Dat is KLB niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
shit ja, ik vergeet wel es dat KLB meer 18- is.
Woord van opa dan: doe niet je eerste keer met een hoer, maar zoek gewoon een leuke meid.
Nee aan de persoon natuurlijk, de een wil het pas echt officieel maken als ie verliefd is, de ander springt al na een week in de relatie voor ie eigenlijk verliefd is.quote:
Het opnemen voor Chai omdat zij dat ook vaak voor jou doetquote:
Nee ik neem het niet op voor Chai, wel voor Jumi. Je kan niet menen dat die Channie ook maar een klein beetje op d'r lijktquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het opnemen voor Chai omdat zij dat ook vaak voor jou doet. Als ik kon kiezen tussen [fobo sma] of Chai wist ik het wel hoor
. Al is ze een Jumi hoogstwaarschijnlijk.
Oh, zoquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik neem het niet op voor Chai, wel voor Jumi. Je kan niet menen dat die Channie ook maar een klein beetje op d'r lijkt
Wie de fuck is Jumi?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik neem het niet op voor Chai, wel voor Jumi. Je kan niet menen dat die Channie ook maar een klein beetje op d'r lijkt
Ik ook en dat maakt het ook zo moeilijk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:50 schreef ntm het volgende:
[..]
Heb beetje medelijden met haar wel. Maar je bent ieder geval eerlijk naar haar toe
Wat.quote:
Juminelle. Mastertroll die een hele facebook had aangemaakt en neppe vrienden zodat het leek alsof het echt was en allemaal aspecten uit het leven van dat meisje wie ze nadeed kende enzoquote:
HAHA shiit.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb hompen vlees gezien waar ze shoarma vanaf schrapen met meer verstand.
ik ben 23quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
shit ja, ik vergeet wel es dat KLB meer 18- is.
Woord van opa dan: doe niet je eerste keer met een hoer, maar zoek gewoon een leuke meid.
Waar was jij, weer verslapen?!quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:54 schreef heartless. het volgende:
If you disrespect the dope i swear to god we go rambo
kkquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
#quintanaquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:54 schreef heartless. het volgende:
If you disrespect the dope i swear to god we go rambo
Wat de fuck? Was het wel een chick die het deed? Wel een zieke geest. Hook me up dan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Juminelle. Mastertroll die een hele facebook had aangemaakt en neppe vrienden zodat het leek alsof het echt was en allemaal aspecten uit het leven van dat meisje wie ze nadeed kende enzofucking freaky. Denk dat ze nog wel rondzwerft hier/
Eerste date, samen naar de Gamma.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:55 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wat de fuck? Was het wel een chick die het deed? Wel een zieke geest. Hook me up dan.
Ik heb 9 maanden vastgezeten a zemer.quote:
Dat weet dus niemand.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:55 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wat de fuck? Was het wel een chick die het deed? Wel een zieke geest. Hook me up dan.
Weet niemand. Maar na het zien van catfish enzo kan het best gewoon een homo zijn oidquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:55 schreef E.B.A.H. het volgende:
Was het wel een chick die het deed?
Haha dat kan echt nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ook en dat maakt het ook zo moeilijk.
Dit jaar had ik zowel mijn scharrel als haar uitgenodigd op mijn verjaardag. Dat doe ik volgend jaar ook anders...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |