem me altijd voor om gezond te eten. Dat lukt 1 dag, maar de volgende dag lig ik alweer op de bank met een zak chips. Daarna een lekker schuldgevoel en dan komt het voornemen: ik begin morgen.
Ik ben niet dik, maar het is wel vervelend.
Meer mensen hier last van en hoe kan ik er van af blijven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |