Poison bij de Aldi is ook niet verkeerd, zeker niet voor 3 euroquote:Op maandag 16 december 2013 18:45 schreef Andyy het volgende:
[..]
http://www.lidl.de/de/Gro(...)ektbatterie-Aligator
Daar ga ik er zeker een aantal van halen
gelukkig wel ja.. erg triest om zo te proberen geld te verdienen over andermans rug..quote:Op maandag 16 december 2013 20:41 schreef smegmanus het volgende:
De site van die oplichters van sterkvuurwerk is inmiddels uit de lucht.
Ziet er ook tof uit, jammer dat het steeds dezelfde kleuren/knallen zijnquote:Op dinsdag 17 december 2013 06:11 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Poison bij de Aldi is ook niet verkeerd, zeker niet voor 3 euro
http://www.aldi-nord.de/aldi_poison_48_5_1597_22202.html
Njet gek zeg,misschien toch FF naar de aldi rijden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 06:11 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Poison bij de Aldi is ook niet verkeerd, zeker niet voor 3 euro
http://www.aldi-nord.de/aldi_poison_48_5_1597_22202.html
Neem dan gelijk de blackIce mee, misschien wel de mooiste pot die er isquote:Op maandag 16 december 2013 18:45 schreef Andyy het volgende:
[..]
http://www.lidl.de/de/Gro(...)ektbatterie-Aligator
Daar ga ik er zeker een aantal van halen
ik welquote:Op woensdag 18 december 2013 10:28 schreef FL_Freak het volgende:
Frutsel ben je woonachtend in brabant?
Nee hoezo?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:28 schreef FL_Freak het volgende:
Frutsel ben je woonachtend in brabant?
Mooiste weet ik niet, wel één van de leukstequote:Op woensdag 18 december 2013 10:36 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
[..]
ik wel
mooiste plek van nederland
Mwah lang niet de mooiste imo.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Neem dan gelijk de blackIce mee, misschien wel de mooiste pot die er is
Ik bedoelde dan ook de mooiste pot van de LIDL en ja, uiteraard voor in de vooravondquote:Op woensdag 18 december 2013 15:51 schreef zlotka het volgende:
[..]
Mwah lang niet de mooiste imo.
Duitsland is wel goedkoop voor de kwaliteit vuurwerk die je krijgt, is ook niet te ontkennen denk ik. Maar persoonlijk ga ik liever voor Nederlands vuurwerk. Ook onder andere omdat Duits vuurwerk vaak de zelfde effecten bevat en iets minder is uitgewerkt.
Maar zoals ik al zei is het natuurlijk voor de prijs wel erg leuk spul, voor in de vooravond bijvoorbeeld.
Oh is niet erg hoor, ben ook niet helemaal wakker vandaagquote:Op woensdag 18 december 2013 15:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan ook de mooiste pot van de LIDL en ja, uiteraard voor in de vooravond![]()
Excuus voor de onduidelijkheid
Zelf niet, maar kijk hier eens:quote:Op woensdag 18 december 2013 18:44 schreef Shreyas het volgende:
Wat vinden jullie van deze:
Cakebox met vijf cakes voor 50 euro. Klinkt te mooi om waar te zijn, qua prijs dan, maar ik ben bang dat de kwaliteit behoorlijk tegenvalt. Heeft iemand deze cakebox al gezien, op een vuurwerkshow?
Dan moet je naar de juiste zaken gaan. Oplichtersprijzen in Nederlandquote:Op woensdag 18 december 2013 15:51 schreef zlotka het volgende:
[..]
Mwah lang niet de mooiste imo.
Duitsland is wel goedkoop voor de kwaliteit vuurwerk die je krijgt, is ook niet te ontkennen denk ik. Maar persoonlijk ga ik liever voor Nederlands vuurwerk. Ook onder andere omdat Duits vuurwerk vaak de zelfde effecten bevat en iets minder is uitgewerkt.
Maar zoals ik al zei is het natuurlijk voor de prijs wel erg leuk spul, voor in de vooravond bijvoorbeeld.
Gewoon kortingscodes bij elkaar sprokkelen. Een korting van 30% is zeker te doen.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:35 schreef Andyy het volgende:
[..]
Dan moet je naar de juiste zaken gaan. Oplichtersprijzen in Nederland
Niet alle vuurwerk is duur in Nederland, je hebt hier goede aanbiedingen hoor.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:35 schreef Andyy het volgende:
[..]
Dan moet je naar de juiste zaken gaan. Oplichtersprijzen in Nederland
Hoe/waar dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:43 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Niet alle vuurwerk is duur in Nederland, je hebt hier goede aanbiedingen hoor.
Maar klopt wel dat in het algemeen het vuurwerk goedkoper is, mede omdat ze daar niet zulke absurde veiligheidseisen hebben als in NL.
Combinatie aanbiedingen, weekaanbiedingen, kortingscodec ect etc.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:52 schreef Andyy het volgende:
[..]
Hoe/waar dan?
Als ik in de buurt kijk, zijn het meestal tuincentra die het goedkoopst zijn, maar dat is alsnog duur vergeleken met Duitse prijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |