Ik vind paperclips en steekmarkeerders echt vervelend tijdens het haken haha. Gebruik altijd een stukje garen!quote:Op woensdag 18 december 2013 20:45 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
[..]
Mocht je die allebei niet in huis hebben en toch door willen haken (wij van Hookers Anonymous snappen dat), dan werkt dat ook heel goed met een stukje garen, vooral van een contrasterende kleur!
@Tyler-Girl: heel mooi geworden inderdaad! En zo snel!
Ben ook wel benieuwd hoe je ze nu gejoind hebt?
Hahah, ik moest er ook meteen aan denken. Heel mooi geworden!quote:Op donderdag 19 december 2013 08:58 schreef trui het volgende:
mooi, koningin! als de baby dan iets groter is kan hij/zij er op twisteren.
Ja, die! Fijn! Dank je!quote:Op donderdag 19 december 2013 09:51 schreef trui het volgende:
deze? http://www.ravelry.com/patterns/library/crochet-ribbed-scarf
of rechtstreeks, deze: http://jennozkan.com/2010(...)nitting-only-better/
Dat is mooiquote:Op woensdag 18 december 2013 20:59 schreef -Spring het volgende:
Heel mooi idd, die dekens. En vooral die van Pukz! Gefeliciteerd!
Ik heb een scoodie voor een vriendin gemaakt. Sorry voor de foute filter; hierdoor komt de kleur het best overheen.
[ afbeelding ]
Ik vind het echt erg mooi, en ik heb een zwak voor mutsen, dus ik ga maar eens kijken of ik hier goed genoeg voor kan haken.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:02 schreef -Spring het volgende:
Jup!
http://claresaddictedtoya(...)scarf-cross.html?m=1
Wanneer je mbv je kin checkt waar de muts moet komen, kun je de sjaal beter om je hoofd dan om je nek draperen. Anders wordt ie te klein.
Volgens de label Silverquote:Op woensdag 18 december 2013 11:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Altijd even bij een raam gaan staan (of buiten)![]()
Welke kleur heb je wat tegen valt?
Welke ronde laat je weg dan? Want ik kan zo 1,2,3 niet bedenken welke je weg zou kunnen laten zonder het een heel ander ding te laten worden. In ieder geval tot de ronde vasten met de dieper gestoken steken zal je toch wel moeten handhaven en alles wat daar nog na komt zie ik sowieso als optioneel en veranderbaar. Meeste patronen hebben alleen nog een rij stokjes of vasten om de bloem mee te verbinden aan andere zaken toch?quote:Op donderdag 19 december 2013 11:10 schreef Whoopdidoo het volgende:
Zijn hier trouwens mensen met ervaring met de african flower? Ik doe nu een ronde minder, want dan word ie kleiner. Het lijkt mij dat het geen probleem oplevert, het is immers nog steeds een 5/6hoek maar begin toch te twijfelen.
De laatste ronde, er waren twee ronden met stokjes(al was de tweede rij bij nader inzien volgens mij een rij vasten). Na het rondje vasten nu maar een rij stokjes.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Welke ronde laat je weg dan? Want ik kan zo 1,2,3 niet bedenken welke je weg zou kunnen laten zonder het een heel ander ding te laten worden. In ieder geval tot de ronde vasten met de dieper gestoken steken zal je toch wel moeten handhaven en alles wat daar nog na komt zie ik sowieso als optioneel en veranderbaar. Meeste patronen hebben alleen nog een rij stokjes of vasten om de bloem mee te verbinden aan andere zaken toch?
Ah ok, de rondes die ik dus idd al als optioneel beschouw. Die komen niet in alle patronen voor namelijkquote:Op donderdag 19 december 2013 11:25 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
De laatste ronde, er waren twee ronden met stokjes(al was de tweede rij bij nader inzien volgens mij een rij vasten). Na het rondje vasten nu maar een rij stokjes.
Uhm, een zolangikzinhebdeken?quote:Op woensdag 18 december 2013 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maak je een wiegdeken of een ledikantdeken?
T haakt heerlijk weg en na een paar weet je het uit je hoofd. Alleen die kleurwisselingen en afhechten tussendoor maakt dat het vrij lang duurt.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah ok, de rondes die ik dus idd al als optioneel beschouw. Die komen niet in alle patronen voor namelijkLijkt me geen probleem dat weg te laten (afhankelijk van wat je er van gaat maken).
Ik heb voor de 2e kerstvakantieweek ook de African flower gepland. Ik wil zo'n toffe giraffe of neushoorn maken![]()
klopt, of ter afwisseling/wikkeldoek etcquote:Op donderdag 19 december 2013 11:29 schreef Dot. het volgende:
[..]
Uhm, een zolangikzinhebdeken?Ik heb al een mooie wiegdeken iig, maar het kan natuurlijk ook leuk zijn voor in de wandelwagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |