Ok Danny Rook.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is in het verleden geweest. We leven nu in de toekomst.
Als we iemand constant terugpakken op het verleden, en al helemaal een 15-jarige. Dan wordt het zielig.
Probeer het nog eens.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:32 schreef SjaakBauer het volgende:
Voeg kapiteintje toe op Facebook voor op gratis fashiontips.
Geef hem 5 minuten, die smelt alle hagel zo met de straalmotor van de jetpack.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:33 schreef Typisch het volgende:
Misschien moeten ze hmfgod even over laten vliegen naar Istanbul, die heeft hier wel een oplossing voor.
hij gaat gewoon in het gat van het dak liggenquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geef hem 5 minuten, die smelt alle hagel zo met de straalmotor van de jetpack.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probeer het nog eens.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:33 schreef kapiteintje het volgende:
Ik probeer Stijn uit de tent te lokken, maar het wil vooralsnog niet echt lukken.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij gaat gewoon in het gat van het dak liggenZelfs wanneer hij niet meeleestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Opdoeken die NOS, uit dat licht.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:35 schreef onlogisch het volgende:
De NOS zendt één wedstrijd uit, en die wordt gestaakt
Wat een dooddoener.Geef dan een andere wedstrijd of zo
Ik zal jou eens een klap op je gat gevenquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klap op je gat, dan heb je wat
Daar word ik ook niet boos meer omquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:35 schreef Elan het volgende:
OP verwijderen als je Stijn boos wil maken.
Haha, ik klapte jou laatst op je gat, weet je nog?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou nou nouquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |