me -diehard C programmeur- alleen weinig tijdquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:04 schreef Gremen het volgende:
Is er al een goede programmeur?
Je hebt hiervoor echt iemand nodig die DIE HARD C kan coden. En dan niet in visual studio wat in elkaar klikken, maar echt de code induikt en begrijpt.
Daarnaast moet je ook nog behoorlijk wat verstand van networking, crytografie en wiskunde hebben....
De rest (design, website, wat hippe teksten enz zal wel lukken)
Dan pas een toffe FokCoin!
Dit vind ik nog steeds best een interessante eigenschap voor een coin. Kan een gezonde economische stimulans. Zou het wel erg laag houden, een half procent ofzo.quote:
Kunnen is het probleem niet, maar waarom zou iemand er tijd/energie in steken? De kans dat de starters binnenlopen zoals bij bitcoin is door de grote hoeveelheid coins minimaal. Dan is dus de enige manier om er iets aan te verdienen een betere infrastuctuur bouwen dan er voor bitcoins is.quote:Op zondag 29 december 2013 13:11 schreef milpek het volgende:
Zijn hier echt developers die een eigen coin kunnen maken?
Er staan hier genoeg ideeën en met hele goede PR kom je ook een heel eind. Ik heb best wat ideeën in mijn hoofd zitten die zouden kunnen werken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:15 schreef greedysoul het volgende:
ik kan het wel kunnen doen, maar ik snap niet wat voor nieuwe waarde is hier verwacht. er bestaan zo'n hunderden altcoins al, dus het is niet dat een 'beter' coin gemaakt zal worden, maar gewoon een die kan mischien vanuit ons community uitspreiden en ontwikkelen tot een normaal geaccepteerde altcoin zoals novacoin, dogecoin, etc. anders met een hele kleine userbase het is niet verstandelijk waarom zouden wij het maken.
Dat is te gemakkelijk want waar een wil is,is een weg.quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:46 schreef peterselieplukkker het volgende:
me -diehard C programmeur- alleen weinig tijd
Dat is ook wel zo, ik ben al ff'tjes bezig geweest de source te bestuderen van alt-coins. Heb op zich een plan wat voor coin ik wil... was ik nog maar student.. had ik zee-en van tijd om dit soort dingen te doenquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:46 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat is te gemakkelijk want waar een wil is,is een weg.
Het is echt easy.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:36 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb nog weinig tijd gehad om in de source van al die coins te kijken, maar over het algemeen lijkt het mij erg leuk om eens een altcoin in elkaar te zetten.
Nu iig nog even wachten tot de hoeveelheid altcoins afneemt, voor mijn gevoel is het hoogtepunt wel geweest.
Begin het ook al aardig door te krijgen. De connectie met de blockchain blijft voor mij echter nog vaag.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |