Hmm, nu je het zegtquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien kun je de brandweersirenes horen?
Hij is zelf raarquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:10 schreef Vansschoen het volgende:
Mijn vriend vind dat ik niet naar de house-warming meet moet gaan. Want hij vind het maar raar allemaal
Thanks.quote:
Bij wie is dat dan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:10 schreef Vansschoen het volgende:
Mijn vriend vind dat ik niet naar de house-warming meet moet gaan. Want hij vind het maar raar allemaal
Mijn ex vond meets ook altijd vreemd. Maar die dacht dat het massaorgies waren of zo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:10 schreef Vansschoen het volgende:
Niet dan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn ex vond meets ook altijd vreemd. Maar die dacht dat het massaorgies waren of zo.
Dat zijn het toch ookquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn ex vond meets ook altijd vreemd. Maar die dacht dat het massaorgies waren of zo.
Wist hij ook dat het van fok was enzo dan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:
Ik ga naar de verkeerde meets dus. Oké.quote:
Bang dat je gehosseld wordt?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:14 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Wist hij ook dat het van fok was enzo dan?
Ik heb liever dat hij dat niet weet
Aardappels, kroten met spek en stukje duim van hupsquote:
Ik zei altijd "van het forum waar ik lid ben". Boeide hem verder niet hoe het heette, hij vond het allemaal kinderachtig en stom. Dus ja, ook al zou ik hem mijn account vertellen, hij was er toch niet in geďnteresseerd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:14 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Wist hij ook dat het van fok was enzo dan?
Ik heb liever dat hij dat niet weet
Vooral die duim klinkt goed!quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aardappels, kroten met spek en stukje duim van hups
Ik zal wel wat tuigjes en zweepjes halenquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:14 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ik ga naar de verkeerde meets dus. Oké.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga naar de verkeerde meets dus. Oké.
Iedereen die anders beweert liegt gewoonquote:
Brr aardappelen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aardappels, kroten met spek en stukje duim van hups
Ik ben opgegroeid met kroten!!quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Iedereen die anders beweert liegt gewoon
[..]
Brr aardappelen.
Zijn bieten trouwens
Extra vlees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |