Ik neem aan dat ze het niet weten en er in no-time aan verslaafd zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:31 schreef Scootermuisje het volgende:
[..]
Ja ik heb het al gezocht op Google, wtf dat mensen dat willen
Die ene waar die voet werd afgezaagd omdat tussen de kuit en de voet alleen nog maar bot was.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:01 schreef Brummetje_ het volgende:
Moet je die filmpjes ervan eens zien...
Nja, dat zal het wel zijn. Zonde voor die mensenquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze het niet weten en er in no-time aan verslaafd zijn.
Ja, wel jammer voor ze.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:44 schreef Scootermuisje het volgende:
[..]
Nja, dat zal het wel zijn. Zonde voor die mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is de literprijs?
https://soundcloud.com/voor-fok/gesprek-met-de-vrouw-van-geert
Maar zouden ze het van te voren hebben geweten?quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:53 schreef kawa4 het volgende:
ik blijf het fascinerend vinden, dat mensen dit zich eigen aan kunnen doen
denk het wel ja,of in ieder geval verhalen van gehoord.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar zouden ze het van te voren hebben geweten?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:04 schreef adnapekkid het volgende:
Gewoon random op straat mensen injecteren met krokodileJe leraar injecteren met een besmette naald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kan tegenwoordig echt niet meerquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:33 schreef Bushalte het volgende:
[..]
Je leraar injecteren met een besmette naald.
Say's whoquote:
Mr. Mackey, ik niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kan me vinden bij de bloemist
Ja echt ziek!!quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Die ene waar die voet werd afgezaagd omdat tussen de kuit en de voet alleen nog maar bot was.
En toen kwam er ook zo'n streepje bloed uit dat bot. Krijg er rillingen van..
Zulke shit kijk je wèl, maar sex vind je smerig!?quote:
Hahahahaha je moest eens weten wat ik kijk somsquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:23 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Zulke shit kijk je wèl, maar sex vind je smerig!?
En ik kijk ook naar seks dus opzich.. het gaat niet helemaal op wat je zegtquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:23 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Zulke shit kijk je wèl, maar sex vind je smerig!?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |