Ik moest me ook inhouden, ik heb iets "echts" en iets totaal onnozels in 1 pakketje voor mijn slachtoffer, het keurig soort van op budget, het onnozele heeft een piepklein verhaaltje met een heel leuk staartje maar dat vertel ik zaterdag welquote:Op woensdag 18 december 2013 16:23 schreef Candaasje het volgende:
[..]
True. Ik heb zelf echt wel een paar keer nagekeken wat het budget was, want ik wilde het liefst die hele doos volstoppen, voor de zekerheid.
Hier hetzelfde!quote:Op woensdag 18 december 2013 16:26 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik moest me ook inhouden, ik heb iets "echts" en iets totaal onnozels in 1 pakketje voor mijn slachtoffer, het keurig soort van op budget, het onnozele heeft een piepklein verhaaltje met een heel leuk staartje maar dat vertel ik zaterdag wel![]()
Geen zorgen, je hebt hartstikke je best gedaan en dat is waar SS vooral om draait!quote:Op woensdag 18 december 2013 16:25 schreef knoblaucha6 het volgende:
Overigens, mijn deelname was om te beginnen serieus een grapje, (ik en meedoen, dûh) voor als er niet genoeg Santa's waren. Ik moest ook zo lachen toen ik zei bij oneven aantallen wel te willen geven maar niet te krijgenen hoe er een beetje serieus op gereageerd werd en ik uitleg kreeg dat dat wat ik zei niet klopte
![]()
Ik ben tot op de dag van vandaag nog steeds blij dat ik ook SS mag zijn. Het is gewoon helemaal leuk! Nou maar hopen dat ik mijn lootje niet teleurstel maar denk het niet, hoop ik, of zo![]()
![]()
Morgen als het goed isquote:Op woensdag 18 december 2013 16:36 schreef knoblaucha6 het volgende:
Puala, heb je het pakketje nou al?
Het werd ook eens tijd, ik wist niet dat Duitsland zo ver weg wasquote:Op woensdag 18 december 2013 17:19 schreef Rewimo het volgende:
Volgens de laatste berichten wordt mijn pakket morgen geïmporteerd vanuit het verre buitenland
quote:Op woensdag 18 december 2013 17:33 schreef indaha het volgende:
Zo eindelijk de foto'seen beetje wazige kwaliteit helaas
![]()
De blauwe brief is het gedicht wat door mijn man nauwlettend in de gaten werd gehouden zodat ik niet even kon spieken![]()
Nog 3 nachtjes![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Eg welquote:Op woensdag 18 december 2013 17:34 schreef knoblaucha6 het volgende:
Het werd ook eens tijd, ik wist niet dat Duitsland zo ver weg was
Spannendquote:Op woensdag 18 december 2013 17:19 schreef Rewimo het volgende:
Volgens de laatste berichten wordt mijn pakket morgen geïmporteerd vanuit het verre buitenland
Volgens mij is het gewoon één heel groot wazig pakjequote:Op woensdag 18 december 2013 18:30 schreef knoblaucha6 het volgende:
Oe Indaha, hoe wazig en dus spannend![]()
Heb jij nou zo enorm veel pakjes of moet ik nodig naar de brillenboer![]()
En al dat allemaal voor een tientje of zo, Sloop de Santa-crisis, wij doen het
Geef nou maar toe dat die foto's gewoon je door emotie overmande, door tranen omfloerste blik weergevenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:54 schreef indaha het volgende:
Nee het zijn veel kleine pakjes, maar mijn fotoskills zijn beroerd
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:03 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat die foto's gewoon je door emotie overmande, door tranen omfloerste blik weergeven![]()
Ga je gewoon meegenieten en volgend jaar doe je gezellig meequote:Op woensdag 18 december 2013 19:04 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ja, ik lees meeIk wacht op het uitpakken der pakjes!
Kijk jij snapt hetquote:Op woensdag 18 december 2013 19:03 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat die foto's gewoon je door emotie overmande, door tranen omfloerste blik weergeven![]()
Gezelligquote:Op woensdag 18 december 2013 19:04 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ja, ik lees meeIk wacht op het uitpakken der pakjes!
wij allemaalquote:Op woensdag 18 december 2013 19:50 schreef Bamba het volgende:
Veel pakjes voor IndahaWie heeft er laatst Nike schoenen gekocht?
Nikequote:Op woensdag 18 december 2013 19:50 schreef Bamba het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:03 schreef knoblaucha6 het volgende:
Wie niet!quote:Op woensdag 18 december 2013 19:50 schreef Bamba het volgende:
Fantastischquote:Op woensdag 18 december 2013 19:56 schreef knoblaucha6 het volgende:
Lopen die van jou ook zo heerlijk?
Nieuwste model, rekbaar vanaf maat 35 t/m 43 (excl. sokken) Zo handig echt, zowel man als ik passen ze als een klokquote:Op woensdag 18 december 2013 19:57 schreef Rewimo het volgende:
[Sherlockmodus] Welke maat is het? [/Sherlockmodus]
Ikke, voor mijn nichtjequote:Op woensdag 18 december 2013 19:50 schreef Bamba het volgende:
Linda, John of Johnny?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Ikke, voor mijn nichtje![]()
Niets is wat het lijkt![]()
Indaha alias DE MOL
Oh, diequote:Op woensdag 18 december 2013 20:04 schreef indaha het volgende:
Nee de echte MOL![]()
http://www.tvnieuws.tv/mol-weer-race-gouden-televizier-ring/
Oeh spanning en sensaaaaaaaaaaaaaaatiequote:Op woensdag 18 december 2013 20:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Ikke, voor mijn nichtje![]()
Niets is wat het lijkt![]()
Indaha alias DE MOL
Mocht je de doos ook al open maken? Want dan word het pas echt spannendquote:Op woensdag 18 december 2013 20:39 schreef Bamba het volgende:
Er komt tevoorschijn...En bol.com doosWie heeft er bij bol.com besteld?
![]()
Ikzelf
Nee, die moet nog dichtblijven. Denk ik. Ik laat 'm voor de zekerheid maar dichtquote:Op woensdag 18 december 2013 20:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Mocht je de doos ook al open maken? Want dan word het pas echt spannend![]()
Zo het pakje is aangekomen zie ikquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:56 schreef knoblaucha6 het volgende:
![]()
![]()
![]()
heel mooi, zwaar en breekbaar pakje!
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nou nog een hele week nieuwsgierig zijn
Forum Opties | |
---|---|