Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en Quoi, Ikzelf zou niet gaan als je op 80% moet trainen en je hebt nog spierpijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij is het inderdaad heerlijk weer om te lopen vandaag, super helder en rustig weer. Zelf helaas niet geweest, achillespees is wat gevoelig na zondag...
Ik ga het gewoon doen, 10 km lopen, mijn zondagsloopjes variëren van 7,5 to 9,5 km dus ik durf het nu wel aan. Ik heb mijn 5 km aanmelding voor de N201-run om laten zetten naar 10 km. Een half jaar geleden begon ik met hardlopen en moet je nu eens kijken: ik word volgende week 48, ben 10 kilo lichter dan begin 2013 en zit beter in mijn vel dan ooit. Hardlopen heeft me al heel wat opgeleverd in die paar maanden, ik hoop er nog even mee door te kunnen gaan.
Quoi zou je in de OP van de 5 een 10 kunnen maken bij de N201-run op 14 december?
Op dinsdag 10 december 2013 20:16 schreef Devv het volgende: Ik ben aan het sparen voor aanstaande zaterdag, mijn eerste 10km . Ik heb er echt veel zin in.
Op dinsdag 10 december 2013 20:20 schreef Angel-A het volgende: Ik ga het gewoon doen, 10 km lopen, mijn zondagsloopjes variëren van 7,5 to 9,5 km dus ik durf het nu wel aan. Ik heb mijn 5 km aanmelding voor de N201-run om laten zetten naar 10 km. Een half jaar geleden begon ik met hardlopen en moet je nu eens kijken: ik word volgende week 48, ben 10 kilo lichter dan begin 2013 en zit beter in mijn vel dan ooit. Hardlopen heeft me al heel wat opgeleverd in die paar maanden, ik hoop er nog even mee door te kunnen gaan.
Quoi zou je in de OP van de 5 een 10 kunnen maken bij de N201-run op 14 december?
Mooi!
Wordt weer een druk loopjes weekend
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Wil zelf ook maar keer een wedstrijd gaan lopen (mijn 1e). Heb nu ook wat last van m'n benen van vanmiddag. Had na vrijdag eigenlijk nergens last van toen ik op hoger tempo liep. Wellicht dat ik toch weer te snel begonnen ben vandaag met een brug in het begin, merk dat ik daar nog altijd veel moeite mee heb. Wel verste afstand ooit gelopen
Op dinsdag 10 december 2013 20:28 schreef Quoi het volgende: Devv en Angel: Je eerste 10km is een mijlpaal en dat verdient zaterdag een verslag hier!
Angel: done
Ja, ga ik doen! Waarschijnlijk ben ik er helemaal vol van en zit mijn omgeving niet op mijn eindeloze loop-verhalen te wachten dus is het wel fijn dat jullie het wel allemaal willen weten.
Op dinsdag 10 december 2013 20:20 schreef Angel-A het volgende: Ik ga het gewoon doen, 10 km lopen, mijn zondagsloopjes variëren van 7,5 to 9,5 km dus ik durf het nu wel aan. Ik heb mijn 5 km aanmelding voor de N201-run om laten zetten naar 10 km. Een half jaar geleden begon ik met hardlopen en moet je nu eens kijken: ik word volgende week 48, ben 10 kilo lichter dan begin 2013 en zit beter in mijn vel dan ooit. Hardlopen heeft me al heel wat opgeleverd in die paar maanden, ik hoop er nog even mee door te kunnen gaan.
krasse knarren FTW!!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Ja, ga ik doen! Waarschijnlijk ben ik er helemaal vol van en zit mijn omgeving niet op mijn eindeloze loop-verhalen te wachten dus is het wel fijn dat jullie het wel allemaal willen weten.
Whehehe *boks* herkenbaar! Succes alvast, gezien je afstanden lukt het je zonder twijfel! Ik heb in november mijn eerste 10k gelopen terwijl ik nooit verder dan 8km was gekomen in training.
inderdaad..ik denk dat we dat allemaal wel herkennen Toen ik Mrs.RD een beetje vertelde over de plannen voor 2014 luisterde ze met een half oor en een "what eva" houding
De ultraloper die af en toe op de baan komt trainen liep vandaag op hoka one one's. Dat zou toch niet bepaald mijn keuze zijn voor op de baan, maar hij was er dolgelukkig mee en had geen last van teveel demping. Misschien zit er ook wel zoveel in demping in, dat dat kleine beetje extra vanuit de baan ook niet meer zoveel uitmaakt.
Aan de andere kant neem ik donderdag denk ik m'n semi-trailschoenen mee naar de baan om de gladheid te trotseren
Schoenen zijn het enige onderdeel van mijn uitrusting waarvan ik maar één stel heb. Voor de rest is het al een aardige verzameling tights/shorts, shirts, vestjes en jacks aan het worden, zelfs sokken heb ik in kort/lang/dun/dik. Ik koop liever hardloopkleding dan andere kleding eigenlijk.